• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    HERKULES: oni ho budou dojit a týrat i po smrti. Překvapuje mě to, ale začíná mi být dementního starce líto.
    HERKULES
    HERKULES --- ---
    MLIKARNA
    MLIKARNA --- ---
    Woodturning amazing Padauk striped bowl
    https://youtu.be/Ef6z_7adNi4

    Nějaký zbytky sparovky a padouk

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    A u AW bych s obkreslováním byl taky opatrný. Není on náhodou vektorový? A v tom případě je v něm skutečně motion capture.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Takže vlastně stop-motion capture :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    A víte, že v MK, narozdíl od PoP nebo AW nikdo nic neobkresloval, ale použili se jako sprites přímo fotografie?
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Karateka od Mechnera vyšla na osmibitech a už tam byla stejná animace jak v Prince of Persia
    SCHWAB
    SCHWAB --- ---
    och..

    dvakrát dozadu a pak dopředu...

    anebo najednu - dolu, nizkou pěstovku, blok a nízkej kop!
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    SPIKE411: Tak tak. Kdyz MK vysel, tak kolem toho bylo halo, protoze gore Fatality. A prave jeden z argumentu, na kterem se to tocilo, byla 'filmova realicnost' zavadna pro deti 😅
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    No já se teda spletl s tou rotoskopií u MK, díky za opravu. Myslel jsem, že postavy a kostýmy ještě dokreslovali, kolují videa, kde tomu říkají rotoscoping, ale vypadá to, že použili opravdu převážně přímo záběry herců v kostýmech.

    Každopádně mocap to není. :)
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    SPIKE411: Sakra, máš recht. Moc rumu, pardon.
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    SALVATOR: Another World 1991. Prince of Persia 1989 (a první podkladové materiály Mechner natáčel v roce 1985).
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    SPIKE411: Jo, vím. To sem měl na mysli. Pokud upravíme terminologii, kterou NE7RA úplně netrefil, tak je imo pravda, že Mortal Combat he jedno z prvních použití rotoskopie ve hrách. Jedno z prvních, protože prvenství patří Another World.
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    NE7RA: Ani použití zdigitalizovované filmové sekvence není motion capture.

    Vicon and Siren: The History of Mocap
    https://youtu.be/8Y7N9BTARk0
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    SALVATOR: Není to motion capture. Je to tracing / rotoscoping. Někdo vzal filmový/video záznam a ručně obtahoval celé postavy políčko po políčku.
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    NE7RA: ale ja tomu nerozumim, nechci se hadat 😅🤷‍♂️
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    Ale v MK byly pouzity zdigitalizovany filmovy sekvence. Ne prekreslena policka za polickem...
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    SPIKE411: A nebylo tím myšleno jedna z prvních v PC hrách? Tomu Disneymu to nikdo neupírá, ani prvenství Another world.
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    1919: How the Rotoscope changed animation forever.
    https://youtu.be/bfXAlqx0H1g


    History of Animation - Rotoscoping
    https://youtu.be/8xd-wcmqfp0


    Marge Champion as Disney’s Snow White (1937) Live-Action References COMPARISON
    https://youtu.be/smqEmTujHP8
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    NE7RA: Ne, šlo totiž o rotoskopii, což je technika využívaná v animaci někdy od roku 1919 nebo kdy.

    A teda Mechner rotoskopoval na koleni svýho bratra někdy v 80. letech, první Prince of Persia vyšel 1989, první Mortal Kombat 1992.

    How Prince of Persia Defeated Apple II's Memory Limitations | War Stories | Ars Technica
    https://youtu.be/sw0VfmXKq54
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam