• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO

    Pastujte a linkujte vsechny pekny fotky a videa, cim min blbejch kecu, tim lip.

    rozbalit záhlaví
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    TOMBRIDER: to totiž je hifi věž :D
    CADDY
    CADDY --- ---
    TOMBRIDER: presne!

    RAJCHE: nestava se mi moc casto, ze bych bral interier bez kuze, ale tohle je presne ten jeden z 0,5 % pripadu :)))
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    CADDY: nádhernej interiér. A ten středovej panel co vypadá jak drahá japonská Hi-fi věž...hmmmm
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOFI: Bugatti by se fakt melo drzet sportovnich coupe, vsechno ostatni je proste divny :)

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    boha jeho, to je tak hnusny, az je to skoro hezky :D
    CADDY
    CADDY --- ---
    jedna Maximka...aneb strikat se da i z neamerickych povozu :)) To je tak nadherny auto...jeste v dvoutonu...a ta krasna palubka... s kontrolkami v liste... ono to snad ma i kodove zamky...pecka...











    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOFI: :))
    TOFI
    TOFI --- ---
    SEMAI
    SEMAI --- ---
    Lamborghini Countach 5000 Quattrovalvole review
    https://www.youtube.com/watch?v=qZuZBZyV6Eg
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    NGANASAN: Jeden z prvních Karmannů vodou chlazených!
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    WTF?
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TITUS_PETRONIUS: rád něco osvětlim. Když mám minutu.

    Tuhá náprava je krom odolnosti jakožto jeden kus železa namísto mnoha kloubů a spojů taky výhodná skrze schopnost vyvěsit se v závislosti na zapružení protější strany.

    Když kolo na jedný straně tuhý nápravy zatlačíš do blatníku, automaticky se ti na protější straně tý nápravy kolo svěsí dolů. Nezávislé zavěšení v závislosti na stabilizátoru zůstane jen tolik zatížené, kolik kg na ten který roh karoserie působí.

    Proto je snadné independent suspension takzvaně vykřížit, že stojí jen na třech kolech.

    V situaci, kdy se nezávislé zavěšení vykříží, mají tradiční offroady s tuhými nápravami ještě mnoho stupňů úhlu křížení náprav před sebou, a jejich kola stále na zemi, protože zatížené kolo nutí druhou stranu nápravy vyvěsit se dolů.
    GREGI
    GREGI --- ---
    A asi nejsem jedinej... prodalo se toho vic nez aventadoru a huracanu dohromady
    Urus Helped Lamborghini Nearly Double Sales In First Half Of 2019
    https://www.motor1.com/news/358054/lamborghini-nearly-doubled-sales-h1-2019/
    GREGI
    GREGI --- ---
    SAMOUT: no nestihaj vyrabet:) A uprimne kdybych si mel ja vybrat jaky lambo tak nad urusem nevaham ani vterinu. Je to ze vsech nejvic pouzitelny na normalni silnice
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    GREGI: Asi ne, no :-). Byt teda netusim, jaky jsou prodeje Uruse (jestli to je jako Porsche, ktery pred lety zachranil Cayenne pomalu pred krachem).
    GREGI
    GREGI --- ---
    SAMOUT: no hezky to mozna je ale opravdu si myslis ze by se toho prodalo vic nez uruse?;)
    TITUS_PETRONIUS
    TITUS_PETRONIUS --- ---
    WACLOSH: aha, dik. to ma väcsiu vypovednu hodnotu ako minusky ;)
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TITUS_PETRONIUS: ano. Je to nevhodný řešení pro terén. Rám snese víc a může se na něj leccos navařit nebo našroubovat. Při jeho zátěži se nekroutí karoserie takže nehrozí ničen> dveří a opotřebení ve svárech třeba v deformačních zónách a ve sloupcích.

    Toyoty maj rám, Nissany maj rám, jeepy maj rám, přijde LR a řekne, máme karoserii jako osobák, ale je fakt silná... Ok cenim, ale do terénu to neni. To samý pro vzduchový odpružení, nebo nezávislý nápravy.

    Prostě to udělali aby to něco zvládlo, ale ne dlouhodobě.

    DEFENDER 2020. Hype Vs Reality
    http://www.youtube.com/watch?v=utZRGNCeZFM
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    MIHIK: ja to nehledám . Dávám když narazím na něco fajnoveho
    CADDY
    CADDY --- ---
    TOFI: ta linka na boku vypada skvele, ale neco mi rika, ze to bude spis soucast maskovani :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam