ALTAR_OF_FILTH: Tak ne, že by to splnilo očekávání. Ale mohu si za to sám, projeli jsme před tím, jak se používají ty fatepointy. Moc jim jich nezbylo.
Abych laskavého čtenáře uvedl do obrazu. Postavy se pohybuji na planetě, kde probíhá skrytý (stále ještě) konflikt. Torchu komplikovanější, než obvyklé "Imperium vs. všichni ostatí". V principu stojí lokální zájmy podporované IG proti imperiálním zájmům podporovaným PDF. Paralelně s tím probíhá druhý, ještě skrytější konflikt Slaanesh (podporovaný skrytým partnerem v pozadí) vs. Nurgle (podporující lokální zájmy a IG). Postavy, jako relativně nezúčastněné subjekty (Mechanicum podporuje jak lokální, tak imperiální zájmy, je navíc otázka, jestli si je nějakého konfliktu vůbec vědomo), byly zverbovány zástupcem jednoho místního šlechtického rodu (podporujícícho/představujícího lokální zájmy), aby za něj uklidily. Omylem se mu totiž podařilo předat větší množství zbraní do nesprávných ruko. Konkrétně kultistům Slaaneshe.
(
odsud dál, to začíná být malinko nepřehledné)
Fskutečnosti k jejich zverbování dotlačila onoho šlechtice inkvizitorka, která je chtěla podrobit zkoušce, jestli jí budou vyhovovat. Jednoznačně je radical, směr se ještě rozhodnu, podle toho, jak to dopadne. Postavy zatím sympatizují spíš s Imperiálními zájmy, ale zničili ony agenty Slaaneshe, jeden z nich má uzavřený pakt s démonem Nurgla, a teď se uvidí, na kterou stranu se postaví z v závěrečném standupu. No, jsem napjatý.
Včerejšek postavy ustály díky extenzivnímu užití fatepointů, kterým vyresistovaly efekt Fear a mně pak zradily kostky (inu, pořádný ballistic/weapon skill je prostě nenahraditelný). Poučení pro mně pro příště je bojovat s většími vzdálenostmi, kde se dá proti CC orkovi použít efektivně více střelných zbraní a donutit ho tím víc přemýšlet o pohybu. Další poučení je, že přímý zásah z melty na bezprostřední vzdálenost daemonettka možná vydrží, ale dva už fakt ne.