• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    SAMOUT: hrozny bych tomu fakt nerikal. V dnesni dobe ten design je jiste zazitej a nestravitelnej, automobilky s timhle prijit nemohou, to bez debat, nicmene to auto jako celek ma neskutecne kouzlo, pro me hlavne interierem, exterierem je to auto osklive jak cert, ale uvnitr, treba ta palubovka? To je masakr!
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    CADDY: Potvrzuje to moji domnenku, ze mezi roky 1970 a 1990 by se daly hezky auta spocitat na prstech jedny ruky ( a i ty devadesatky staly vetsinou za vyliz zad). Hrozny.
    CADDY
    CADDY --- ---
    TOMBRIDER: presne!

    RAJCHE: nestava se mi moc casto, ze bych bral interier bez kuze, ale tohle je presne ten jeden z 0,5 % pripadu :)))
    RAJCHE
    RAJCHE --- ---
    CADDY: Ty sedacky?.... To je z obyvaku, ne?
    Bozi :)
    RSZ
    RSZ --- ---
    CADDY: pecka
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    CADDY: nádhernej interiér. A ten středovej panel co vypadá jak drahá japonská Hi-fi věž...hmmmm
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOFI: Bugatti by se fakt melo drzet sportovnich coupe, vsechno ostatni je proste divny :)

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    boha jeho, to je tak hnusny, az je to skoro hezky :D
    CADDY
    CADDY --- ---
    jedna Maximka...aneb strikat se da i z neamerickych povozu :)) To je tak nadherny auto...jeste v dvoutonu...a ta krasna palubka... s kontrolkami v liste... ono to snad ma i kodove zamky...pecka...











    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOFI: :))
    TOFI
    TOFI --- ---
    SEMAI
    SEMAI --- ---
    Lamborghini Countach 5000 Quattrovalvole review
    https://www.youtube.com/watch?v=qZuZBZyV6Eg
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    NGANASAN: Jeden z prvních Karmannů vodou chlazených!
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    WTF?
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TITUS_PETRONIUS: rád něco osvětlim. Když mám minutu.

    Tuhá náprava je krom odolnosti jakožto jeden kus železa namísto mnoha kloubů a spojů taky výhodná skrze schopnost vyvěsit se v závislosti na zapružení protější strany.

    Když kolo na jedný straně tuhý nápravy zatlačíš do blatníku, automaticky se ti na protější straně tý nápravy kolo svěsí dolů. Nezávislé zavěšení v závislosti na stabilizátoru zůstane jen tolik zatížené, kolik kg na ten který roh karoserie působí.

    Proto je snadné independent suspension takzvaně vykřížit, že stojí jen na třech kolech.

    V situaci, kdy se nezávislé zavěšení vykříží, mají tradiční offroady s tuhými nápravami ještě mnoho stupňů úhlu křížení náprav před sebou, a jejich kola stále na zemi, protože zatížené kolo nutí druhou stranu nápravy vyvěsit se dolů.
    GREGI
    GREGI --- ---
    A asi nejsem jedinej... prodalo se toho vic nez aventadoru a huracanu dohromady
    Urus Helped Lamborghini Nearly Double Sales In First Half Of 2019
    https://www.motor1.com/news/358054/lamborghini-nearly-doubled-sales-h1-2019/
    GREGI
    GREGI --- ---
    SAMOUT: no nestihaj vyrabet:) A uprimne kdybych si mel ja vybrat jaky lambo tak nad urusem nevaham ani vterinu. Je to ze vsech nejvic pouzitelny na normalni silnice
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    GREGI: Asi ne, no :-). Byt teda netusim, jaky jsou prodeje Uruse (jestli to je jako Porsche, ktery pred lety zachranil Cayenne pomalu pred krachem).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam