• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    SPM
    SPM --- ---
    VECTOR: A neměřili třeba tu padesátku, která v něm je na konci?
    SPM
    SPM --- ---
    MVEK: hodně záleží na autu a jeho kolech. Taky ta chyba se úměrně zvětšuje s rychlostí. Jednak na hromadě aut je ta chyba do rychloměru vnesena úmyslně (auto na diagnostice vrací nižší číslo, než ukazuje ručička. Patrně kvůli tomu, že nějakou normou ten rychloměr může ukazovat víc, ale ne naopak - takže radši přihodí). A hodně udělají ty kola - často i oficiálně schválená kola se v tom obvodu o něco liší, ale auto o tom neví, takže podle toho ukazuje. Já jsem na zimákách (pravda, zapsaný jsem je neměl, takže jsem byl vlastně brutální pirát s nevyhovujícim autem), který byly menší, měl při 130km/h tu chybu asi 15km/h (ručička už dost přes 140), na letních se správným rozměrem to přeměřuje míň jak o deset.
    VECTOR
    VECTOR --- ---
    DYNK: +10 Kmh? Segre onehda prisla pokuta ze jela v strahovskym tunelu 73 Km/h. A i v te rychlosti auta je to osidne, ja mam spocitano, ze 74 na tachometru je 70 realne v mem aute. Tak si ve strahovskym atd. vzdy nastavim tempomat na tech 74, ale stejne se casto najde blbec, kterej se na me nalepi.
    DYNK
    DYNK --- ---
    HANZO: Tak samozrejme zalezi jak to ma ktera automobilka nastaveny.
    HANZO
    HANZO --- ---
    DYNK: adaptivní tempomant je pěkná píčovina. měl jsem to před 14 dny v Kodiaqovi a při nastavení minimální vzdálenosti na reakci, to brzdilo hrozně brzo
    DYNK
    DYNK --- ---
    MVEK: Kolem padesatky to deset kmh nebude. Ale pozoruju, ze kdyz uz clovek netusi, ze radary berou od +10kmh, tak vetsinou netusi ani to, ze tachometr podmeruje a jede radsi tak, aby rucicka byla jeste kousek pod danou rychlosti. A ve vysledku teda jede o tech osm deset kmh min a vlastne skoro o dvacet kmh min, nez se na tom useku beztrestne da.
    MVEK
    MVEK --- ---
    Patřím k těm, co se snaží o minimální překročení rychlosti, ale toleruji i ty, co vůbec netuší o nadsazení a 3% toleranci překročení dané vyhláškou(?). I ty, co chtějí jet víc.

    Ale jste si jisti, že tolik aut nadaszuje rychlost na tachometru až o těch devět, deset km (při třeba té padesátce, šedesátce)? Já rozhodně ne. Opakované pokusy s GPS a porovnání s těmi ukazujícími radary (které určitě nadsazují, ale nad 5 km/h? To asi ne.) mě vede k domněnce, že mně svěřená Felda ukazuje max o 3, 4 kilometry víc.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    ADMIX: me se to taky stava pravidelne a nejsem na ne nijak agresivni, ale nasrany jsem :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    GUERILLA: Ja mam prave adaptivni teprve par mesicu, tak si jeste porad uvedomuju jak moc je to s nim jiny. Treba uterni cesta do prace. Na D1 tri kolony, ktery me absolutne nevzrusovaly, protoze jediny, co jsem musel udelat, byl lehky dotyk na plyn, kdyz se kolona rozjela po delsim stani. Akorat teda v pruhu jsem se musel drzet sam:) Vyridil jsem cestou spoustu veci.
    GUERILLA
    GUERILLA --- ---
    DYNK: Závidím :) Někteří adaptivní tempomat ještě nemají, proto, když vidí, že v levém pruhu jede někdo reálně 65km/h na 70 (Blanka je na to ideální), třeba blikne dálkama, protože nechce vypínat tempomat bržděním, jelikož levoproudař drží pruh zbytečně - má pravý pruh volný. Co se v 99,98% stane? Nic, prostě levoproudař si stále drží svůj pruh :) Proto občas jedu pravým pruhem, občas i přes připojovací, když tam nejsou auta, prostě nechci vypínat tempomat kvůli nechápavosti některých jedinců a ztrácet plynulost.

    Až budu mít adaptivní tempomat, budu to mít na háku, nejlépe ještě s automatem a autonomním řízením a v klidu si na městském okruhu a dálnici číst knížku :D
    GUERILLA
    GUERILLA --- ---
    GRANTORINO: Jak tu bylo zmíněno, to, že jede někdo 70 neznamená že jede 70 i reálně, proto se může zdát, že někteří jsou magoři, když v měřeném úseku jedou více jak tachometrových 70, ale opak je pravdou, jen zanjí lépe svůj povoz a jeho reálné možnosti.

    Pokud se na tebe někdo tlačí a není kam uhnout, ignorovat, pokud je, zavčasu dát blinkr a je po problému. Primárně máš řešit co je před tebou, ne se věnovat nějakému irelevantnímu tlaku zezadu.

    Bohužel jsem byl už svědkem případu, kdy řidička měla zpětné zrcátko v úhlu, že ji bylo k ničemu, ale přitom levý pruh a absolutní vpičismus co se kolem ní děje.
    DYNK
    DYNK --- ---
    SPM: Mne v tomhle ohromne pomaha adaptivni tempomat. Kdyz prede mnou jede nekdo, za kym se mi nedari drzet rozumnej rozestup, tak to necham na technice. Zmizi tim i ty nejmensi naznaky stresu z toho, ze se vlecu za nekym, za kym se mi nejede dobre.
    SPM
    SPM --- ---
    DYNK: Oni by úplně normálně stačili dvě věci. Jedna, aby se někteří jedinci nelepili na kufr tomu autu před sebou, zvlášť když přejíždí nemá kam uhnout. A druhá, aby levoproudař z toho pruhu zmizel, když v tom pravém je volno, ikdyby jel 200 na 70ce. Ale ačkoliv to zní naprosto jednoduše a logicky, tak to prostě lidi nějak nezvládají...
    DYNK
    DYNK --- ---
    GRANTORINO: Ohledne te situace s radarem na sedmdesatce - on kazdej ty predpisy dodrzuje jinak. Jeden jede tak, aby se tachometr nedostal pres 70kmh, coz je realna rychlost lehce pres 60kmh. Jinej zase jede tak, aby neplatil pokutu, coz znamena, ze na tachometru ma lehce pod 90kmh. Tam muze vznikat rozdil v chapani te situace.

    Tim nijak neobhajuju pripadny nervozni lepice. Souhlasim, ze takovej ridic by se mel v prvni rade zklidnit.
    SITH
    SITH --- ---
    VIRTUALVOID: WTF :D
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    ADMIX: huh, tak pravdivé... jak tu zaznělo, co má dělat ženská, když se na ní lepí frajer a nedá se uhnout?
    upřímně no někdy pomůže odklonit zrcátko a ignorovat a jet prostě jak to jde...
    ten nátlak je fakt nepříjemnej, ale když to nejde, tak to nejde.
    učili mě v autoškole, že mám jezdit maximum jak je možný, tak to dělám.. nemůžu za to, že nějakýmu kokotovi nestačí, že jedu 70, když je tam 70km/h ... /jo a ehm měří tam ještě rychlost, tyhle mam nejradši,, trubky, co neví ani, že tam je regulérní radar, ale můžou se posrat, že je zdržuju/

    KRUPAN: ... jezdit prostě maximum, podle hustoty provozu, někdy to prostě ani na sedmdesátce nejde jinak než padesátkou
    takhel jsem stihla zareagovat v tunelu v koloně pomalu jedoucí, ten za mnou taky ještě a nějakej třetí už to tam do něj za mnou napral. když to nejde, tak to nejde a když to jde, tak nezdržuju nebo se hodím do "pomalejšího pruhu" v čem je problém?
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    VYWERN: Zrovna minulej tejden se mi tohle stalo trikrat!
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    Střet vozidla se skůtrem + ujetí od nehody
    https://www.youtube.com/watch?v=6OCfwpNY6ds


    hlavne z vesela :D
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    ADMIX: takze kdyz jedes po meste a pred sebou mas dva volne pruhy, ktere blokuji dva vedle sebe jedouci auta - soubeznou jizda, se 40km/hod na tacho a pojedete takhle 12km usek. Za tebou samozrejme troubici kilometrova kolona aut, tak budes naprosto v klidu a nebo jedes hned odevzdat ridicak, spolu s celou tou kolonou? :)
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    SPM + TRISSIE : OK, to mé tedy berme také jako takové rozšíření vašich dvou povzdechnutí...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam