ADAMIRA: to neni tak úplně pravda, protože dneska toho veteránského věku už dosahují auta, která ABS, ESP a další věci ve výbavě mají a protože se tenkrát zase tolik nešetřilo, tak tam mají i ten podvozek. Takže si úplně nemyslim, že by jezdily nějak hůř, pokud to auto neni vybydlený na smrt :-)
VYWERN: tak je tam spalovací motor, který prostě je hlučnej a který bohužel nejvyšší výkony podává v nejvyšších otáčkách, kde je nejhlučnější (ironií osudu je, že elektrická auta, který ten problém s hlukem nemají, budou podobné sortě lidí vadit stejně kvůli tomu, že nedělají heeen heeen :-D )... Reálně tam ani těch 4000rpm mít nechceš, protože to už prostě je slyšet, hodně, zejména, pokud se bavíme o nějakých nižších rychlostech, kde máš potřebu po tom chtít tu akceleraci a tudíž to nepřeřve aerodynamický hluk. Ano, bude to tišší, než v těch 6, ale pořád: je to záležitost několika sekund, protože po tom ten výkon typicky chceš na nějaké předjetí nebo něco takového. Nejedeš s tím takhle neustále, konec konců běžné auto takovou zátěž neustále ani nevydrží. Takže se reálně bavíme o tom, jestli tam budeš mít 10 sekund 6000rpm nebo 12 sekund něco mezi 4 a 6 podle toho, jak zrovna ta rychlost vychází...