• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    BLONDYNKA
    BLONDYNKA --- ---
    SPM: Za mě s autem, co má tři sta koní, se stačí na mokru zapomenout a pořádně sešlápnout (nebo brzdit před debilem, co ti nedá přednost). Rozdíl tam je. Autíčkářům je přijde zábavné, proto si ty auta kupují, ale já nemám moc ráda, když mě chce zadek předběhnout.
    SPM
    SPM --- ---
    si hlavně řikám, co s těma autama děláte, že při běžnym ježdění poznáte tak dramatickej rozdíl s a bez...
    BLONDYNKA
    BLONDYNKA --- ---
    KORKMAZ: Hm. Díkybohu za stará auta :-))
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    BLONDYNKA: Tak ono se často ESP zapne samo při překročení určité rychlosti a laicky jde tedy vypnout jen na ty rozjezdy kvůli kontrole trakce. Znám ale i auta (mazda nebo třeba suzuki), kde je to vypínání udělaný tak debilně, že si to vypínám dost často úplně nechtěně.
    JOPS
    JOPS --- ---
    dneska jsem videl na dodavce cedulku

    V TOMTO AUTE NESEDI ZADNE PRIBLBLE DITE.


    Nevim cim to, ale pobavil :)))
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    J3RRYNA: Nejstarsi je nejaky S1000 MB, nebo mozna Trabant, nevim ktery z nich je starsi. Ja asi nechci rozjizdet diskusi na tema ABS s nejlepsim ridicem jako jsi ty, ja mam tyhle trpasliky docela rad, a ABS/ESP jsou proste lepsi nez moje nohy. Mozna se tu najde nekdo jinej, kdo by se moh merit s takovym formatem.
    MVEK
    MVEK --- ---
    PALEONTOLOG: Jo, to je jediné, co mě laicky napadlo. I když to byl tento most přes Labe (https://mapy.cz/zakladni?x=15.1608168&y=50.1182640&z=18&gallery=1&source=base&id=2115510), kde tak zatěžovali jednu polovinu mostu.
    Jinak to vypadalo jako obří kvádr vysoký asi jako kabina tahaře, překrytý bílou nebo žlutou plachtou s nicneříkajícím nápisem/značkou a asi nasvícené od kabiny. Jeden tahač to táhl, druhý "tlačil".
    Asi to avizované bylo, našel jsem https://www.tudyne.cz/dopravni-informace/nymburk/detail/ff8081815bf3922d015e9c05c17974c2/
    BLONDYNKA
    BLONDYNKA --- ---
    LOPIK: Mam kontrolu trakce zbaběle zapnutou pořád, je to hodně velký rozdíl s a bez :-) U nových aut se to vypnout nedá?
    SPM
    SPM --- ---
    ono je to asi taky relativni... na svym aute jsem videl esp v akci akorat kdyz jsem se na zledovately silnici s vetsim rejdem rozjel s necitlivym pridanim plynu (a to jeste ve 4 z 5 pokusu to bylo umyslne). naproti tomu co jsem videl u jinych novych aut, tak se to bez toho na snehu snad ani nerozjede... obecne tyhle systemy budou fajn, kdyz budou dobre fungovat. coz bohuzel asi nebude vzdy v kazdem aute a cim slozitejsi system, tim tezsi aby fungoval korektne. a kdyz si vezmu, ze v soucasne dobe je v mode misto z principu funkcnich mechanickych reseni to dohanet elektronikou, tak si nejsem jist, jestli je to zrovna stastna cesta.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    LOPIK: Jasně. Dnešní sportovní auta jsou výkonově trochu jinde, než před dvaceti lety.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Ja teda nevim, ale treba u starsich Maserati kde se dali nejaky ty traction control, esp atd. jeste vypnout se tomu rikalo tlacitko smrti.. osobne mi dva lidi rikali, ze si tak rozsekali auto. na gumovani pred samoskou jsou to ale funkce ba prd, to je jasny..
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    J3RRYNA: Jo, takže asistenti jsou apriori zlo. Určitě. Záleží to samozřejmě na konkrétním use-case. Ale třeba na dlouhé cesty jsou některé správně fungující asistenty dobro. Schválně píšu správně fungující, protože i u věcí jako automatické brzdění před překážkou jsou v implementaci značné rozdíly. Například tam, kde se VW dopustí omylu a je schopno ti překazit předjížděcí manévr Audi funguje bez problémů, atd. Nejstarší auto, které jsem řídil, je Š 1000MB, rok nevím.
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    PHAILO: jako je, ale asi když se na tom shoduju nejen se špičkami automobilové žurnalistiky, ale i se slečinkami z F1, které když maj zkusit turbínu z osmdesátek, tak bečí, že nechápou, jak tím Senna mohl jezdit tak na tom asi dost možná něco bude...


    ADMIX: ne, jezdím jen bez ABS (protože bez něj umím brzdit lépe, než s ním, přičemž čím horší adhezní podmínky, tím jsem za absenci ABS vděčnější.). U lehkého auta typu Miata preferuji dokonce i absenci posilovače řízení, protože když přejedu brouka, vím, co před týdnem žral na oběd a to je pro mě rozhodující informace, rozuměj...

    Děcka, jaké je nejstarší auto, které jste kdy řídili, hm?
    SPM
    SPM --- ---
    JOPS: to jsi přišel o většinu zábavy... třeba když ho hned na začátku jebe za to, že odbočuje do leva z protisměru, objede s ním ten blok, ať to zkusí znova a on to veme zase protisměrem :-)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    JOPS: No, ja teda pamatuju, ze pokud clovek neudelal testy, a udelal jizdu, tak sel jenom na fizlarnu na Vysehrad delat testy. Rec je o roce 1997, jak to bylo pak netusim.
    JOPS
    JOPS --- ---
    ADMIX: sry, nemam v praci zvuk :) ale ten zakaz me pobavil :-D
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    JOPS: Vsak to tam rika na konci, ze se zmenil zakon. Driv to tak afaik fakt bylo, ale uz je to dost dlouho :(
    JOPS
    JOPS --- ---
    ADMIX: a kdyz mas 27/50 tak te pustej za volant ? Ja myslel, ze kdyz neudelas testy, tak nazdar a zadne jizdy
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    BLAF: lol 10:15, rychla zkouska :D
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    MVEK: chtěl jsem zjistit co to bylo za náklad, ale nenašel jsem to (viz odkaz), mosty jsou spočtený na nějakou nosnost. proto například se jezdí po D8 před prackovickovým tunelem jen jedním směrem, protože setrvale ujíždí i bez zátěže. tak to omezili na oba směry.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam