SPM: reknu ti to z pohledu toho mechanika. Zadani je opravit slabe brzdeni. Prohlidnes to, vidis opotrebovany spotrebni dil. Nahradis ho, auto projedes, auto brzdi, auto odevzdas. Ridic v plnem zatizeni brzdu proveri, brzda funguje, provoz je obnoven. Po rekneme triceti plnycj zabrzdenich nozni brzdou* brzda zacne v krajni pozici slabnout. Odevzdas auto mechanikovi a jedete druhe kolo.
Nektere zavady proste jsou takove, ze odstranujes mozne priciny, dokud nenarazis na tu skutecnou. Akorat nakladak ma vetsi spektrum vykonu a sirsi pole, kde se neodstranena zavada muze projevit. Jinak tenhle princip zna kazdy mechanik.
*coz neni primarni zpusob regulace rychlosti vozu. Nozni brzdu pouziju casto jen lehkym natiskem, abych rozsvitila bezdovky a osobaky co preze me nevidi poznaly, ze zpomaluju.