• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    PATISLAV: V souvislosti s tím bych zoral obchvat Prahy a v té estakádě bych přidal pár jízdních pruhů navíc. Bude víc stínu a zároveň více levnějších potravin pro naše děti.
    PATISLAV
    PATISLAV --- ---
    Já bych u Florence, jak je tam plácek po nádraží Těšnov, udělal obří spirálu, co by buď vedla hluboko pod zem, anebo naopak hodně vysoko a pak by se magistrála mohla táhnout na vysokém mostě, co by trčel nad všema budovama, tím pádem by dole byl klid a zároveň i trochu toho stínu.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    GECKO: Asi ti nerozumim. Někde musíš začít a představa, že vjezd do tunelu uděláš za hlavákem u parkingu mi přijde přitažená za vlasy.

    Ale serem na to, je to naprosto zbytečná debata. Tohle se prostě nestane.
    GECKO
    GECKO --- ---
    FRK_R23: No tohle taky nedává žádnej smysl... z jedný strany je Nuselský most, z druhý strany most přes Florenc a Bulhara co navazuje na Hlávkův most pes řeku a mezitím prostě kilometrovej úsek zavřem... postavíme asi zeď nebo jak, jen s brankou na kargokola žejo...

    U nádraží magistrálu zahloubit nelze, protože vede po střeše odbavovací haly. Na Florenci vede po mostě. Ta myšlenka byla, zahloubit ji u parkovacího domu a vést tunelem ZA muzeem oba směry a pak zase ven. Neřeší to Legerovu/Sokolskou ale řeší to problematické křížení s Vinohradskou (do kterého se ještě teď přidá tramvajová trať) a hlavně strašidelný oddělení budovy Národního muzea od Václaváku.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    Debatu o smyslupnosti magistrály vám rád přenechám, ale já jenom, že metro jezdí až o ulici dál:



    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    ONDRAT: No jasně. To je ten slavný tunel jako stvořený pro vraždu :)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    FRK_R23: Jenom doplním, že tam pod zemí není jenom metro, ale kousek je i vlakovej tunel. Vlhkej sen některých dopravních inženýrů je pustit auta tam.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    FRK_R23: A když říkám nikdo, tak tím myslím všechny lidi mimo ODS Praha.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SALVATOR: Protože to nedává vůbec žádnej smysl. Magoška se prostě jednoho dne zavře, staní se z ní bulvár a chybět bude jen troglodytům z ODS Praha.

    Stálo by to naprostej nesmysl, jakože Blanka by vedle toho vypadala jako trochu dražší polní cesta. Kromě toho když už jí jednou zavřeš, což musíš když jdeš pod zem, tak fakt nechápu proč ji pak znovu otevírat. Taky přímo pod magoškou vede metro C, což by představovalo jistý oříšek. Muselo by se to zakopat fakt HODNĚ hlubokou.

    Taky kde začít, že? Na Florenci? To asi těžko, takže by se to třeba spojilo se stavbou nový filharmonie na Vltavský a tam byl vjezd? Pod řekou?

    Prostě je to píčovina.

    Dalo by se najít asi tak milion dalších důvodů. Nejdůležitější ale je, že to nikdo nechce.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    mno vzhledem k tomu kolik let trva "dokonceni" okruhu, tak tunel ocekavam mozna za deset dvacet let nejdriv
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    MATEEJ: Dyť by to vedlo soubežně s metrem O.o
    RUTHLESS
    RUTHLESS --- ---
    MATEEJ: Cože?
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    SALVATOR: Musela by v něm být podzemní světelná křižovatka s metrem.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    FRK_R23: Proč?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    JANDOS: Ten tunel je hlavně naprostá píčovina.
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    Tunel mezi vaclavakem a nuselakem dostal "docasnou" stopku pred 11 lety :)

    Zahloubení pražské magistrály pod zem se odkládá, nejdřív se dokončí okruh - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/projekt-zahloubeni-magistraly-pod-zem-se-odklada-nejdriv-se-musi-dostavet-okruh.A110214_1532257_praha-zpravy_sfo
    PLOSTENKA
    PLOSTENKA --- ---
    BAARKA: Kdyz neni ani okruh ani tunel, tak se jezdi prostredkem jak u dementu no...
    BAARKA
    BAARKA --- ---
    LUSINDA: to je fakt naprd ta magistrala tam..
    LUSINDA
    LUSINDA --- ---
    Hlavní nádraží

    ukradeno z FB Historical Images

    jinak v 19 st. byl na místě metra vodopád a budova na obrázku ustoupila nové nádražní hale z roku 1901

    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    AETHER: a takovej to byl zajimavej barak.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam