• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    Tato diskuze je věnována všem, kteří si uvědomují, že slušnost na silnici je velmi důležitá. Nejde o to striktně dodržovat pravidla, jde o to u řízení myslet! Zároveň také těm, kteří pomáhají zachraňovat lidi a odstraňovat následky dopravních nehod.

    Kdo si myslí, že je výborný řidič, a že se mu nemůže nic stát většinou dopadá nejhůře.

    Stop parkovacím zónám v okrajových částech Prahy




    "Provozovatel vozidla zajistí , aby při užití vozidla na pozemní komunikaci byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená tímto zákonem."

    rozbalit záhlaví
    SPM
    SPM --- ---
    SITH: Pomalejsi sice je, ale rozhodne ne tak, aby to ve meste zdrzovalo, kdyz za volantem nesedi kopyto :-)
    NJAL
    NJAL --- ---
    SITH: Lety jsem zjistil, ze zaklad dobreho rozjeti je dostat se k 20km/h nebo pres jeste porad na jednicku. Proti automatikam me zbrzdi samozrejme razeni, ale pres beznou krizovatku se s tim dostanu.
    SITH
    SITH --- ---
    NJAL: dost z nich má manuál a ten je pomalejší :)
    NJAL
    NJAL --- ---
    PIKACZU007: Nekdy mam pocit, ze by skoro stacilo, aby se lidi umeli na zelene rozjet. Nekdy jsou to naprosto neskutecny kopyta. Reaguji pozde a rozjezd samotny stoji za vyliz protoze radi dvojku snad okamzite, jak roztoci kola.
    SITH
    SITH --- ---
    GLOBETROTTER: imho ta Itálie jako Itálie začíná až někde dole pod Florencií :)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    KULA: Hlavni duvod, proc se stoji v Holesovickach, je naprosto psychopaticky rizeni semaforu dole v Novy Povltavsky. Udelali jsme si okruh, ale jezdili nam do nej auta. Celkova denni doba uzavreni je pry pres dve hodiny, to je naprosto sileny. Navic jsme v tomhle naprosto unikatni, nikde jinde jsem nic takovyho nevidel, napriklad v Kaisermuhlen ve Vidni je zapcha takrka porad, ale k zadny regulaci vjezdu nedochazi, a to ma pres dva km. Leda tak v Karavankach, ale tam se jezdi obema smery.
    TAX
    TAX --- ---
    KULA: mam najezdeny tisice km v arabskem provozu (Alzirsko), kde plati, ze jezdit se musi drave ale musi se davat bacha. pravidla se nedodrzuji v podstate zadna, predbihani ve fronte maji jako infantilni narodni sport, ale ze by byl provoz behem spicky zaspuntovan nejakou nehodou si v podstate ani nevybavuju. pravda je, ze drobne tukance se moc neresi. ohledne se skoda, padne omluva a jede se dal. a saturace komunikaci je snad jeste vetsi nez u nas, protoze hromadna doprava je tezce poddimenzovana, takze primarni dopravni prostredek je automobil, a to v jakemkoliv stavu.
    KULA
    KULA --- ---
    FRIZER: jop to samé Holešovičky, sjezd do Blanky. Hned za obloukem kde začíná přerušovaná čára se zastaví a čekají až je někdo pustí. A přitom stačí pokračovat připojovákem a plynule se zařadit. Hlavně že tyhle ocasové "děkují nebo se omlouvají" blikačkama. Já si vždycky říkám, radši měj ruce na volantu, protože už teď jedeš jak vemeno. Jediný důvod proč se v Holešovičkách stojí víc než je nutný je přesně takhle debilita.
    GLOBETROTTER: Hele každý den 200-300 kiláků, žádný drámo to opravdu nebylo, navigace skrze Mapy.cz.
    Jinak velký travel hack... Jedna noc skrze Booking.com, další noc na parkovišti před hřbitovem. Ono zastavit na noc u pláže nebo v oblasti hotelů = Carabinieri, to je sere, bere jim to peníze. Ale u krchova je klid do sedmé ráno, to začnou babky chodit na mši.
    Carabinieri jsem vlastně jednou potkal, když jsem u detektoru gravitačních vln nedaleko Pisi jel k malému letišti, kam vedle cesta s cedulí, že je jen pro místní. Měli strach, jestli mi nic není a já že čekám na letadlo. Popřáli hezký den a jeli dál. Možná zafungoval travel hack #2, křížek na krku.
    PIKACZU007
    PIKACZU007 --- ---
    SPM: já jezdil celou Evropu minulý rok jako doprovod zaplombovaného kamionu a Itálee byla vždycky hrozná očista. Všichni, ale úplně všichni, si myslí, že jsou buď sami na té silnici, nebo že jsou nejdůležitější :))) respektování pruhů to samé. Zlaté Bulharsko nebo Rumunsko...tam jsou sice cesty hrozné, ale lidi tam řídí daleko lépe :)

    Jo a absolutní čísla by byla zajímavá, zatím jsem je ale nikde nenašel :(
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    SPM: Na Jizni Spojce je hlavne pruser pripojeni z Prumyslove...to me tak sere...od Cernaku se tahnes k lanovemu mostu vecne jak tydyt, jen kvuli tomu, ze ty idioti co se z Prumyslove pripojuji, nejsou schopni jet chvili v pravem pruhu. Kazdej druhej se hned cpe mezi kamiony do minimezer v levem, takze pekne zpomali vse. Nepochopim.
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    KULA: Fakt dobrý, já bych tohle celý nedal, klobouček!
    Autem projetý Tyrolsko, venkovská část Lombardie, část Benátska a tím to asi víceméně končí. Zbytek Itálie jako pěšák a i to stačilo! Z toho Tyrolska a Lombardie pár let denní chleba.
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    SAMOUT: To nebyla otázka:-) Znám to tam víc než dost.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    GLOBETROTTER: Ne 😀. V nemecky mluvicich castech uplne nahore teda sem tam jo.
    KULA
    KULA --- ---
    GLOBETROTTER: od zhora dolů a odspodu nahoru. A btw viděl jsem za celou dobu 2x Ferrari a 1x naražený nárazník v Římě. Jinak žádný nehody nebo nebo...
    Neapol byla vtipná no :D ale dostal jsem jeden jediný klakson v Messina na Sicílii, ale byl nevynucený, čistě z principu přišel.

    SITH
    SITH --- ---
    KULA: haha, přesně. Já byl letos až dole v Umbrii u Perugie a jezdilo se mi tam dobře. Sice první dva dny nervy a zpocený ruce, ale jak jsem si na to zvykl, tak to bylo fajn. Nikdo se netahal jak hnůj a když se někdo lepil na prdel, tak hned předjel. Jen teda ty silnice jsou dost na pycu
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    KULA: Hlavně jsi nenapsal, zda jsi těch 5 tisíc urazil dálkově (a zda jsi tedy poznal dost velkou část Itálie) nebo jsi to projezdil během těch 2 týdnů v jednom regionu. Protože ono je rozdíl jezdit ve Sterzingu (kde místní blikají i při výjezdu z kruháče) nebo v Neapoli (kde je červená doporučením a jednosměrka je sprosté slovo).
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    KULA: Hele, a na co je blinkr, vědí taky?
    SPM
    SPM --- ---
    PIKACZU007: Otázka je, jestli už dávno na tom nejsme ještě daleko hůř :-) Stejně jako se nadává o východních řidičích... ale před měsícem jsem 2x v pátek odpoledne projel dodávkou Sarajevem a tam a zpátky. Dát si tohle cvičení v Praze, tak si radši hodím provaz :-)

    PIKACZU007: zajímavý, ikdyž by ještě bylo zajímavé nějaké porovnání absolutních čísel vs čas. Když vezmu, co vidím, tak podobnou trasu v podobné časy jezdím 8 let. A za poslední 1-2 roky mi přijde, že to šlo hrozně do kopru. Co jsem ráno jezdil 45 minut teď pod hodinu nedám. Večer po té šesté jsem na té silnici byl skoro sám a jel jsem půl hodiny. Teď to dost často trvá těch 45 minut a zaseknu se na x místech (zúžení na spojce do dvou pruhů, atd). A v pátek odpoledne je v rámci svého zdraví lepší snad ani nikam nejezdit :-)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    KULA: Škoda jen že neví co jsou značky nebo čáry na silnici :)
    PIKACZU007
    PIKACZU007 --- ---
    PIKACZU007
    PIKACZU007 --- ---
    KULA: Itále je šílená škola zenu řidiče :D
    KULA
    KULA --- ---
    Mě teda letos prospělo 14 dní v Itálii. Urazil jsem tam 5kkm a odnáším si z toho jedno. Vědí na co je plyn, na co je brzda a hledí si především sami sebe a toho, aby byli brzy doma u své rodiny. Je to ideální terapie pro ty, co jezdí furt dokola pražské vyprcávky, poskakuje ve frontě 20 minut před semaforem a tlakují si žílu v krku při počítání všech těch aut, co ho předběhli ve vedlejším pruhu aby se u světel přiřadili. Co tím chci říct? Ne agrese, ne zmrdoviny s blokováním, ale dynamika s myšlenkou, že můj čas je drahý.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam