• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    Trávníky snižujou hluk, sou hezký a pochytaj prach. Daj se udělat tak, aby se po nich dalo jezdit, ale rozhodně to není plnohodnotná silnice, takže autobusy nepřipadaj v úvahu a sanitky maximálně na pár metrech v případě potřeby. Okolo většiny vyzdviženejch tramvajovejch pásů v Praze sou dvouproudovky nově stažený na jeden pruh + něco (cyklopruh, retardéry, ostrůvky, betonová hradba etc.). Stáhnout dvouproudovou výpadovku do jednoho pruhu a brblat, že se nedá jezdit po kolejích - to bych označil za velmi pražské....

    Každopádně ty ulice konečně vypadaj aspoň trochu k světu. Já sice chápu, že slušný Čech se nějakou estetikou nezabývá, jde mu jen o to, kolik co stojí a co z toho bude mít on, ale ty betonový hektary - to přece není hodno kulturního evropského města. Já si pamatuju, že tramvaje jezdící bez rozvibrování širokého okolí po trávě - to byl před mnoha lety můj první dojem z Drážďan a čuměl sem na to jako puk. Nerušil bych to ani kvůli sanitkám a tím spíš ne kvůli autobusům (chápu, že občas se ty trasy potkaj, ale dlouho souběžně nepojedou, protože obecně - k čemu autobus, když je tam ta tramvaj, ne??) a o bílejch SUV se ani netřeba zmiňovat...
    SITH
    SITH --- ---
    DANYSEK: kde jsou travnaté pásy a jezdí tam MHD? co si tak pamatuji z prahy, tak kde jezdí bus a jsou tam tramvaje, je to vetsinou beton aby tam prave ten bus mohl jezdit taky
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SITH: jak rikam, kvuli par blbeckum za volantem vyrabet zbytecny problem pro X dalsich (tech slusnych) mi jako vhodne reseni neprijde. Realita se casto umele zhorsuje - nerek bych, ze to s jizdou po tramvajovem pasu (tech "nepredelanych") je tak tragicky, jak se snazis prezentovat. Navic on by ten tramvajovy pas mohl klidne slouzit i autobusum (MHD obecne), obcas se takhle (konecne) resi zastavky, ale proc tam nenechat jet i ten BUS? Plno kecu o preferenci MHD a pak silnici udelas v jednom pruhu vedle tramvajovyho pasu a autobus nechas stat v kolone s ostatnimi auty... Tech pozitiv umozneni jizdy po tram.pasu je proste vic, nez negativ - bohuzel o tom rozhoduji zjevne ne zcela kompetentni lide (kteri asi vidi jen ta SUVcka...).
    SITH
    SITH --- ---
    DANYSEK: pro me je samozrejme dulezitejsi sanitka :) jen je rozdíl mezi tím co chceme a jaká by byla případná realita a její následky
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SITH: OK, pro tebe je dulezitejsi, ze neprojede to SUV. Ja beru jako problem, ze neprojede zachranka - kde kazdy zdrzeni muze znamenat, ze uz bude pozde. Sorry, to s temi SUV neni argument - jsou to jednotlive excesy - kvuli kterym fakt neni duvod delat z pozemnich komunikaci prekazkovou drahu. Ostatne jizda po tramvajovem pasu muze mit i legitimni duvody - treba objeti prekazdy (nehoda). Ale my jsme rekli NE! Radsi tu Prahu ucpeme :-)
    SITH
    SITH --- ---
    THE_MIRACLE: aby dostal flastr tam by tam nekdo musel stát a kontrolovat to, což se nestane.
    Ale jako samozřejmě, bylo by lepší to mít průjezdné aby policie, sanitka a hasiči mohli projet, ale víme jak by to v praxi v CR dopadlo. Nejsme na západě a nikdy tam kvůli naší mentalitě nebudeme. Takže se to musí vymýšlet pro český lidi.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SITH: A nebylo by třeba rozumnější, kdyby prostě když tam někdo v tom SUV vjede dostal flastr? Je tu všechno špatně. Vše se nastavuje tak, aby to bylo co nejjednodušší (prostě aby to vyřešilo PROBLÉM bez ohledu na to, co to přinese) a nejlépe s tím bylo do budoucna co nejméně práce (pro stát). Nejlépe tak, aby stát jen dělal výběrka na provozovatele, ošetřovatele, správce atd...
    SITH
    SITH --- ---
    jenze kdyby tam nebyly prikopy, tak by tam kazdy den projelo 20 bilych SUV co nechteji cekat v kolonach protoze kolony jsou pro podlidi a tihle nadlidi muzou jezdit lepe a rychleji
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: kdyby se to nedelalo napul/zmrsene, jak je u nas zvykem skoro u vseho, tak by travnik problem nebyl. V zahranici po zatravnene tramvajove trati zachranka projede (konstrukcne to mozne je), u nas nemozna vec - a nejakym "geniusem" vymyslene prikopy, kde nechas podvozek auta to fakt nevylepsuji... a neni to jen o tech tramvajich, z naseho slavneho IPR pada spousta nesmyslu, ktera zhorsuje prujezdnost mesta.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    DANYSEK: Letos se jim to docela daří udržovat, ale musí to stát hrozně prachů... Jako nejsem debil, hezčí to je a asi to fakt tlumí hluk, vibrace a prach, ale jinak je to úplně na hovno.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: kezby zelenych... spise pravidelne zlutych, pac vody se tam moc neudrzi a zalejvat to moc neni jak (kropici tramvaj dopravni podnik zatim nema)
    PNXNTDD
    PNXNTDD --- ---
    THE_MIRACLE: Přesně tohle mi říkal kámoš co jezdí s rychlou : Nebrzdi, ale hlavně uhni !
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE: zejmena pasaz o "bezpecnostnich prvcich" a zelenych tramvajovych pasech mi hovori z duse...
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Není nutné zprudka brzdit, ale uhnout, říká řidič sanitky - iDNES.cz
    http://praha.idnes.cz/...-zachranna-sluzba-pft-/praha-zpravy.aspx?c=A160707_2258060_praha-zpravy_nub
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: A Rumunem, Bulharem, Polákem...

    KIE: Kategoricky nesouhlasím, D1 není okreska jenom do Brna, ale až po Vyškov.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    HAMSTER: ona k navigaci takových lidí postačí bohatě středová čára, které se drží jak klíště. jejich vesmír je díky tomu zcela bezpečný.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    ATOMIKS: Štěstí, že tyhle lidi nepoužívaj zrcátka, ještě by je ta kolona zlejch pirátů znervózněla a mohli by havarovat...
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    takovej ten přeslušnej čecháček, co jede z Teplic do ÚnL na čtyřku 60kou, protože to je z kopce a on tak nemá spotřebu. ve čtvrtek si dokonce jeden při tom mával ve větru rukou vystrčenou z okýnka. za ním kolona.

    jinak vzhledem k tomu, že kamiony se nyní předjíždějí na dálnici i na místech, kde je to značkou zakázáno, tak si o tom nakonec myslím své.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    DANYSEK: Dohadovat se s Maďare pro ně není nejmenší problém a vyřízený to může bejt do deseti minut ale společenský zájem je na chytání pirátů, slušnému Čechovi vadí piráti, co jedou nad 130, a kamiony, co předjíždí, protože on musí zpomalit a pak zrychlit, což mu rozhodí douhodobou spotřebu jeho českého vozu. Takže kamiony zakázat a piráty stíhat.
    A pak takový slušný Čech naloží na střechu svého českého vozu jízdní kola a vyrazí na víkend na chatu, protože to slušní Češi dělaj. A jede se mu dobře, bo jede v době, kdy maj kamiony zákaz. Takže ho nikdo neotravuje ani nebrzdí, může si jet, jak se mu chce. A tak si jede, pěkně bezpečně tachometrových 105 km/h v levým pruhu a předjíždí jiného slušného Čecha, co jede se svým českým vozem a koly na střeše pěkně v pravém pruhu tachometrových 104 a něco km/h.
    Jel sem za těma dvěma debilama 9km, pak už sem z okruhu sjížděl, nicméně jeli vedle sebe už když sem je dojel a jeli vedle sebe i po tom, co sem sjel, možná se předjíždí doteď. V čem je to jiný, než když dojedu kamiony? Odpovím si sám - kamion mi mnohem dřív uhne.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: na to, aby to v praxi fungovalo musi zakon nejen existovat, ale musi ho taky nekdo vymahat. Coz se nasim pomahacum chit nebude - dohadovat se tri hodiny s madarem predpokladam chtit nebudou, pac to by za sichtu tolik nevyinkasovali - takze radsi budou ve svych maskovanych korabeh stihat rychle jedouci "piraty" s ceskymi RZ... :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam