• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    SITH
    SITH --- ---
    THE_MIRACLE: aby dostal flastr tam by tam nekdo musel stát a kontrolovat to, což se nestane.
    Ale jako samozřejmě, bylo by lepší to mít průjezdné aby policie, sanitka a hasiči mohli projet, ale víme jak by to v praxi v CR dopadlo. Nejsme na západě a nikdy tam kvůli naší mentalitě nebudeme. Takže se to musí vymýšlet pro český lidi.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SITH: A nebylo by třeba rozumnější, kdyby prostě když tam někdo v tom SUV vjede dostal flastr? Je tu všechno špatně. Vše se nastavuje tak, aby to bylo co nejjednodušší (prostě aby to vyřešilo PROBLÉM bez ohledu na to, co to přinese) a nejlépe s tím bylo do budoucna co nejméně práce (pro stát). Nejlépe tak, aby stát jen dělal výběrka na provozovatele, ošetřovatele, správce atd...
    SITH
    SITH --- ---
    jenze kdyby tam nebyly prikopy, tak by tam kazdy den projelo 20 bilych SUV co nechteji cekat v kolonach protoze kolony jsou pro podlidi a tihle nadlidi muzou jezdit lepe a rychleji
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: kdyby se to nedelalo napul/zmrsene, jak je u nas zvykem skoro u vseho, tak by travnik problem nebyl. V zahranici po zatravnene tramvajove trati zachranka projede (konstrukcne to mozne je), u nas nemozna vec - a nejakym "geniusem" vymyslene prikopy, kde nechas podvozek auta to fakt nevylepsuji... a neni to jen o tech tramvajich, z naseho slavneho IPR pada spousta nesmyslu, ktera zhorsuje prujezdnost mesta.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    DANYSEK: Letos se jim to docela daří udržovat, ale musí to stát hrozně prachů... Jako nejsem debil, hezčí to je a asi to fakt tlumí hluk, vibrace a prach, ale jinak je to úplně na hovno.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: kezby zelenych... spise pravidelne zlutych, pac vody se tam moc neudrzi a zalejvat to moc neni jak (kropici tramvaj dopravni podnik zatim nema)
    PNXNTDD
    PNXNTDD --- ---
    THE_MIRACLE: Přesně tohle mi říkal kámoš co jezdí s rychlou : Nebrzdi, ale hlavně uhni !
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE: zejmena pasaz o "bezpecnostnich prvcich" a zelenych tramvajovych pasech mi hovori z duse...
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Není nutné zprudka brzdit, ale uhnout, říká řidič sanitky - iDNES.cz
    http://praha.idnes.cz/...-zachranna-sluzba-pft-/praha-zpravy.aspx?c=A160707_2258060_praha-zpravy_nub
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: A Rumunem, Bulharem, Polákem...

    KIE: Kategoricky nesouhlasím, D1 není okreska jenom do Brna, ale až po Vyškov.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    HAMSTER: ona k navigaci takových lidí postačí bohatě středová čára, které se drží jak klíště. jejich vesmír je díky tomu zcela bezpečný.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    ATOMIKS: Štěstí, že tyhle lidi nepoužívaj zrcátka, ještě by je ta kolona zlejch pirátů znervózněla a mohli by havarovat...
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    takovej ten přeslušnej čecháček, co jede z Teplic do ÚnL na čtyřku 60kou, protože to je z kopce a on tak nemá spotřebu. ve čtvrtek si dokonce jeden při tom mával ve větru rukou vystrčenou z okýnka. za ním kolona.

    jinak vzhledem k tomu, že kamiony se nyní předjíždějí na dálnici i na místech, kde je to značkou zakázáno, tak si o tom nakonec myslím své.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    DANYSEK: Dohadovat se s Maďare pro ně není nejmenší problém a vyřízený to může bejt do deseti minut ale společenský zájem je na chytání pirátů, slušnému Čechovi vadí piráti, co jedou nad 130, a kamiony, co předjíždí, protože on musí zpomalit a pak zrychlit, což mu rozhodí douhodobou spotřebu jeho českého vozu. Takže kamiony zakázat a piráty stíhat.
    A pak takový slušný Čech naloží na střechu svého českého vozu jízdní kola a vyrazí na víkend na chatu, protože to slušní Češi dělaj. A jede se mu dobře, bo jede v době, kdy maj kamiony zákaz. Takže ho nikdo neotravuje ani nebrzdí, může si jet, jak se mu chce. A tak si jede, pěkně bezpečně tachometrových 105 km/h v levým pruhu a předjíždí jiného slušného Čecha, co jede se svým českým vozem a koly na střeše pěkně v pravém pruhu tachometrových 104 a něco km/h.
    Jel sem za těma dvěma debilama 9km, pak už sem z okruhu sjížděl, nicméně jeli vedle sebe už když sem je dojel a jeli vedle sebe i po tom, co sem sjel, možná se předjíždí doteď. V čem je to jiný, než když dojedu kamiony? Odpovím si sám - kamion mi mnohem dřív uhne.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: na to, aby to v praxi fungovalo musi zakon nejen existovat, ale musi ho taky nekdo vymahat. Coz se nasim pomahacum chit nebude - dohadovat se tri hodiny s madarem predpokladam chtit nebudou, pac to by za sichtu tolik nevyinkasovali - takze radsi budou ve svych maskovanych korabeh stihat rychle jedouci "piraty" s ceskymi RZ... :D
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    KIE: Takže bys určil místa, kde se předjíždět nesmí (resp. ty bys určoval místa, kde se předjíždět smí, ale na to není žádná vhodná značka, takže bude lepší značkou vymezit místa, kde kamiony předjíždět nesmí)....

    Haló, vstávej, tak už to dávno je!!
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Mne tedy primarne vadi ta demence, ze se proste vybere zase varianta nejjednodussi. Predjizdejici kamion je obcas problem, tak jim to vsem zakazeme. Misto toho, aby se nekdo zamyslel...
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Chovanec chce kamiónům zakázat předjíždění – Novinky.cz
    https://m.novinky.cz/articleDetails?aId=408749&sId=&mId=
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    KIE: Ono to je s tim zvedani minimalni konstrukcni rychlosti dvousecny. Dalnice se misty stavely jako obchvaty obci, dokonce jsou i mista, kde "nedalnicni" alternativa vlastne neexistuje a tvuj napad by fakticky znamenal navratit tranzitujici historicky cenne nakladaky s nevykonnymi motory do center danych obci - resit jen to, ze pujde pryc z dalnice (a bude otravovat jinde) je tak trosku sobecky. Coz asi taky neni uplne dobre. Novostavby ty alternativy castecne obsahuji (a to i tam, kde se ke kdysi postavenemu polovicnimu profilu doplnuje druhy dvoupruh) - coz ale na druhou stranu zvysuje naklady na vystavbu (stavis k tomu jeste silnice navic) = dalnicni site se tolik nepostavi (a pak vsichni nadavaji, jak se u nas stavi draho - ale tyhle "drobnosti" v podobe staveb navic se uz nevidi).

    KIE: tak ci onak predjizdeni kamionu jedouciho 91 kamionem jedoucim 92 jednoznacne zapada do definice pomaleho predjizdeni, kdy jednoznacne dochazi k poruseni zakona. Legislativu na to mame, staci ji vymahat - a neresit tupe jen tu rychlost (a skutecne resit smysl zakona v souvislostech, ne jen "bezpracne" inkasovat prachy). Policajti si dost usnadnuji zivot, ale pokud jeden kamion predjizdi druhy a za tim kamionem je nastosovanych 10-20 aut, pak plynulost provozu omezena je, at se to kamionakum libi ci nikoliv. Pokud se takhle predjizdi dva kamiony na prazdne dalnici a holt je nekdo dojede a vidi to z dalky, je to asi neco jinyho, nez kdyz se tohle predjizdeni deje v dobe, kdy je husty provoz - a kdy z toho zakonite ty nebezpecne situace nasledne vznikaji (i kdyby vsichni jeli zcela predpisove, tak porad tam je rozdil 50km/h v rychlostech). Ze to tam kamionaci casto posilaji pred rychleji jedouci auta z pozice sily je fakt - neni den, kdy by clovek minimalne tri takove blby nepotkal.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    MIKEE: A úplně nejvíc mě serou kokoti, který si tebou zmíněným způsobem vymůžou, abych mu uhnul, ale pak jim to předjíždění trvá týden (takže musím zpomalit na 80 u nejbližšího kamionu), bo těch dvěstě jedou s autem, který má akceleraci ze 130 na 150 asi dvě hodiny. Takže vážení, neproblikávejte se čtyřválcem, pouze s aspoň šestiválem, na takovýhle chování musíte mít nejen těžkou nohu, ale i výkon.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam