• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    MUADDIB:
    FERNIE: no tak jo :D tak to asi je stary hoax, ke me se to dostalo ted.. ale at uz ta hlava skoncila kdekoliv, pekny to rozhodne nebylo.
    FERNIE
    FERNIE --- ---
    MUADDIB: "z FB čerstvě" :D
    MUADDIB
    MUADDIB --- ---
    chjo...

    Is This Corvette Crash Photo a Result of Texting While Driving?
    http://wafflesatnoon.com/is-this-corvette-crash-photo-a-result-of-texting-while-driving/
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    FERNIE: coz nejak nemeni nic na tom, ze o hlavu prisel tak jako tak...
    FERNIE
    FERNIE --- ---
    GRANTORINO: Víš... Corvette nemá zadní sedačky...
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    VYWERN: ..a pro zmenu si dame chlapa za volantem s mobilem... nechci tim samozrejme vyvolat flame jestli chlapci za volantem vic pouzivaji mobil ;)
    taky z FB cerstve
    "pro ty vsechny, kdo cumi do telefonu.
    Panovi nasli mobil furt v ruce a hlavu na zadni sedacce"

    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Dvě nezaviněný - jednou dědek na kole z vedlejší a pak blondýna z jednosměrky. Nicméně se přiznám že to párkrát bylo i z mojí strany tzv. vo pinďourka ale vždy jsem to nějak zvládl nebo přálo štěstí.

    20k ročně s normálním autem, 20k se sportovníma (400-600hp) a 5k s offroadem
    SPM
    SPM --- ---
    AXTHEB: tvl tak to je hodně vychytaná funkce :-)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    Zavinene 4 - ve dvou pripadech odreny o sloup(ek) pri parkovani, jednou o vrata pred barakem maminu Fabii, jednou v podzemnich garazich s vlastnim Passatem. Treti navsteva zasnezeneho prikopu pri snehove kalamite v Jesenikach, nic se nikumu nestalo, auto si tam ustlalo v zaveji jak v perince, vytazen kolemjedouci ctyrkolkou. A uplne prvni jsem s mokrym ridicakem nacouval rychlosti cca. 4 km/h do jedny zensky na parkovisti pred OC Hostivar. Jo a pak jsem jeste jednou usnul na D10, ale matka stacila vcas zarvat, takze jsem to ukociroval a nic se nestalo.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    SPM: A u Audi to umí ještě prima kousek, když to auto dostaneš do driftu tak ti sebere plyn, chytí trakci zadníma a pošle tě dovnitř zatáčky.
    SPM
    SPM --- ---
    MUADDIB: jo, tak to každopádně... celkově by ten systém by i užitečný byl, akorát že v autech, co jsem měl v ruce, které ho měli a kde došlo na jeho aktivaci, tak nereagoval v době, kdy měl a naopak zase zasahoval ve chvíli, kdy by bylo lepší, kdyby se na to vykašlal. Přibržďování jednotlivých kol jo, ale to už je zase spíš záležitost ESP/EDS... (ačkoliv teda všechny tyhle funkce většinou řeší stejně jedna řídící jednotka v autě).
    MUADDIB
    MUADDIB --- ---
    VYWERN: nevím, zda to může být ten p=řípad, ale já jsem jedou měl pocit, e jsem na dálnici...
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    Nechci tu delat flame zda jsou ridicky mene nebezpecne nez chlapi :) ...ale tohle je klasika, nekdo udela brutalni pruser, ostatni to ukociruji a jelikoz se vlastne nikdo nic nedozvi, tak dotycny/a jezdi dal. Tady teda natoceno, tak se to resit bude...ale nepochopil jsem, co ta osoba za tim volantem vymyslela.
    VIDEO: Žena předjížděla na I/11 přes dvojitou čáru, málem zavinila tragédii - iDNES.cz
    https://ostrava.idnes.cz/...ara-ridicka-f0f-/ostrava-zpravy.aspx?c=A180224_165847_ostrava-zpravy_mav
    MUADDIB
    MUADDIB --- ---
    SPM: nevím, myslím, že nejlepším ASRkem je řidič... ten můj funguje vcelku slušně a bezproblémově funguje zejména ta část s přibržďováním kola...
    SPM
    SPM --- ---
    Když to tu už padlo, viděl někdo někdy v nějakém autě normálně fungující ASR? Já co jsem to potkal na několika koncernových TDI, tak mi přišlo, že je to úplně k ho*nu a dobré je to tak akorát na to, pokud si to člověk chce při parkování nabourat. Konkrétně to za a) neumí dost rychle ten plyn ubírat, když se na něj šlápne. Takže pokud se na to při rozjezdu víc šlápne šlápne, jak při rozjezdu, tak za jízdy, tak se ty kola stejně rozhrabou. Za b) to geniálně umí ten výkon regulovat až na úplnou nulu při rozjezdu. Takže typicky při rozjíždění do prudkýho kopce tam, kde je ta adheze tak na hraně toho, jestli se to auto vůbec rozjede, to po chvíli snažení stáhne výkon úplně a to auto se rozjede z toho kopce dolů. Zvlášť když s tím člověk parkuje někde do řady aut v prudkém kopci, drží to auto na spojce, postupně přidává plyn a najednou motor padne a auto se rozjede z kopce - to je vysloveně super :-)
    MVEK
    MVEK --- ---
    Roky si říkám, že je tahle křižovatka Kbelské a Mladoboleslaské nebezpečná...
    https://en.mapy.cz/...5174750&y=50.1187012&z=18&pano=1&pid=56189008&yaw=1.364&fov=0.557&pitch=-0.030
    A dneska se málem sám nachytám, jak jsem tam delší dobu nejel. Aneb zde si vozidla odbočující vlevo musí dát přednost...
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    A mimochodem vzdycky kdyz vidim nekoho ridit divne, treba fakt nepouzije blinkr atd, tak si udrzuju odstup nebo zmenim pruh a obvykle ho sleduju chvilku a vetsinou celej ten styl rizeni uz napovida, ze od nekterych ridicu se fakt radsi drzet dal... Pak vzdycky koukam jak dela paseku jeste tem ostatnim kolem sebe... Kolikrat je otazka casu nez nekoho sestreli.
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    MUADDIB: km zrovna vubec nesleduju...

    Jinak vyhnuti se nehodam, to musi z nas kazdej mit desitky, kolikrat jsem to zaslapla na hlavni, ze mi nekdo nedal prednost, ridici, co nedaj prednost zprava, naposledy mi vjela zenska z praveho pruhu malem do leveho pruhu, na posledni chvili jsem ji protroubila a zase srovnala zpatky v patek...
    Takovy to kdyz daj blinkr soucasne s odbocovanim nebo se neobtezujou ho vubec pouzit.... To je skoro kazdej den. Ale clovek si zvykne, musi se proste porad pocitat s blbcema..

    S tim zaslapnutim brzd se mi taky stalo, ze prvni to dobrzdil, druhej taky, ja taky a za mnou taky a za nim uz to do nej trisklo... Debilni pocit.
    MUADDIB
    MUADDIB --- ---
    PNXNTDD: a ještě by to chtělo celkový (odhad) km. Km/rok (průměr) a poměry dopravních výkonů (město/mimo/dálnice)

    Nehody jsem měl dvě.

    Jednu jako řidič (první zima, ledovka, dupnutí an brdzu-smyk, nízká rychlost (sub20), blatník+světlo) jednu jako účastník (dobrzdil jsem za borcem co prudce dobrzdil, maník za mnou dobrzdil, mamina s děckem nedobrzdila).

    Jo hodně nehodám se mi podařilo vyhnout (jednou moji VELKOU chybu jsem stihl napravit, dihá moje dlaší chyba neměla žádné následky, zbytek pak jsem korigoval chyby jiných (to budou tak 3-4 desítky případů, odhaduji))

    Nepočítám opření do popelnice při parkování a pod. Jednou mi (mnou) nezabrzděné auto odjelo do jiného auta.

    15 let ŘO, průměr 45k za rok, celkově cca 700k, 60/30/10

    Felicie, Felicie VanPlus, Octavia I/II/III, minoritně pak ARO 240, různý dodávky a trochu moto: Jawa 50/21 a Jawa 350/634.

    Když už jsme u toho zpovídání, tak bod konto mám na nule (teď už asi), jinak jsem průměrně pomalý řidič, hodně předvídám a nechávám si velké mezery. Hodně nadávám (což mi pomáhá ventilovat nasrání) ale zásadně se nemstím, nezávodím, nepoučuju a nevybržduju, klakson jsem použil jen třikrát za těch 15 let, pokaždý když jsem odvracel nehodu (dvakrát do mě někdo chtěl nacouvat, jednou mně chtěl na kruháči slisovat bus), blikám abych buď někoho rozsvítil (tak 66% úspěšnost) a/nebo když upozorňuju na fízly.

    Moc se nepoutám a značky na Táborsku ignoruju, v jižních čechách považuju jen za orientační a respektuji je zejména ve zbytku republiky (a v rakousku). Mimo ČR jsem jako řidič byl jen jednou. Lékárničky mám vlastní (tedy ty ofiko a pak vozím použitelné sety). Mám v současné době 3 osobní automobily, jednu stavbu a jednu motorku. Nepotřebuju v autě parkovací senzory/kamery/klimatizaci, mám rád vyhřívané sedačky a okna v elektrice. ABS/ESP/ASR a pod jsou fajn, ale umím bez toho jezdit i žít.

    Až vyhraju v EJ prachy, tak si koupím Mustanga a OT-64 SKOT

    ----

    Manželka má taky 15 let ŘO, na tachometru svého yarise (8 let) už má 22k! Bez nehody a dokonce ji ani jednou nestavili policajti.

    ----

    Ségra má ŘO asi 19 let a najeto asi tak 100km
    JOHY
    JOHY --- ---
    PNXNTDD:
    Mercedes 124 (celkem 4 ks), roční nájezd cca 20tisíc.

    Zaviněné:
    ťukance - jednou jsem si odřel při parkování o zídku ve výšce cca 60cm kousek dveří, ale jen na úrovni škrábance na laku. jednou jsem o pikovteřinu nedobrzdil v roudnici auto před sebou, ale dotkl jsem se jen "na pusu" takže z toho nebyla žádná odřenina.

    smyk pod karlínskym viaduktem směrem na florenc, za mokra: náhon na zadek mě katapultoval, měl jsem to místo projíždět místo 40km tak 30km h a v protisměru stála felda, který jsem promáčknul řidičovy dveře (do hloubky tak 5 cm). Nic vážnýho, ale rána to docela byla. (Já přišel o levý světlo.
    Doteď mě sere, že jsem idiot na místě nedal chlápkovi 2litry na nový dveře a místo toho od tý doby mám o 2litry dražší pojistku.

    Nezaviněné:
    Srážka s koněm - vyjížděl jsem v brutálnim protisvětle zapadajícího slunce, v asi 10km v hodině do kopce za malý vesničky - na pravý straně vedla holka koně tak blbě, že ho měla do silnice na oprátce. On se mě leknul a uskočil bohužel do středu silnice, kde se mi opřel o kapotu a bokem sejmul zrcátko. Skončilo to dumluvou, ale tunový zvíře je celkem šok.

    Vyhejbačka 2x - jednou za tmy u parašutistů na bulovce auto JCdecaux přijíždělo hodně rychle zprava od stírky na magistrálu, já jel v pravym a tak tak jsem se mu vyhnul do levýho, strhnul jsem to bez přílišnýho ohledu na zpětný zrcátko- naštěstí tam nikdo nebyl.
    Podruhý už to bylo vostřejší: okruh z ruzyně na barrandov, oprava silnice, levej převedenej do protisměru, pravej do odstavnýho a dva pruhy v opravě - povolená osmdesátka a já jel v tom rychlym v protisměru. Najednou kde nic tu nic zprava mezi "bobíkama" mi do pruhu asi 10 metrů přede mnou najel z tý stavby zelenej kombík. Já to v tom šoku strhnul, tentokrát ale do protisměru, kde se mi protijedoucí auto vyhlo tak, že se to taky strhnul, naklonil se na dvě kola a pak zase vrátil (to už jsem ho viděl ve zpětnym), rychle jsem se zařadil zpátky, a toho zelenýho kombíka dojel. V něm paní, omlouvala se, že bohužel si nějak nevšimla tý značky, po 200m se chtěla zařadit (do rychlýho!!!) a mě si "nevšimla". Já jsem se jenom podíval dozadu, kde byly v sedačkách tři děti. No a akhle v bočnim nárazu, kdybych to do nich napral 2 tunama, tak asi odejdu po svejch, ale z těch dětí by asi byl mastnej flek. TAk sjem jí jenom prosil, ať se příště kouká třikrát. A hodně vyklepanej jsme odjel.

    První mercedes: skončil pod koly kamionu na 77km d1 směrem na Prahu, za mostem přes Želivku. Musel jsem ho odstavit kvli problémům s čerpadlem: a šel jsem asi kilák a půl na nejbližší benzínku. Než jsem se vrátil, tak se na místě udělala desetikilometrová kolona. V tom místě totiž odstavnej pruh bejval zároveň pro pomale jedoucí: dva kamiony jely rychle /naměřili mu 110 podle brzdný dráhy/ - první uhnul, druhej dle jeho slov myslel, že jedu a že mě nebude předjíždět. (měl jsem zaplý bllikačky, trojúhelník našli odfouknutej. Jel jsem našštěstí sám, takže kromě auta a všech disků a počítače, co jsem v něm vezl, to neodneslo nic. Kamióňák mě uviděl ve vestičce a uvítal slovy "A, vy budete pan řidič, co? My jsme vás hledali v příkopu...". A policajti jen: "Dejte si cigárko, mi to tady s pánem vyřešíme. Jo a ještě že jste neměl fabii, nebo něco lehčího, ta by nám letěla přes celou dálnici" (Moje auto skončilo jako harmonika, v odstavnym pruhu posunutý tak o 30metrů a otočený o 180°, kamion v rychlym pruhu opřenej o svodidla. Musela to bejt rána jak hovado).
    Mě se udělalo celkem blbě: a ty obličeje cestujících, co projížděli kolem místa nehody krokem (kolona byla asi 10 km), ty byly fakt vystrašený.

    Další mercedes mi sejmula bejvalka, co usla a sjela do pangejtu. Musela si v šoku splést brzdu s plynem (prej se to stává), protože kdyby dupla na brzdu, tak pak pomalu vyjede ven:ale místo toho trefila pravym kolem ocelovou skruž, ta zarvala pravý přední kolo pod sedačku spolujezdce (kdyby tam někdo byl, nemá nohy) a pak jí to vyhodilo, letěla 20metrů a dalších 30 ryla polem. Auto na první pohled v celku, ale zlomený obě poloosy a sloupek u řičiče, takže ve výsledku totálka. God bless starou ocel: holka z toho odešla se dvouma modřinama od pásů a otlačenýho znaku mercedesu na předloktí z vystřelenýho airbagu. To, že to mělo po nějakym čase při rozchodu právní dohru je už jinej příběh.

    Servisák se mi smál, že ty mercedesy ode mě odcházej, tak jsem si pořídil dalšího, s nim nic, ale po roce a půl jsem objevil jinýho v kůži, takže ten jedinej třetí ode mne odešel "po svých" za jinym majitelem.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam