ZVIRATKO: jako... jo a ne. Svodidla mají to auto stočit zpátky do pruhu, jenže když se koukneš na fotky, tak on je převálcoval prakticky čelně. Tohle by možná nedaly ani svodidla kategorie H4b (ty jsou testovaný nejvíc na náraz 38 tun v úhlu 20 stupňů při rychlosti 65 km/h) - a ty jsou podle normy povinný jen těsně vedle zdrojů pitné vody a při převýšení mezi směry nad 0,6 metrů.
On to ani nebyl obyč náklaďák, ale nadměrák, ten je sám o sobě těžší (i když asi byl prázdnej, náklad na fotkách není), a podle všeho mu nejspíš rupla levá přední guma, což se prostě občas stává - a včera při těch teplotách, vzduch měl 34, silnice musela mít hodně přes 50 - to se i z té nejlepší gumy stane žvýkačka.
Prostě kurevská, hnusná, neskutečná smůla a tragédie.
* disclaimer: nejsem architekt pozemních staveb, ale na tu normu jsem se koukala:
https://erf.be/wp-content/uploads/2020/02/Czeck-republic.pdfplus fyzika a konstrukce nákladních aut je něco, čemu se muž (a tedy potažmo i já) věnuje posledních skoro patnáct let