• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SPM: Z tohodle důvodu mám v autě boxera, kamos vozí baseballovou pálku a další kamos má i “Sedackovy pouzdro” na krochnu, ja bych si s nim klidně pokecal, tihle zmrdi počítaj s tím ze se z nich kazdej posere (ale to jsem ja, ja jsem nervak, absolutně chápu ze to maj lidi jinak). Stejně tak naprosto chápu ze někdo nechce závodit, ale ten totální beta pohled když má konečně možnost te předjet, ty mu ulitnes na půl plynu a jeste ve ZP. zrcátku vidíš ten sloup černého dýmu jak se pokusil zrychlit, k nezaplacení :))

    Je zajimavy jak tyhle zmrdy pritahujou ty jednickovy oktavky :)

    A není jich málo, lidi fakt jezdí jak debilove
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ADAMIRA: zas tezko zustanes stat presne v miste kde te to oslnuje...ale ano mas pravdu
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    ANDR3E: Tak pokud to tak bylo, tak tam neměl vjíždět vůbec.

    Imho se tam proste nepodíval nebo jen tak lehce kouknul od ty sms co zrovna psal a jel :)
    SPM
    SPM --- ---
    HARDCABB: Tak tohle je kepl z roku 2002 :-) Pravda, mám ještě něco z roku 2001, co má mechanickej plyn, tempomat to má i s mechanickym plynem taky, ale vypínat jde normálně :-)))
    SPM
    SPM --- ---
    ADAMIRA: no, pokud chceš zrovna závodit. Na mě se jednou na fakt úplně rovný okresce (po který jsem i tak jel... no, ne zrovna pomalu) nalepila na prdel vyšrotěná jedničková octavie. Úplně volno, mohl předjíždět, nic. Tak jsem (bez brždění) akorát ubral plyn, až mě ten vypatlanej idiot předjel. Dojel na začátek obce k první odbočce doleva mezi nějaký cigánský bytovky. Tam zastavil při pravym okraji vozovky s blinkrem puštěnym doleva. Už když jsem dojížděl z dálky, tak mi bylo naprosto jasný, co bude následovat, takže jsem se ani za nim nesnažil zastavit, vzal jsem ho zleva, on mi tam s hořícíma gumama vlítnul, já šlápnul na brzdu, opřel se o klakson, ukázal mu že je jednička a jel dál. Pak jak se člověk má vyhýbat konfliktům, když na něj ty kreténi vysloveně čekaj :-)
    HARDCABB
    HARDCABB --- ---
    SPM: to jsem psal ja: [HARDCABB @ Klub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(]

    u novejsich aut to uz ted po tvym vysvetleni chapu, nicmene se mi to stava i kdyz dojedu nejakou vrazdu co podle me nema ani elektricky ovladany okynka, nedejboze tempomat
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ADAMIRA: me prijde podle odlesku svetla na jeho okne ridice ze ho to klidne oslnit mohlo, v tom pripade mel ale vjizdet do krizovatky krokem a ne to tam poslat naslepo
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    CAIDEL: jo na to já mám jiný způsoby a to opravdu, opravdu velké zpomalení :)

    na silnicích kde nelze předjíždět to pak máte i s divadlem ve zpětnym zrcátku a když už konečně předjíždět jde, tak podřadit, dupnout na to a tomu stoletýmu šrotu ve tvaru auta zamávat :)))
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    CAIDEL: na tohle mi prijde daleko lepsi vystraznej blinkr jak tu nekdo psal, v 90% pripadu to funguje a prijde mi to min nebezpecny nez naoko brzdit, coz muze psychopata za mnou jeste vic rozcilit
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    Tak nepochybně, když se běžně říká, že jednou z možností při "lepení se na zadek" je varovně ťuknout do brzdy tak aby se to rozsvítilo, ale zároveň jsi nebrzdil.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SPM: ok

    Chápu co tím myslíš ale porád si myslím že ta milisekunda se nedá považovat za brždění, ale je možný že to někoho vyleká... asi :)
    SPM
    SPM --- ---
    ADAMIRA: no někdo tu kdysi právě psal, že nechápe, že ty lidi brzdí na dálnici v situaci, kdy stačilo pustit plyn a plynule dojet... a teď už to prostě vidím, že když máš nějaký takovýhle auto, tak nejjednodušší způsob jak na něm ten tempomat vypnout, je klepnout do té brzdy... počítám že i při ťuknutí to světlo pořád nějak blikne, což za tmy nějak vidět bude.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SPM: Tak to se jim u VW teda moc nepovedlo mno.

    Ale abych se přiznal stále tak trošku nerozumím té tvé výtce ze začátku, vždyt ty lidi brzdí motorem, kdyby brzdili brzdou tak by se jim přece br. světla rozsvítila na víc než milisekundu - mě to nepříjde nějak matoucí
    SPM
    SPM --- ---
    ADAMIRA: já ho na všech svejch ostatních japonskejch autech taky můžu (a taky vypínám) tlačítkem, ale ve Volkswagenu si řekli, že to prostě nepůjde :-) u ťuknutí jde o to, že to rozsvítí světla, takže někde za klidného provozu to ty vzadu může zbytečně plašit... a já to i jinak mnohem radši tím tlačítkem ovládám, protože tu nohu mám většinou položenou někde v klidové poloze (když nejsem blízko žádného jiného auta), takže je jednoduší to vypnout tlačítkem než nahmatávat pedál...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SPM: asi to bude individuální, já ho můžu vypnout normálně tlačítkem - nicméně ťuknout do brzdy je prostě jednoduší

    ted trošku nechápu co myslíš tím " No, nevěřil jsem tomu, že někdo doopravdy takovou strašnou hovadinu nadesignuje a vyrobí" ??

    Jinak teda nevim jak ostatní, já tempomat taky vypínám brzdou, ale fakt pouze ťuknutím, to nemůže ten za mnou ani pořádně zaregistrovat, pokud někdo brzdí tak že to omezí plynulost, tak tam se obávám že to s tempomatem nemá nic společnýho
    STRACENA
    STRACENA --- ---
    SPM: Mě to ve starým Passatu šlo jen lehkým kontaktem, necuklo, otáčky pohoda...
    SPM
    SPM --- ---
    STRACENA: Podle mě když brzdí jenom motorem, tak to brzdovýma světlama nesvítí... ale většina lidí brzdit motorem neumí, takže zahřívají brzdy tak jako tak :-) Jinak ano, šlápnutím na spojku se vypne taky, asi další krok bude, že začnu zjišťovat, jestli se na tu spojku dá šlápnout tak, aby se vypnul, ale nevyřadil jsem (protože zase vyřadim, padnou otáčky, vrátí se zpátky, s autem to cukne, ...), ale je to ojeb :-) a hlavně že to samý auto ve variantě s automatem si tu nastavenou rychlost pamatuje po vypnutí tím masterswitchem (takže to fakt stačí vypnout a pak vrátit na páčce).
    STRACENA
    STRACENA --- ---
    SPM: K tomu mě napadla otázka. Jak moc svítí brzda u adaptivního tempomatu? Jen když "šlape" na brzdu? Protože kdyby třeba i když brzdí motorem, tak by to vysvětlovalo ty zahřívace brzd při jízdě z mírného kopečka.

    A myslím že tempomat zrušis i klepnutím do spojky, což neříkám že je ideal.
    SPM
    SPM --- ---
    Se tu jinak kdysi někdo pohoršoval nad tím, že lidi nejezdí plynule a že brzdí v levém pruhu na dálnici tak, že se jim rozsvítí brzdová světla, ikdyž stačilo plyn. No, nevěřil jsem tomu, že někdo doopravdy takovou strašnou hovadinu nadesignuje a vyrobí, ale žel bohu studuju manuál od svého dalšího kousku do sbírky nepojízdných vozidel a úplně přesně vidím důvod, proč to někdo dělá: v tom krámu v případě, že je v něm manuální převodovka, nejde vypnout tempomat jinak, než šlápnutím na spojku nebo brzdu. Teda jde, tím master switchem od tempomatu, který ale zároveň smaže tu původně nastavenou rychlost. Takže můj typický jízdní styl, kdy při dojetí něčeho pomalejšího ovladačem vypnu tempomat (dojíždím bez brždění a plynu) a po uvolnění cesty zase nastavím tempomat na původní rychlost a jedu tady prostě nejde udělat jinak, než ťuknutím do brzdy. (Vidět tak toho kokota, co to vymyslel... :-) )
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    ANDR3E: tyvole cože? "řidiče oslnilo slunce"? :D Já teda nevim, jsme na planetě zemi žejo? Máme jenom jedno slunce? A at se koukám jak se koukám, dle stínu je docela jasný že slunce měl v zádech.

    Se divim že se na to nevymluvil třeba ve 2 ráno. :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam