GLOBETROTTER: Asi nám tam chybí nějaká informace, ale pokud se řidiči nedá vyvrátit, že si nastavoval stěrače, tak přece neměl jinou možnost. Nemůžu si nastavit stěrače, když stojím, to pak taky nemusím nic vidět, až se rozjedu. Samozřejmě možná se snaží vymluvit a ve skutečnosti si hrál s kdoví čím. Ale pokud tam ty stěrače jdou opravdu nastavit jen na displeji, tak je to tak jako tak důležitý problém.
Osobně jsem si třeba volil trojkovou Fabii nejen kvůli ohledu na cenu a vyzkoušení a zkušenost z rodiny, ale i proto, že má té chytré elektorniky ještě pořád málo. Sice si po vypnutí zapalování nepohnu s okýnky, ale třeba klimatizaci plně ovládám tlačítky a knoflíky (nicméně tuhle automatickou už Scala má omezenou a otáčky už jsou jen přes displej, podle článku asi patřím k menšině, že to často stahuji, protože mi automatika moc fouká a hlučí). I tak ale třeba mám problém se světly. Jednak nemůžu rozsvítit jen zadní mlhovky, což by většinou za deště stačilo pro bezpečnost. Jednak je ten (a to pořád mechanický) ovladač strašně nelogický.