TITUS_PETRONIUS: legenda - ono se to nejmenovalo na všech trzích vždycky Jimny ale celkem jsou to už 4 generace a půl století. V Evropě se druhý generaci říkalo Samurai.
Zájem - Třetí generace se dělala od 1998 do 2018.
Za 20 let v prostředí kde tvůj jedinej konkurent je Lada Niva ti vygeneruje slušnou poptávku po nástupci. Ale to by vysvětlovalo jen zájem těch myslivců co už maj (možná dosluhující) 3gen.
Podle mě Jimny ale strhnul taky vlnu lidí co
A) by jinak museli koupit nějaký CUV s přímovstřikem, turbíčkem a tříválcem a CVT a dalšíma samoserama
B) nechtěj řešit opravy podvozku
C) rádi vymění výkon za odezvu a spolehlivost
D) postrádaj na trhu malý lehký auto (1050 kg)
E) prostě je vzala ta barva a tvary malýho Geländewagenu
Navíc v Japonsku spadá velká část Jimny nabídky do Kei-cars omezený půdorysem a objemem motoru, zvýhodněný daňově a nepotřebou mít parkovací místo (bez dokladu o vlastnictví plnohodnootnýho parkovacího místa si nemůžeš koupit normální auto, kei car jo).
Taky bych připomněl, že Jimny pro export je widebody/wide axle verze s 1.5l 4válcem, který se v Japonsku prodávaj jako Jinny Sierra.
To auto je exot. MTITUS_PETRONIUS: legenda - ono se to nejmenovalo na všech trzích vždycky Jimny ale celkem jsou to už 4 generace a půl století. V Evropě se druhý generaci říkalo Samurai.
Zájem - Třetí generace se dělala od 1998 do 2018.
Za 20 let v prostředí kde tvůj jedinej konkurent je Lada Niva ti vygeneruje slušnou poptávku po nástupci. Ale to by vysvětlovalo jen zájem těch myslivců co už maj (možná dosluhující) 3gen.
Podle mě Jimny ale strhnul taky vlnu lidí co
A) by jinak museli koupit nějaký CUV s přímovstřikem, turbíčkem a tříválcem a CVT a dalšíma samoserama
B) nechtěj řešit opravy podvozku a výměny jeho dílů zároveň s olejem...
C) rádi vymění výkon za odezvu a spolehlivost
D) postrádaj na trhu malý lehký auto (1050 kg)
E) prostě je vzala ta barva a tvary malýho Geländewagenu
Navíc v Japonsku spadá velká část Jimny nabídky do Kei-cars omezený půdorysem a objemem motoru, zvýhodněný daňově a nepotřebou mít parkovací místo (bez dokladu o vlastnictví plnohodnootnýho parkovacího místa si nemůžeš koupit normální auto, kei car jo).
Taky bych připomněl, že Jimny pro export je widebody/wide axle verze s 1.5l 4válcem, který se v Japonsku prodávaj jako Jinny Sierra.
Má rám na kterej je našroubovaná karoserie. Má NORMÁLNÍ nepřeplňovanej motor BEZ StartStopu jako z devadesátek se vstřikem do roury a s dostatečným objemem. 100 koní na tunu je imho v klidu. Navíc je to ZADOKOLKA, předek se přiřadí ručně pákou (ne tlačítkem nebo přes touchscreen) a je pak napevno spojenej přes zubatou spojku. Dalším pohybem tý páky se zařadí redukce a všechny stupně se zkrátí v poměru 2.002:1.
Já to objednal potom co jsem prodal BMW e46 325ci. S nim jsem jezdil věčně sám, krátký trasy a čím dál tím nebezpečněji. Šestiválec mi bude chybět. Opravy podvozku a agresivní jízdní styl ne.