• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---



    DRAGON
    DRAGON --- ---

    1957 Alfa Romeo Giulietta Spider

    The first Giulietta to be introduced was the Giulietta Sprint 2+2 coupé at the 1954 Turin Motor Show. In mid 1955, the open two-seat Giulietta Spider, featuring convertible bodywork by Pininfarina. The Alfa Romeo Giulietta Spider remained true to its sporting nature, with a slightly shortened wheelbase and neat, elegant Pinin Farina styling, coupled with an 80-hp, 1,290-cc four-cylinder engine. Its basic appearance would continue for nearly a decade, before being replaced by the equally iconic Duetto.

    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    ENT: Já jsem svůj Comfort+ v Kinetic Yellow objednal celkem bez rozvážení den po narození druhýho kluka (showroom byl naproti porodnici haha) na konci října. No a dorazil s vodřenejma ušima ještě v Únoru. V Německu je trochu zdržení ještě zapřičiněný tim, že v Bremerhaven se po složení z lodi ještě částečně rozebíraj a aplikuje se protikorozní ochrana podvozku. Až pak se montujou dohromady, dává se rezerva a odesílaj se tirákama do showroomu. V EU tenhle přístup má jen Německo, bo údajně používaj v Evropě nejagresivnější chemickej posyp...
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    ENT: Na jaře 2020? To je dost šílený. Takže ok, čr stejná story.
    ENT
    ENT --- ---
    TOMBRIDER:
    WACLOSH: Ceny v ČR jeste nejsou znamy. V prvni varce ma prijet nekdy v lete 60 aut, ale 54 z nich pujde na prodejny a jako predvadeci, takze jen 6ks do prodeje a na ne (a dalsi kusy) jsou uz slozeny zalohy. Dalsi prijedou nejdriv na jare.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TOMBRIDER: Plus se stim zvrhla celá lavina bloggerů, tuberů a podobnejch onlajnovců, který si užívaj automatickýho subscribe od 20 000 Němců co čekaj na auto haha.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TOMBRIDER: Ceny pro ČR nevim.

    Suzuki DE vyhlásilo zákaz podepisování smluv a připravuje se na soudy. Mezitim lidi rozjíždí byznys s překupnictvím ze sousedních zemí a různě dovybavujou nižší model tuningem a prodávají ho za dvojnásob.

    Poslední měsíc, co už lidi ví, že jich víc nebude, se v Německu objevujou a mizej dealerský předváděcí vozy a tyhle lehký tuningy skrz Autoscout24 a Mobile. Protože na co mít předváděčku, když to auto už nejde koupit.

    "Comfort" je původně za 17 500 a "Comfort+" za 19 000. No teď se v Německu běžně prodávaj ojetý předváděčky za

    25-30 000 EUR bez ohledu na verzi. To je 150% ceny novýho za ojetinu se kterou se na polygonech nikdo nesral.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    WACLOSH: skvělý auto. Jimny byl vždycky prcek a nikdy si na velký auto nehrál, tak jako samurai. Ten Samurai retro design je hodně velká trefa do černého. Mně se strašně líbí starej Samurai takže z tohohle lehce uchcávám... Škoda že takovéhle auto nepotřebuju, normálně je mi to líto .
    Už se vlastně ví kolik peněz za to bude Suzuki ČR chtít?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MIHIK: jedno z mala peknejch BMW :)
    MIHIK
    MIHIK --- ---
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Omlouvám se za plakátování. Soudě podle 4:1 převisu poptávky v Německu by to mohlo někoho zajímat. Momentálně čeká 20 000 zákazníků na svoje závazně objednaný Jimny, který nikdy nedorazí... Tipuju, že vezmou českej trh se stejnou rasancí útokem, jako to udělalí v Lucembursku.

    K fotkám:

    Zkusmo jízda ve 4ech, s dětma i dospělýma ujde. Srovnatelný se starším Polem nebo Fabií 1. Nad hlavou je tady dokonce víc místa.

    Vysoký umístění motormanagementu a škrticí klapky

    Kufr při max záklonu zadních opěradel lol

    Hanami

    Kufr a přístup do něj

    BMW 325ci (e46), kterýho jsem se vzdal ve prospěch kostky, novej majitel dělá po 270 tkm restomod zgruntu. Btw to auto je naprosto beze rzi.

    Sklopená lavice bez podhlavníků je úplně rovná. Úchyty pro ISOFIX poslouží jako oka na kurtu. Dno minikufru je dekl od vyjímatelný vany na nářadí. V pohodě se tam vejde kompresor, dvě tři lana a hasičák.

    Návod na stavbu precisního modelu.

    Stovkou jede na pětku (1:1 ratio) na 3 000 rpm. Topspeed GPS je nad 155 km/h maximum jsem ještě nezkoumal, po Autobahn toho moc nenajezdim. Strmější kopce se musí jet na 3, 4ka se pod 3000 otáček už nezotaví...

    Hood Ornament co jsem chytil v devadesátce. So sad.

    Přeprava kola

    Art

    Pivo ideál

    Interiér, tam jsem přidal jen v německu zakázanou autokameru a měřič stoupání/náklonu - vlevo pod OSHIT grifem spolujezdce.

    Na 3600 jede 120, ale to už si člověk dopočítá.

    S redukcí jsou rychlosti poloviční, a želví čtvrtej stupeň (na 4Low) se rovná přibližně normální dvojce (na 2High), obojí má top speed 75 km/h.

    A nakonec fotka s JK Wrangler Rubicon 2.8crd Man6. Jimny prokázal obzvlášť na sněhu, že lehkost znamená víc než gumy a špéry. Btw Wranger nabízí řidiči a spolujezdci MÍŇ MÍSTA než Jimny. Rozdíl nastává vzadu, ale tenhle 3door hardtop byl vzadu vybranej kvůli psoj.















































    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    WACLOSH: Boží! Více fotek, prosím.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    3,500 km později
    pořád miluju

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1961 Ferrari 250 SWB

    One of the most notable GT racers of its time, the 1959 250 GT Berlinetta SWB used a short wheelbase for better handling. Of the 176 examples built, both steel and aluminum bodies were used in various road ("lusso") and racing trims. Engine output ranged from 240 PS (177 kW; 237 hp) to 280 PS (206 kW; 276 hp). Development of the 250 GT SWB Berlinetta was handled by Giotto Bizzarrini, Carlo Chiti, and young Mauro Forghieri, the same team that later produced the 250 GTO. Disc brakes were a first on a Ferrari GT, and the combination of low weight, high power, and well-sorted suspension made it.

    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    WACLOSH: jako Meckerle dobry, ale je to symbol tatrovackyho nestesti v mlady boleslavi.
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    SEMAI
    SEMAI --- ---
    On board Rover SD1 racing at Goodwood 77MM
    https://www.youtube.com/watch?v=vfuMRXwqnJ0
    MIHIK
    MIHIK --- ---
    DRAGON
    DRAGON --- ---

    1954 Alfa Romeo 1900 SSZ


    Now almost universally regarded as one of the most beautiful Alfas ever, the 1900 SSZ left many slack-jawed in admiration when it first appeared.
    Despite notable successes in the Targa Florio and the Stella Alpina Rally, though, the 1900 saloon was always destined to be regarded as a family car first and a racer second, so in 1951 Alfa Romeo announced the 1900 Sprint.
    The Sprint was received enthusiastically by the racing community, prompting Alfa Romeo to introduce an uprated TI model boasting a 100-hp powerplant, bigger drum brakes, and twin exhaust pipes.

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1956 Mercedes 300 SL

    The Mercedes-Benz 300 SL (chassis code W 198) was produced from 1954 to 1963. It was first produced as a coupe from 1954 to 1957 with gullwing doors and then from 1957 to 1963 as a roadster. The car has a tubular frame with an attached (not self-supporting) body. The engine is longitudinally mounted at the front and drives the rear wheels. The maximum speed of the 300 SL is 260 km/h (162 mph) , depending on the rear axle ratio. The coupe gas tank had a capacity of 130 litres.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam