• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
    ACW
    ACW --- ---
    ACW
    ACW --- ---
    ACW
    ACW --- ---
    ACW
    ACW --- ---
    ACW
    ACW --- ---
    ACW
    ACW --- ---
    ACW
    ACW --- ---
    ACW
    ACW --- ---
    ACW
    ACW --- ---
    ACW
    ACW --- ---
    MIHIK
    MIHIK --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    DRAGON
    DRAGON --- ---

    1990 Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II

    Born through intense competition with BMW’s M3, the Mercedes-Benz 190 E 2.3-16 was the result of a partnership between famed engineering firm Cosworth and Mercedes-Benz. The W201 chassis was beefed up with larger anti-roll bars, harder bushings, limited-slip differential, quicker dampers and a faster steering ratio. Getrag provided the five-speed dogleg gearbox to ensure fast and easy gear selection. Cosworth took the standard 2.3-liter 8-valve engine and fitted a light alloy cylinder head, dual-overhead cams and four valves per cylinder. Continued development resulted in an increase in engine displacement to 2.5 litres in 1988 and the Evolution variants of the 190 Cosworth. For the Evo II model, the engineers squeezed out more power to an impressive 235 hp. Brembo four-piston callipers were quick to bring the car to a rest. The true highlight of the Evo II is the aero kit that features a towering rear spoiler, imposing fender flairs and an even more aggressive front splitter.


    GREGI
    GREGI --- ---
    WACLOSH: jo tohle uz chapu!:)) jn auto nemusi byt rychle aby bylo zabavne
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    GREGI: Je to proste no bullshit auto. Takova uprimna zadokolka bez hlouposti jako jsou treba primej vstrik, start stop, rev-hang, dvouspojka, turbo...

    Plus ty tuhy napravy a zebrinovej ram, to je zaruka nulovejch starosti s vecma co se resi na beznejch malejch autech: manzety, silentbloky, tycky stabilizatoru, cepy, geometrie - tady je proste traverza, pruzina a roura s diferencialem x 2.

    Co ti budu rikat, libi se mi to.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    GREGI: Jsme 4 a mame Mazda3 jako rodinny auto. Deti jsou jeste maly. K tomu jsme do rijna 2018 meli BMW trojkovy kupe e46.

    V Jimnym je doopravdy vic mista, lip se hodi na moje kratky cesty do prace po spatnejch silnicich a hlavne zklidnil moji jizdu. S e46 jsem zazil spoust srandy, ale za ty 4 roky jsem zjistil, ze s tim uz jezdim skoro porad na hrane. Deti jsou maly, na dovolenou se jezdi Mazdou. Jimny je - stejne jako to coupé bylo - jen pro me.

    Plus teda se ucim uplne novej styl jizdy a zkousim prvni krucky v lehkym terenu. To je adrenalin, kterej mi zatim prijde mnohem bezpecnejsi nez rychla jizda bavorakem v provozu :)
    GREGI
    GREGI --- ---
    WACLOSH: z popisu nejak nerozumim co je na nem super:D pro dva mozna ale s detma?
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---



    DRAGON
    DRAGON --- ---

    1957 Alfa Romeo Giulietta Spider

    The first Giulietta to be introduced was the Giulietta Sprint 2+2 coupé at the 1954 Turin Motor Show. In mid 1955, the open two-seat Giulietta Spider, featuring convertible bodywork by Pininfarina. The Alfa Romeo Giulietta Spider remained true to its sporting nature, with a slightly shortened wheelbase and neat, elegant Pinin Farina styling, coupled with an 80-hp, 1,290-cc four-cylinder engine. Its basic appearance would continue for nearly a decade, before being replaced by the equally iconic Duetto.

    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    ENT: Já jsem svůj Comfort+ v Kinetic Yellow objednal celkem bez rozvážení den po narození druhýho kluka (showroom byl naproti porodnici haha) na konci října. No a dorazil s vodřenejma ušima ještě v Únoru. V Německu je trochu zdržení ještě zapřičiněný tim, že v Bremerhaven se po složení z lodi ještě částečně rozebíraj a aplikuje se protikorozní ochrana podvozku. Až pak se montujou dohromady, dává se rezerva a odesílaj se tirákama do showroomu. V EU tenhle přístup má jen Německo, bo údajně používaj v Evropě nejagresivnější chemickej posyp...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam