• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
    RAJCHE
    RAJCHE --- ---
    CADDY: https://youtu.be/ZyhrYis509A
    Ve me to evokuje toto :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    CADDY: clovece, tak tohle spis vypada jak nejakej sedackovej box v casinu, kde si vybiras z jukeboxu, jakou si k tomu chlastani pustis hudbu :) hlavne mi prijde, ze horni pulka vubec neladi se spodni... plus taky to, ze ta cast pod oknem a nad drevem vypada jak kdyby tam nekdo rozlozil leporelo :)
    CADDY
    CADDY --- ---
    tady je muj oblibeny priklad, jak to v te pulce devadesatek slo do prdele... pro me jedna z nej palubek:



    se zmenila v toto:



    vetsi upadek to tezko mohl byt...a kvuli tomu bych tu novejsi verzi nechtel ani zadarmo... (na cervenou nehledte, chtel jsem najit co nejpodobnejsi fotky ve stejne barve, aby to jine provedeni neovlivnovalo...ja na cervene vnitrky taky nejsem, nicmene v sedive to vypada jeste desetkrat vic k pobliti :))

    CADDY
    CADDY --- ---
    mne z ase prijdou priserny interiery od pulky devadesatek nekdy do 2010 zhruba (samozrejme zalezi na konkretnich modelech apod., treba Volvo melo hezke palubky i tak)...ted uz zase delaji docela hezke vnitrky, ale cokoli pred devadesatkami bylo taky fajn. Pro me je ideal palubka pouze z vodorovnych a nicim nerusenych linii...a samozrejme jen jednoduche, elegantni...a jsem rad, ze se to vraci, treba tahle Honda me uplne dostala, jak ma dokonalou palubku (s vyhradou k tomu spodnimu stredovemu panelu)...tim spis, ze je to nakupni taska, kde se na to zpravidla tak nehraje...



    A i proto se mi libi tihle japonci z 80's–90's, protoze taky mivaji jasne linie, zadne zaoblene vyblitiny, vzhled mrtveho transformera apod. A casto i hitech doplnky a digitaly, coz je pro me stale dulezitjei, jak zjistuji, pro me uz analogove pristroje zacinaji vyrazovat nektera starsi auta, byt by se mi jinak moc libila...

    treba tohle je super, byt by ty linie mohyl byt jeste jednodussi :)

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    a k tomu čalounění... tak všichni asi viděli Pulp Fiction, kdo ví jak to bylo :) navíc ty fotky někdo totál zprasil HDR procesem, takhle to do očí určitě nebije.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    SAMOUT: prosimte, pro me vrchol interieru je tesla, ale i tak tohle auto uvnitr zeru (coz z myho prvniho postu asi neni uplne poznat, pravda, ja totiz na mobilu nevidel ty fotky zevnitr). Cisty, jednoduchy, funkcni, vsechno krasne poruce, design jak z Enterprise, totalni pecka. Kdyby nekdo tohle narval do novyho auta, tak ho koupim :)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DRAGON: Tvl, vzdyt to vevnitr vypada jek starej Zigul, fakt ne. Ale asi mam jinej vkus, no. Ja povazoval interiery vetsiny japonskejch aut za nestravitelne hrozny jeste nekdy pred 5 lety, treba jsem uvazoval o Honde CR-V, kde byla naprosto priserna palubka jeste v roce 2014.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    SAMOUT: hrozny bych tomu fakt nerikal. V dnesni dobe ten design je jiste zazitej a nestravitelnej, automobilky s timhle prijit nemohou, to bez debat, nicmene to auto jako celek ma neskutecne kouzlo, pro me hlavne interierem, exterierem je to auto osklive jak cert, ale uvnitr, treba ta palubovka? To je masakr!
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    CADDY: Potvrzuje to moji domnenku, ze mezi roky 1970 a 1990 by se daly hezky auta spocitat na prstech jedny ruky ( a i ty devadesatky staly vetsinou za vyliz zad). Hrozny.
    CADDY
    CADDY --- ---
    TOMBRIDER: presne!

    RAJCHE: nestava se mi moc casto, ze bych bral interier bez kuze, ale tohle je presne ten jeden z 0,5 % pripadu :)))
    RAJCHE
    RAJCHE --- ---
    CADDY: Ty sedacky?.... To je z obyvaku, ne?
    Bozi :)
    RSZ
    RSZ --- ---
    CADDY: pecka
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    CADDY: nádhernej interiér. A ten středovej panel co vypadá jak drahá japonská Hi-fi věž...hmmmm
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOFI: Bugatti by se fakt melo drzet sportovnich coupe, vsechno ostatni je proste divny :)

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    boha jeho, to je tak hnusny, az je to skoro hezky :D
    CADDY
    CADDY --- ---
    jedna Maximka...aneb strikat se da i z neamerickych povozu :)) To je tak nadherny auto...jeste v dvoutonu...a ta krasna palubka... s kontrolkami v liste... ono to snad ma i kodove zamky...pecka...











    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOFI: :))
    TOFI
    TOFI --- ---
    SEMAI
    SEMAI --- ---
    Lamborghini Countach 5000 Quattrovalvole review
    https://www.youtube.com/watch?v=qZuZBZyV6Eg
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    NGANASAN: Jeden z prvních Karmannů vodou chlazených!
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    WTF?
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TITUS_PETRONIUS: rád něco osvětlim. Když mám minutu.

    Tuhá náprava je krom odolnosti jakožto jeden kus železa namísto mnoha kloubů a spojů taky výhodná skrze schopnost vyvěsit se v závislosti na zapružení protější strany.

    Když kolo na jedný straně tuhý nápravy zatlačíš do blatníku, automaticky se ti na protější straně tý nápravy kolo svěsí dolů. Nezávislé zavěšení v závislosti na stabilizátoru zůstane jen tolik zatížené, kolik kg na ten který roh karoserie působí.

    Proto je snadné independent suspension takzvaně vykřížit, že stojí jen na třech kolech.

    V situaci, kdy se nezávislé zavěšení vykříží, mají tradiční offroady s tuhými nápravami ještě mnoho stupňů úhlu křížení náprav před sebou, a jejich kola stále na zemi, protože zatížené kolo nutí druhou stranu nápravy vyvěsit se dolů.
    GREGI
    GREGI --- ---
    A asi nejsem jedinej... prodalo se toho vic nez aventadoru a huracanu dohromady
    Urus Helped Lamborghini Nearly Double Sales In First Half Of 2019
    https://www.motor1.com/news/358054/lamborghini-nearly-doubled-sales-h1-2019/
    GREGI
    GREGI --- ---
    SAMOUT: no nestihaj vyrabet:) A uprimne kdybych si mel ja vybrat jaky lambo tak nad urusem nevaham ani vterinu. Je to ze vsech nejvic pouzitelny na normalni silnice
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    GREGI: Asi ne, no :-). Byt teda netusim, jaky jsou prodeje Uruse (jestli to je jako Porsche, ktery pred lety zachranil Cayenne pomalu pred krachem).
    GREGI
    GREGI --- ---
    SAMOUT: no hezky to mozna je ale opravdu si myslis ze by se toho prodalo vic nez uruse?;)
    TITUS_PETRONIUS
    TITUS_PETRONIUS --- ---
    WACLOSH: aha, dik. to ma väcsiu vypovednu hodnotu ako minusky ;)
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TITUS_PETRONIUS: ano. Je to nevhodný řešení pro terén. Rám snese víc a může se na něj leccos navařit nebo našroubovat. Při jeho zátěži se nekroutí karoserie takže nehrozí ničen> dveří a opotřebení ve svárech třeba v deformačních zónách a ve sloupcích.

    Toyoty maj rám, Nissany maj rám, jeepy maj rám, přijde LR a řekne, máme karoserii jako osobák, ale je fakt silná... Ok cenim, ale do terénu to neni. To samý pro vzduchový odpružení, nebo nezávislý nápravy.

    Prostě to udělali aby to něco zvládlo, ale ne dlouhodobě.

    DEFENDER 2020. Hype Vs Reality
    http://www.youtube.com/watch?v=utZRGNCeZFM
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam