TITUS_PETRONIUS: rád něco osvětlim. Když mám minutu.
Tuhá náprava je krom odolnosti jakožto jeden kus železa namísto mnoha kloubů a spojů taky výhodná skrze schopnost vyvěsit se v závislosti na zapružení protější strany.
Když kolo na jedný straně tuhý nápravy zatlačíš do blatníku, automaticky se ti na protější straně tý nápravy kolo svěsí dolů. Nezávislé zavěšení v závislosti na stabilizátoru zůstane jen tolik zatížené, kolik kg na ten který roh karoserie působí.
Proto je snadné independent suspension takzvaně vykřížit, že stojí jen na třech kolech.
V situaci, kdy se nezávislé zavěšení vykříží, mají tradiční offroady s tuhými nápravami ještě mnoho stupňů úhlu křížení náprav před sebou, a jejich kola stále na zemi, protože zatížené kolo nutí druhou stranu nápravy vyvěsit se dolů.