• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
    ACW
    ACW --- ---
    ACW
    ACW --- ---
    ACW
    ACW --- ---
    MIHIK
    MIHIK --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    DRAGON
    DRAGON --- ---

    1990 Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II

    Born through intense competition with BMW’s M3, the Mercedes-Benz 190 E 2.3-16 was the result of a partnership between famed engineering firm Cosworth and Mercedes-Benz. The W201 chassis was beefed up with larger anti-roll bars, harder bushings, limited-slip differential, quicker dampers and a faster steering ratio. Getrag provided the five-speed dogleg gearbox to ensure fast and easy gear selection. Cosworth took the standard 2.3-liter 8-valve engine and fitted a light alloy cylinder head, dual-overhead cams and four valves per cylinder. Continued development resulted in an increase in engine displacement to 2.5 litres in 1988 and the Evolution variants of the 190 Cosworth. For the Evo II model, the engineers squeezed out more power to an impressive 235 hp. Brembo four-piston callipers were quick to bring the car to a rest. The true highlight of the Evo II is the aero kit that features a towering rear spoiler, imposing fender flairs and an even more aggressive front splitter.


    GREGI
    GREGI --- ---
    WACLOSH: jo tohle uz chapu!:)) jn auto nemusi byt rychle aby bylo zabavne
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    GREGI: Je to proste no bullshit auto. Takova uprimna zadokolka bez hlouposti jako jsou treba primej vstrik, start stop, rev-hang, dvouspojka, turbo...

    Plus ty tuhy napravy a zebrinovej ram, to je zaruka nulovejch starosti s vecma co se resi na beznejch malejch autech: manzety, silentbloky, tycky stabilizatoru, cepy, geometrie - tady je proste traverza, pruzina a roura s diferencialem x 2.

    Co ti budu rikat, libi se mi to.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    GREGI: Jsme 4 a mame Mazda3 jako rodinny auto. Deti jsou jeste maly. K tomu jsme do rijna 2018 meli BMW trojkovy kupe e46.

    V Jimnym je doopravdy vic mista, lip se hodi na moje kratky cesty do prace po spatnejch silnicich a hlavne zklidnil moji jizdu. S e46 jsem zazil spoust srandy, ale za ty 4 roky jsem zjistil, ze s tim uz jezdim skoro porad na hrane. Deti jsou maly, na dovolenou se jezdi Mazdou. Jimny je - stejne jako to coupé bylo - jen pro me.

    Plus teda se ucim uplne novej styl jizdy a zkousim prvni krucky v lehkym terenu. To je adrenalin, kterej mi zatim prijde mnohem bezpecnejsi nez rychla jizda bavorakem v provozu :)
    GREGI
    GREGI --- ---
    WACLOSH: z popisu nejak nerozumim co je na nem super:D pro dva mozna ale s detma?
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---



    DRAGON
    DRAGON --- ---

    1957 Alfa Romeo Giulietta Spider

    The first Giulietta to be introduced was the Giulietta Sprint 2+2 coupé at the 1954 Turin Motor Show. In mid 1955, the open two-seat Giulietta Spider, featuring convertible bodywork by Pininfarina. The Alfa Romeo Giulietta Spider remained true to its sporting nature, with a slightly shortened wheelbase and neat, elegant Pinin Farina styling, coupled with an 80-hp, 1,290-cc four-cylinder engine. Its basic appearance would continue for nearly a decade, before being replaced by the equally iconic Duetto.

    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    ENT: Já jsem svůj Comfort+ v Kinetic Yellow objednal celkem bez rozvážení den po narození druhýho kluka (showroom byl naproti porodnici haha) na konci října. No a dorazil s vodřenejma ušima ještě v Únoru. V Německu je trochu zdržení ještě zapřičiněný tim, že v Bremerhaven se po složení z lodi ještě částečně rozebíraj a aplikuje se protikorozní ochrana podvozku. Až pak se montujou dohromady, dává se rezerva a odesílaj se tirákama do showroomu. V EU tenhle přístup má jen Německo, bo údajně používaj v Evropě nejagresivnější chemickej posyp...
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    ENT: Na jaře 2020? To je dost šílený. Takže ok, čr stejná story.
    ENT
    ENT --- ---
    TOMBRIDER:
    WACLOSH: Ceny v ČR jeste nejsou znamy. V prvni varce ma prijet nekdy v lete 60 aut, ale 54 z nich pujde na prodejny a jako predvadeci, takze jen 6ks do prodeje a na ne (a dalsi kusy) jsou uz slozeny zalohy. Dalsi prijedou nejdriv na jare.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TOMBRIDER: Plus se stim zvrhla celá lavina bloggerů, tuberů a podobnejch onlajnovců, který si užívaj automatickýho subscribe od 20 000 Němců co čekaj na auto haha.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TOMBRIDER: Ceny pro ČR nevim.

    Suzuki DE vyhlásilo zákaz podepisování smluv a připravuje se na soudy. Mezitim lidi rozjíždí byznys s překupnictvím ze sousedních zemí a různě dovybavujou nižší model tuningem a prodávají ho za dvojnásob.

    Poslední měsíc, co už lidi ví, že jich víc nebude, se v Německu objevujou a mizej dealerský předváděcí vozy a tyhle lehký tuningy skrz Autoscout24 a Mobile. Protože na co mít předváděčku, když to auto už nejde koupit.

    "Comfort" je původně za 17 500 a "Comfort+" za 19 000. No teď se v Německu běžně prodávaj ojetý předváděčky za

    25-30 000 EUR bez ohledu na verzi. To je 150% ceny novýho za ojetinu se kterou se na polygonech nikdo nesral.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    WACLOSH: skvělý auto. Jimny byl vždycky prcek a nikdy si na velký auto nehrál, tak jako samurai. Ten Samurai retro design je hodně velká trefa do černého. Mně se strašně líbí starej Samurai takže z tohohle lehce uchcávám... Škoda že takovéhle auto nepotřebuju, normálně je mi to líto .
    Už se vlastně ví kolik peněz za to bude Suzuki ČR chtít?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MIHIK: jedno z mala peknejch BMW :)
    MIHIK
    MIHIK --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam