ADAMIRA: Já nevim, já jsem pořád zastánce té myšlenky, že auto je na cestování z bodu A do bodu B, takže když ty zóny zavedou všichni, tak je to auto vlastně k hovnu... A pokaždý, když někde namaluješ zónu, tak se ti ta hromada aut nažene za čáru, takže zase začnou řvát jinde...
Jinak zóny jsou i jinde a to řešení u těch menších měst mi často přijde kolikrát i blbější (v Praze to alespoň zaplatim hned z mobilu, takže když už tam někam potřebuju... byť třeba zvednutí provozní doby zóny na 24/7 u ulice, ve které není jediný barák a zeje teď úplnou prázdnotou, mi přijde trochu jako hajzlovina a přestal jsem díky tomu navštěvovat tamní provozovnu). Příklad v mym okolí: Český Brod, město s nižšíma tisícema obyvatel a má dvě regulované zóny. První je v centru, druhá je okolo vlakového nádraží. Do obou rezidenti dostanou parkovací kartu na rok za nějaké menší peníze. Pro ostatní je v centru asi hodina parkování zdarma, pak je tam parkovací automat a u té druhé zóny smůla. Je na ní P+R parkoviště (jehož kapacita začíná být diskutabilní) za 10Kč za 12 hodin a kilo za dalších 24h. Jako... neni to lehký, asi chápu proč to udělali a třeba mě upřímně je to celkem u zadku - na nákup v centru mi ta hoďka stačí a vlakem holt nepojedu ikdybych to auto nepotřeboval, protože už teď ta jízdenka stojí +- to co cesta autem a s přihozením na cestu na vlak, zaplacení P+R, ... je ta cesta MHD dražší a trvá 2x tak dlouho. Nicméně bych asi ani trochu nechtěl být rezidentem v té zóně 2, protože pak má přesně člověk ty problémy, že návštěva u něj nezaparkuje, řemeslník u něj nezaparkuje, náhradní auto ze servisu si tam nezaparkuju, ...