• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO

    Pastujte a linkujte vsechny pekny fotky a videa, cim min blbejch kecu, tim lip.

    rozbalit záhlaví
    ENT
    ENT --- ---
    TOMBRIDER:
    WACLOSH: Ceny v ČR jeste nejsou znamy. V prvni varce ma prijet nekdy v lete 60 aut, ale 54 z nich pujde na prodejny a jako predvadeci, takze jen 6ks do prodeje a na ne (a dalsi kusy) jsou uz slozeny zalohy. Dalsi prijedou nejdriv na jare.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TOMBRIDER: Plus se stim zvrhla celá lavina bloggerů, tuberů a podobnejch onlajnovců, který si užívaj automatickýho subscribe od 20 000 Němců co čekaj na auto haha.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TOMBRIDER: Ceny pro ČR nevim.

    Suzuki DE vyhlásilo zákaz podepisování smluv a připravuje se na soudy. Mezitim lidi rozjíždí byznys s překupnictvím ze sousedních zemí a různě dovybavujou nižší model tuningem a prodávají ho za dvojnásob.

    Poslední měsíc, co už lidi ví, že jich víc nebude, se v Německu objevujou a mizej dealerský předváděcí vozy a tyhle lehký tuningy skrz Autoscout24 a Mobile. Protože na co mít předváděčku, když to auto už nejde koupit.

    "Comfort" je původně za 17 500 a "Comfort+" za 19 000. No teď se v Německu běžně prodávaj ojetý předváděčky za

    25-30 000 EUR bez ohledu na verzi. To je 150% ceny novýho za ojetinu se kterou se na polygonech nikdo nesral.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    WACLOSH: skvělý auto. Jimny byl vždycky prcek a nikdy si na velký auto nehrál, tak jako samurai. Ten Samurai retro design je hodně velká trefa do černého. Mně se strašně líbí starej Samurai takže z tohohle lehce uchcávám... Škoda že takovéhle auto nepotřebuju, normálně je mi to líto .
    Už se vlastně ví kolik peněz za to bude Suzuki ČR chtít?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MIHIK: jedno z mala peknejch BMW :)
    MIHIK
    MIHIK --- ---
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Omlouvám se za plakátování. Soudě podle 4:1 převisu poptávky v Německu by to mohlo někoho zajímat. Momentálně čeká 20 000 zákazníků na svoje závazně objednaný Jimny, který nikdy nedorazí... Tipuju, že vezmou českej trh se stejnou rasancí útokem, jako to udělalí v Lucembursku.

    K fotkám:

    Zkusmo jízda ve 4ech, s dětma i dospělýma ujde. Srovnatelný se starším Polem nebo Fabií 1. Nad hlavou je tady dokonce víc místa.

    Vysoký umístění motormanagementu a škrticí klapky

    Kufr při max záklonu zadních opěradel lol

    Hanami

    Kufr a přístup do něj

    BMW 325ci (e46), kterýho jsem se vzdal ve prospěch kostky, novej majitel dělá po 270 tkm restomod zgruntu. Btw to auto je naprosto beze rzi.

    Sklopená lavice bez podhlavníků je úplně rovná. Úchyty pro ISOFIX poslouží jako oka na kurtu. Dno minikufru je dekl od vyjímatelný vany na nářadí. V pohodě se tam vejde kompresor, dvě tři lana a hasičák.

    Návod na stavbu precisního modelu.

    Stovkou jede na pětku (1:1 ratio) na 3 000 rpm. Topspeed GPS je nad 155 km/h maximum jsem ještě nezkoumal, po Autobahn toho moc nenajezdim. Strmější kopce se musí jet na 3, 4ka se pod 3000 otáček už nezotaví...

    Hood Ornament co jsem chytil v devadesátce. So sad.

    Přeprava kola

    Art

    Pivo ideál

    Interiér, tam jsem přidal jen v německu zakázanou autokameru a měřič stoupání/náklonu - vlevo pod OSHIT grifem spolujezdce.

    Na 3600 jede 120, ale to už si člověk dopočítá.

    S redukcí jsou rychlosti poloviční, a želví čtvrtej stupeň (na 4Low) se rovná přibližně normální dvojce (na 2High), obojí má top speed 75 km/h.

    A nakonec fotka s JK Wrangler Rubicon 2.8crd Man6. Jimny prokázal obzvlášť na sněhu, že lehkost znamená víc než gumy a špéry. Btw Wranger nabízí řidiči a spolujezdci MÍŇ MÍSTA než Jimny. Rozdíl nastává vzadu, ale tenhle 3door hardtop byl vzadu vybranej kvůli psoj.















































    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    WACLOSH: Boží! Více fotek, prosím.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    3,500 km později
    pořád miluju

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1961 Ferrari 250 SWB

    One of the most notable GT racers of its time, the 1959 250 GT Berlinetta SWB used a short wheelbase for better handling. Of the 176 examples built, both steel and aluminum bodies were used in various road ("lusso") and racing trims. Engine output ranged from 240 PS (177 kW; 237 hp) to 280 PS (206 kW; 276 hp). Development of the 250 GT SWB Berlinetta was handled by Giotto Bizzarrini, Carlo Chiti, and young Mauro Forghieri, the same team that later produced the 250 GTO. Disc brakes were a first on a Ferrari GT, and the combination of low weight, high power, and well-sorted suspension made it.

    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    WACLOSH: jako Meckerle dobry, ale je to symbol tatrovackyho nestesti v mlady boleslavi.
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    SEMAI
    SEMAI --- ---
    On board Rover SD1 racing at Goodwood 77MM
    https://www.youtube.com/watch?v=vfuMRXwqnJ0
    MIHIK
    MIHIK --- ---
    DRAGON
    DRAGON --- ---

    1954 Alfa Romeo 1900 SSZ


    Now almost universally regarded as one of the most beautiful Alfas ever, the 1900 SSZ left many slack-jawed in admiration when it first appeared.
    Despite notable successes in the Targa Florio and the Stella Alpina Rally, though, the 1900 saloon was always destined to be regarded as a family car first and a racer second, so in 1951 Alfa Romeo announced the 1900 Sprint.
    The Sprint was received enthusiastically by the racing community, prompting Alfa Romeo to introduce an uprated TI model boasting a 100-hp powerplant, bigger drum brakes, and twin exhaust pipes.

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1956 Mercedes 300 SL

    The Mercedes-Benz 300 SL (chassis code W 198) was produced from 1954 to 1963. It was first produced as a coupe from 1954 to 1957 with gullwing doors and then from 1957 to 1963 as a roadster. The car has a tubular frame with an attached (not self-supporting) body. The engine is longitudinally mounted at the front and drives the rear wheels. The maximum speed of the 300 SL is 260 km/h (162 mph) , depending on the rear axle ratio. The coupe gas tank had a capacity of 130 litres.

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---



    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    MIHIK
    MIHIK --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    .
    Chevrolet C2 Corvette Stingray Convertible (1965)
    .
    If you're searching for a cool rendition of one of America's favorite sports cars, then look no further than the incredible Corvette Stingray roadster. The C2 series Corvettes are amoung the prettiest and should be top of the list for your next classic car! Featuring a 327/365hp V8 linked to a 4spd manual, it has the looks to die for and those loud Side Pipes to alert the neighbors.

    Its loosely based on a race variant prototype developed by GM several years before, and in the interim, they made several renovations during their complete make-over.

    The distinctive style of the Sting Ray brings us back to the era of the race and speed-record cars. With the use of fibreglass panels, GM ensured that they had a very light car. Instead of the relatively light X-layout of the C1's chassis, the C2 Corvette boasted a full ladder chassis with a hefty welded "birdcage" passenger cell. While the underpinnings weighed more than on the previous generation, it allowed for thinner body panels and overall a far stiffer and somewhat lighter car.

    Myriad engines saw service in this generation Corvette. At launch, the stock unit was a 5.4lt V8 (327cubic inches) claiming a mere 250hp, coupled to a three-speed manual transmission. Climb up the typically extensive options list and you could specify any one of three more powerful versions all were (5.4lt V8 (327cubic inches) the most powerful coming with 360hp.. You could also spec a close or wide-ratio M20 manual trans, or an M35 Powerglide on the 250 and 300hp cars.

    Move on to the golden era in American muscle up to 1967 and like the Ford Mustang and Dodge Charger, Chevrolet has powered up. You still get a (5.4lt V8 (327cubic inches) standard, albeit in 300hp form. You can opt for a (5.75lt V8 (350 cubic inches) version, or make the jump to the 7.0lt V8 427 cubic inches. Not surprisingly it's those beasts that modern day collectors are chasing.

    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Uz tehdy vypadala, ze je tak dva roky odlozena. Ale vsechno bylo celkem kompletni. Mala renovace a zas by to litalo.

    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Takhle jsem dvojče tý pradědovy deluxky nafotil v Ústí roku 2013.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam