• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Uz tehdy vypadala, ze je tak dva roky odlozena. Ale vsechno bylo celkem kompletni. Mala renovace a zas by to litalo.

    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Takhle jsem dvojče tý pradědovy deluxky nafotil v Ústí roku 2013.

    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    DRAGON: Praděda měl bledě modrou 1100 MB DeLuxe. Když zemřel, auto mělo 24 000 km. Celý rok se o ni staral a pak ji dvakrát v létě 'vyvez'. Pamatuju si, jak mizí v oblaku kouře za horizontem neskutečného stoupání Suchdola v Severních Čechách. S vytočenou jedničkou motor pěkně křičel. Na horizontu jí praděda nadělil dvojáka a křik náhle ustal. Bohužel když se prodávala po jeho smrti, ještě to nebyl veterán. Bylo to hlučný (po)malý komoušský auto. Dobře zachovalý ale co s tim, všichni tehdy toužili po R19 a P205 a podobnejch zmetcích. Takže se prodalo za desítku nějakýmu prej-milovníkovi, ale ten to pak používal na dojíždění do práce...
    MIHIK
    MIHIK --- ---
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Motor vzadu, vnitřní osvětlení nebo ostřikovač čelního skla. Nejen tyto novinky přinesla slavná Škoda 1000 MB. Dnes slaví 55. narozeniny. Mladoboleslavská automobilka embéčko představila 21. března 1964. V září se pak novinka ukázala široké veřejnosti na tradičním strojírenském veletrhu v Brně, v říjnu ji obdivovali také návštěvníci autosalonů v Paříži a Londýně. Dnes je Škoda 1000 MB velmi žádaným veteránem, jehož ceny neustále stoupají.

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1991 Bugatti EB110

    Most of the engeering work of the EB 110 was carried out under Paolo Stanzani as the technical director who had come from Lamborghini to work for the company. Following his sudden departure from the company, Nicola Materazzi, who had a vast experience of working with Lancia and Ferrari, was assigned as the new technical director in order to complete the development.
    The car has a 60-valve, quad-turbocharged V12 engine fed through 12 individual throttle bodies, powering all four wheels through a six-speed manual transmission.
    Official performance numbers for the Bugatti EB 110 GT are 0–60 mph in 3.4 seconds (1991!!!) and a top speed of 342 km/h (212.5 mph).

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NGANASAN: a ted kdo koho vykradl :)
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    nejhezčí Alfa






    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DRAGON: Nemuzu si pomoct, ale tohle nesaha jednicce ani po kotniky.
    DRAGON
    DRAGON --- ---

    1956 Porsche A Speedster

    Most typical engine was a 1,582 cc 4-cylinder boxer air-cooled naturally aspirated Pushrod OHV 2 valves per cylinder valvetrain, with dual downdraft Zenith carburetors, producing 60 PS.

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1971 Jaguar E-Type Roadster

    On its release (1 serie) in March 1961 Enzo Ferrari called it "the most beautiful car ever made".
    The E-Type Series 3 was introduced in 1971, with a new 5.3 L twelve cylinder Jaguar V12 engine, uprated brakes and standard power steering. Optionally an automatic transmission, wire wheels and air conditioning were available. The brand new V12 engine was originally developed for the 24 Hours of Le Mans. The Series 3 is easily identifiable by the large cross-slatted front grille, flared wheel arches, wider tyres, four exhaust tips and a badge on the rear that proclaims it to be a V12.

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Subaru Viziv, za mne dobrý! jen vyměnit za dospělou barvu a cajk.

    TOFI
    TOFI --- ---
    Nový Volkswagen Golf téměř bez maskování
    Příští generace Volkswagenu Golf bude designově konzervativní - až na přední světla. Lze to odtušit ze snímků jen lehce maskovaných prototypů. A známe také pár detailů k ostré verzi R.
     – Novinky.cz
    https://www.novinky.cz/auto/499697-novy-volkswagen-golf-temer-bez-maskovani.html
    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    BMW Alpha K75


    DRAGON
    DRAGON --- ---
    oh shiiiiit, krása

    1956 Maserati A6G/2000 Zagato

    The A6G/2000 Zagato has since evolved into one of the crown jewels of the Maserati stable, offering elegant hand-built details that vary from car to car. Claiming rarity, masterful engineering and aesthetics, and an impressive competition pedigree.


    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    RAJCHE
    RAJCHE --- ---
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    CADDY: No, ja bych ten vrchol videl jinde, ale to je vec individualniho vkusu :-).

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    SAMOUT: fuj, to je hnus
    CADDY
    CADDY --- ---
    proste u Astona byla vrchol minula generace, tam byl dokonaly design, kde se nedalo nic vytknou, ty nove s enejak nedari...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam