• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    SPM
    SPM --- ---
    MVEK: Asi záleží na navigaci. Já upřímně na většinu míst taky akorát nacvakám adresu / místo a jedu. A nějak se mi nestává, že bych to kdy potřeboval korigovat. Jasně, mám alespoň nějaký povědomí kam jedu, takže jednak před výjezdem zkontroluju, že je to fakt někde tam kam chci jet (ergo když mi to ukazuje 200km cestu a mělo to být kousek, tak je to asi špatně). A stejně tak podle navigace jezdím cesty co znám, protože provoz... Na druhou stranu v zeměpisu jsem nikdy moc silný nebyl a v navigaci v mapě se určitě najde spousta zdatnějších lidí, ale když skončim někde uprostřed čehosi s papírovou mapou v ruce, tak podle toho taky nějak trefím.
    FELCARKILLER
    FELCARKILLER --- ---
    SPM: pro moji matku (65 let) by to bylo vysilujici i na nissanu micra
    SITH
    SITH --- ---
    DYNK: to jako jedeš do Brna a necháš si masírovat kulky? :D
    MVEK
    MVEK --- ---
    SPM: To způsobuje, pokud uživatel někam má jet a jen zadá adresu do navigace a jede. Narazil jsem na takové.
    Nám, co se podíváme i do mapy, abychom pak mohli případně navigaci korigovat, to asi nehrozí.

    FELCARKILLER: Jen je škoda, že u některých aut je řízení po vypadnutí posilovače nepoužitelné, zatímco jiné auto bez něj se dá ztěžka použít. Je ale asi malá pravděpodobnost, že by to člověk potřeboval.
    DYNK
    DYNK --- ---
    SITH: U me je to automat a masazni sedacky. Senzory bych ozelel. Nedavno jsem nacouval do lampy i pres pipani:)
    SPM
    SPM --- ---
    FELCARKILLER: ono ještě záleží jak na jakym autě :-) Mám dvě, jedno posilovač nemá a popravdě mu ani nijak nechybí. Naproti tomu na tom druhym se s tim podle mě bez posilovač jezdit nedá a pokud se někdy posere, tak je to na odtah. Jednou jsem potřeboval vytočit kola, abych se za nima na něco podíval. Ikdyž jsem zabral vší silou (volant odemčený samozřejmě), tak jsem tím ani nehnul a musel jsem si to nastartovat :-D
    FELCARKILLER
    FELCARKILLER --- ---
    SPM: my doma normalne jeste svitime louci a varime v kotliku nad vohnem :-)

    muj otec taky vsem nuti stary vrany bez posilovacu rizeni, chudak matka pak byla z rizeni po zaparkovani vzdycky uplne vyrizena :-D
    SITH
    SITH --- ---
    Já to mám jako s automatem. Bez automatu a bez park.senzorů si už auto koupit nedokážu
    SPM
    SPM --- ---
    PHAILO: už jsem někde viděl takovýho, co tvrdil, že navigace je pro dementy a že způsobuje retardaci obyvatelstva, protože pak neumí číst v mapách. Nebo takněco :-)
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    Nevím, jestli to tak přijde jen mě, ale připadá mi to, jako že by se zdejší přispěvatelé nejraději vrátili k parnímu či koňskému pohonu. A abych nebyl OT: Mám bird's-eye view a nedám na to dopustit :-D
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    a ja som dnes oprel jeden stary pezot, takze si zadovazim aspon cuvacie senzory :)) - karma's bitch
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Já mám v obou autech zadní parkovací kameru a nedám na to dopustit.
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    Já parkovací senzory nemám a jsem si jist že by mi velmi usnadnily a zrychlily parkování. Jisotu při parkování jsem získával postupně společně s odřením zadních dveří(nečekaný "efektivní rejd" a přimáčknutí se na sloupek), a když člověk nemá odhad, parkuje a vyjíždí déle(a stydí se za to a nervy tečou). Pomáhá mi si obhlédnout situaci před odjezdem a také kontrola po zaparkování. Parkovací senzor mi totiž nepomůže zastavit správně na začátku parkovací zóny(lidi to obecně vůbec nechápou) a podobně. Také mi to nedokáže říct jestli se mi vejde auto do volného prostoru. Nezpochybňuji obrovskou přidanou hodnotu takové pomůcky. Já osobně bych to využil hlavně pro bezpečnější získání představy o chování a rozměrech mého vozu(žádné zbytečné ťukance na dalším voze). A když těch aut bude více, budu se to muset naučit pro více aut. Mnoho závodních jezdců dokáže velmi rychle přesednout do jiného vozu a jezdit na pozicích odpovídající výkonnostní třídě řidiče. Jde jim to rychleji než obyčejným lidem, ale vždycky je to o tom se seznámit s vozem se kterým jedu a podle toho přizpůsobit jízdní styl.
    SPM
    SPM --- ---
    Pak jsem se taky jednou otáčel v Praze v takovém tom minidvorku mezi barákama. Dvorek obsypaný auty , neosvětlený, všude tma a do toho ještě hustý sněžený a auto namrzlý, takže vidět bylo fakt kulový. V tu chvíli jsem byl za ně fakt rád, protože přehlídnout v tý tmě cokoliv bylo velice jednoduché... Takže podle mě to za ten litr prostě stojí. A furt si myslim, že s tim parkuju o něco líp, než průměrný jezdci, co denně vidím...
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    SCHEEZE: A už bůbec nemluvím o tom, že z moderních superbezpečných aut je dozadu vidět leda tak houby, takže víš prd kam jedeš a co je za tebou.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    SCHEEZE: ale nezapomínej na to, že jsou taky lidi, co řídí víc než jedno auto...
    máme dva kombíky, jeden je dlouhej vpředu a krátkej vzadu, a druhej obráceně. K tomu každej má trochu jinak efektivní raid, takže s každým se parkuje úplně jinak...
    (parkovací senzory nejsou ani na jednom, ale tu jistotu parkování "na pětníku", co jsem měla v době, kdy jsem jezdila výhradně jedním autem, tu už při střídání prostě nemám).
    SPM
    SPM --- ---
    SCHEEZE: no, nejlepší to asi je, otázka jak moc je to naučitelné a do jaké přenosti. Konkrétní věc je fajn, když parkuješ pořád ke stejné věci. Když to rveš mezi cizí auta, tak každé je jinak vysoké, atd. A ono když s tím pak parkuješ někde do řady ve velkém městě, kde typicky dost často ta mezera je jenom o trochu větší, než to auto, tak je při tý manipulaci celkem dost rozdíl, jestli k tomu za sebou zacouvám na 10cm nebo 30cm. Já třeba na svym autě mám ještě mohutnej zadní nárazník, kterej dost přečuhuje, takže ikdyž oknem vidím, že se blížím, tak nemám moc představu o tom, kdy se dotkne nárazník.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    SCHEEZE: kdyby mel kazdy trik na sve auto, tak tu nemame tolik obouchanych narazniku a tolik zazitku s cekanim za nekym, jak se na po 5te snazi narvat auto do diry :) Takze komu parkovaci senzory pomohou, at si je do auta da. Ja je u nekolika aut nemel a prezil jsem, ted je mam a nedam na ne dopustit, zaparkuji mnohem rychleji a jisteji + beru bonus, ze me varuji, pokud mi za kufrem stoji dite, ktere nemusim videt.
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    SPM: nejlepsi je se naucit couvat a znat rozmery sveho auta. Kazdy ma svuj trik na sve auto. Kde chce videt nejakou konkretni vec. Parkovaci senzory te nic nenauci.
    JOPS
    JOPS --- ---
    FORTRESS: diky, Ford GT az nekdy pozdeji no :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam