ULO: Mesto je jako zivej organismus, a je na fungujicim "krevnim obehu" zavisly. Bez nej jedna nebo vic funkci prestane fungovat. Stejne jako v zivym organismu existujou velky cevy a maly az ty nejmensi vlasecnice, musi tak fungovat i mesto. To znamena, ze rezidencni ctvrti by mely mit jinak vedenou dopravu nez treba ctvrti kde je velka obmena zasobovani a sluzeb. Kdyz jdu koupit pohovku nebo lednici tak ji na kole nebo v tramvaji neodvezu. Kdyz se mi ta lednice rozbije, tak opravar taky na kole neprijede - musi ke me moct dojet, to auto nekde pomerne blizko zaparkovat, jinak to nebude fungovat. Kdyz nejaka babicka musi k doktorovi, tak je odkazana na to aby ji nekdo tim autem odvezl, at uz to je taxikar nebo vnuk. Atd, et cetera, pipapo.
Kdo nekam muze dojet na kole a ma moznost to udelat, at to udela, ale myslet si ze kdyz muze on, musi to tak mit vsichni je... ehm hloupe.
Ke konkretnim problemum v Praze se vyjadrovat nechci, jde mi o princip.