DIVER: většinou se to dělá tak, že vysekáš díru pro překlad do jedné poloviny, vsuneš ocel, vysekáš to z druhý strany, vsuneš druhou ocel a pak se to buď ještě šroubuje nebo
vyleje betonem. Nebo obojí - podle velikosti otvoru a pokynů statika. Může se použít i betonový překlad. U nosných stěn se ty překlady dávají třeba tři, mezi příruby se dá něco co to utěsní a z vrchu se ještě udělá díra, kudy se mezi nosníky leje beton. Aby se to nezřítilo, tak si - zase na pokyn statika, v některých případech pomůžeš stojkama.
Až když je to tuhé, bourá se větší díra, v dnešní době se zpravidla vyřízne, aby byla díra pěkně začištěná a nemusela se dozdívat.
Tady na obrázku je vidět, že pro uložení toho nosníku se někdy musí udělat příprava, že to zpevníš, aby ti to zdivo nerozdrtilo. Pak se teprve řeže a vkládá.
Jinak je až neuvěřitelný, co to zdivo kolikrát vydrží. Já hystericky občas přikazuju něco podstojkovat a zedník, že ta levitující příčka je v poho, že to vydrží... Většinou se to děje na rekonstrukcích, když se bez rozmyslu vyhrabe násyp a ejhle, ta příčka stála na tom násypu.