STEHLA: Já bych to upřesnil. Mustang a Camaro jsou pony cars. Challenger je pojetím naprosto klasickej muscle car - a nejde o motor, ale o to, že muscle car byl tradičně udělanej ze středně velkýho sedanu a byl plnohodnotně čtyřmístnej.
Challenger je klasickej muscle car i jako SRT392 nebo R/T (V6 má na muscle car výkon, ale je to jen V6, no).
A ad kecy o "ježdění jen rovně" - ano, Hellcat má v zatáčkách problém držet se naftovýho Mercedesu SLK. Na druhou stranu, to je pořád mnohem rychlejc, než většina řidičů kdy s čím pojede.
Aktuální Mustang jezdí jako levnějc udělaná alternativa evropskýho GT, nejpodobnější je Jaguaru XK poslední generace a i v zatáčkách je rychlej až zbytečně. Na auto za milion je rozhodně rychlej až dost... Těžko za ty prachy hledat něco rychlejšího, snad kromě některých super hatchů...
Minulej Mustang ještě s tuhou byl trochu neohrabanej, ale přesto byl minimálně v ostrejch verzích (GT500 a Boss 302) opět rychlej víc než dost.
Camaro je podle všeho dost podobný aktuálnímu Mustangu, ale netroufnu si konkrétně komentovat, protože jsem s ním, narozdíl od všech výše zmíněných aut, nikdy nejel.
V každém případě bych člověku, který autům rozumí natolik, že prošel kolem všech výborných rodinných aut, který trh nabízí, a koupil si Espace nebo Scénic nebo kterej z těch krámů (kterýma mě moje práce donutila jezdit taky, pročež vím, že to jsou krámy), doporučil trousit méně rozumů o porovnání muscle cars, pony cars a čehokoliv podobnýho ;)