Omlouvám se za plakátování. Soudě podle 4:1 převisu poptávky v Německu by to mohlo někoho zajímat. Momentálně čeká 20 000 zákazníků na svoje závazně objednaný Jimny, který nikdy nedorazí... Tipuju, že vezmou českej trh se stejnou rasancí útokem, jako to udělalí v Lucembursku.
K fotkám:
Zkusmo jízda ve 4ech, s dětma i dospělýma ujde. Srovnatelný se starším Polem nebo Fabií 1. Nad hlavou je tady dokonce víc místa.
Vysoký umístění motormanagementu a škrticí klapky
Kufr při max záklonu zadních opěradel lol
Hanami
Kufr a přístup do něj
BMW 325ci (e46), kterýho jsem se vzdal ve prospěch kostky, novej majitel dělá po 270 tkm restomod zgruntu. Btw to auto je naprosto beze rzi.
Sklopená lavice bez podhlavníků je úplně rovná. Úchyty pro ISOFIX poslouží jako oka na kurtu. Dno minikufru je dekl od vyjímatelný vany na nářadí. V pohodě se tam vejde kompresor, dvě tři lana a hasičák.
Návod na stavbu precisního modelu.
Stovkou jede na pětku (1:1 ratio) na 3 000 rpm. Topspeed GPS je nad 155 km/h maximum jsem ještě nezkoumal, po Autobahn toho moc nenajezdim. Strmější kopce se musí jet na 3, 4ka se pod 3000 otáček už nezotaví...
Hood Ornament co jsem chytil v devadesátce. So sad.
Přeprava kola
Art
Pivo ideál
Interiér, tam jsem přidal jen v německu zakázanou autokameru a měřič stoupání/náklonu - vlevo pod OSHIT grifem spolujezdce.
Na 3600 jede 120, ale to už si člověk dopočítá.
S redukcí jsou rychlosti poloviční, a želví čtvrtej stupeň (na 4Low) se rovná přibližně normální dvojce (na 2High), obojí má top speed 75 km/h.
A nakonec fotka s JK Wrangler Rubicon 2.8crd Man6. Jimny prokázal obzvlášť na sněhu, že lehkost znamená víc než gumy a špéry. Btw Wranger nabízí řidiči a spolujezdci MÍŇ MÍSTA než Jimny. Rozdíl nastává vzadu, ale tenhle 3door hardtop byl vzadu vybranej kvůli psoj.