• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    PŘED A PO


    DISKUZE URČENÁ POUZE PRO PŘÍSPĚVKY U KTERÝCH JE SKUTEČNĚ VIDĚT PŘED A PO
    (fotky, videa, gify, odkazy atd...)
    PRAVIDLA KLUBU:
    Komentáře k fotkám jsou povolený, ale jen v určité míře. Poznámky typu, super, skvělý, hnusný atd. vyjadřujte prosím jen svými palci. V případě, že chcete rozvinout debatu k danému příspěvku, okopírujte ho a využijte této spřízněné DISKUZE: [ PŘED A PO - debata a komentáře ]
    Vyřizování osobních účtu, nadávky a jiné podobné příspěvky jsou v klubu přísně zakázaný, budou okamžitě smazaný!
    rozbalit záhlaví
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ZCR: Tohle imho nejsou čelisti, které je třeba měnit, ty vydrží klidně dalších x desítek let při běžném užití. Mám na chalupě úplně stejnej.
    ZCR
    ZCR --- ---
    MARTYYNO: čelisti se dají koupit, ale někdy to není žádná sláva s kvalitou - vyměňoval jsem (u mnohem menšího, 63L), a jsou špatně zakalené - resp. špatně popuštěné a vyštipují se.
    MARTYYNO
    MARTYYNO --- ---
    Kdyby někoho zajímalo, tak trochu info okolo... Po dědovi mi zůstal starý český svěrák YORK 125. Stáří odhadem 40+ let, spíš ale více. Pokusil jsem se mu trochu prodloužit život, kromě toho to je hezká vzpomínka. Proběhlo rozebrání, vyčištění, zavaření největších prasklin a odštěpků v litině, zbroušení, opískování, nalakování, namazání a složení zpět. Celkem cca 16h čístého času práce.

    Původně jsem chtěl ještě vyměnit čelisti (stále se dají podle všeho koupit), ale ve svěráku je zaseklý středový pin, takže jsem nakonec usoudil že to úsilí s odvrtáváním mi za to nestojí - to že jsou čelisti okousané mi zase až tak nevadí, na přesné věci mám jiný svěrák. Celkově ty šrámy co na svěráku sem tam zůstaly beru jako součást vzpomínky :)

    I přes zátěž co ty desítky let dostával (děda byl kovář...) je osa pořád skoro perfektně rovná a tolerance kolem kolejnice a zásunu je stále tak přesná, že tam je naprosto minimální vůle.

    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    //havlova pred peti lety a nyni...

    FIFI
    FIFI --- ---
    Ja a nasi versus ja, bracha a nasi 🤣

    CERNAAMODRA
    CERNAAMODRA --- ---
    Rok 2018 a 2023. Nejak to roste. Teď je jí teda 10 a půl.

    MARASAN
    MARASAN --- ---
    SITH: podobna promena by slusela Zbrojovce. Skoda.
    SITH
    SITH --- ---
    Lodž, Polsko. 1994/2014. Využití brownfieldu

    XBAHNO
    XBAHNO --- ---
    HOWKING: Tak a teď, když už to víte, zkuste navrhnout přesný sluneční hodiny... Jde to, ale vypadají divně.
    HOWKING
    HOWKING --- ---

    A Slunce to umí taky....
    Sun's Annual Journey Across The Sky Creates Figure Eight (13 Pics) | DeMilked
    https://www.demilked.com/analemma-sun-figure-eight-trip-in-the-sky/
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    TRAGED: To nebude měsíc. Spíš rok. Za měsíc by se na tak malém místě neudržel. Ty intervaly budou jeden měsíční oběh.
    ENDER
    ENDER --- ---
    LORD_DE_SEIS: jasny dukaz ploche zeme!
    LORD_DE_SEIS
    LORD_DE_SEIS --- ---
    Měsíc vyfocen vždy ze stejného místa ve stejný čas

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    VIAGRA: tak samozrejme, ale u me se zapsal prave jako T-Bag z Prison Breaku a tam hral tezkyho slizouna, kdezto ve Star Treku spis hezouna :) a me potesilo,ze sem ho poznal
    VIAGRA
    VIAGRA --- ---
    BOBESH: když už skáčeme 1987-2005 tak se nabízí 2023

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    koukam ted po vecerech na Star Treka a vcera sem tam zahlidnul povedomou tvar :)

    Robert Knepper

    Star Trek TNG (1987) - Wyatt Miller



    Prison Break - T-Bag (2005)

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ANTICLOVEK: Už vnuk? Hezky to tu vedem :-)
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    Bratránek 2023 vs.1996 :-)

    NOFNAK
    NOFNAK --- ---
    LELI: Mám tu čest se Správou železnic spolupracovat a chování jejích pracovníků jasně ukazuje, že jim rozhodně nejde o nějaké zisky z venku. Opakovaně se připravují o příjmy z legitimních pronájmů prostor prostě jen proto, že by se tomu musel někdo systematicky věnovat, neklást zbytečné překážky a umět o zákazníky pečovat v té zcela základní rovině jako je včasné informování o rekonstrukcích, nutném stěhování apod.

    Tedy pokud přijdou o peníze z reklamního smogu a díky tomu budou nádraží vizuálně přijatelná, bude to jenom dobře.
    THAIGRR
    THAIGRR --- ---
    ADAMIRA: patka je dobrá, na knírku to chce ještě zapracovat
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam