úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
Poznej počítačovou hru podle jakéhokoliv detailu - HARDCORE sekce
Smyslem klubu je v první řadě zábava.
Kdo se nebude bavit, bude vyloučen. Sekundární smysl klubu je pomoci ostatním identifikovat hru, o které někde slyšeli, hráli ji v dětství a mají jen útržkovité informace - a hrozně rádi by si hru dneska zahráli, kdyby jen věděli, jak se hra jmenovala. Takové debaty a upřesnění se vedou v rámci klubu, aniž by se přerušovala soutěž.
Provoz klubu se skládá ze zadání otázky
TUČNÝM
písmem a
očíslováním otázky
- to pro zajímavost, abychom věděli, kolikátá v řadě to již je a abychom se mohli případně na číslovaná zadání odkazovat. Nemusí se hádat vždy jen název hry, ale lze i naopak ptát se na konrétní detail, autora a podobně v uvedené hře. Zadáním může být cokoliv. Citát, screenshot nebo výřez, hudba, popis nějakého detailu, ale i třeba přesmyčka nebo rébus, fantazii se meze nekladou. Takto zadané otázky jsou soutěžní, každý smí hádat jenom jednou, pokud neurčí zadávající jinak. Nápovědy může dávat zadávající dle uvážení jakýmkoliv způsobem. Pokud někdo hádanku uhádne, smí zadat vlastní zadání. Pokud se hádanka neuhodne do tří hodin a zadávající neposkytne nápovědu (neboli utichne hádací aktivita), je automaticky považována za zrušenou a smí zadávat kdokoli další. Proces se takto opakuje do zblbnutí.
HARDCORE
je klub ze dvou důvodů. Za prvé - nejsme omezeni na platformu, jazyk ani žánr! Smí se zadávat hry z konzolí, MMORPG, japonské hry, které nikdy nebyly v USA ani EU, polomechanické automaty a tak dále - fantazii se meze nekladou! Ani není potřeba se odvolávat na relevantní zdroj existence hry. Ale nezapomínejte na smysl klubu! Nejde tedy o to dokázat ostatním, že jste vygooglili neznámý titul, který nikdo nezná, ale o to rozšířit si obzory, pobavit je a udělat pohled na věc jiným způsobem. Druhý důvod je obtížnost zadávání. Rozhodně by zde neměly být otázky na klasické hry, které zná každý, i méně pokročilý hráč, leda by byly formulovány z takového úhle, který není typický (takže za screenshot z Dooma řežu palce).
Systém bodování je ujetý. Jeho přesnější rozbor naznačuji na nástěnce. Není nutné se jej držet, pokud vás hra bude bavit.
Přeji příjemnou zábavu.
rozbalit záhlaví
DAVESADE
---
---
10:55:17 8.7.2008
XSOFT
: Aha, tak ano, tyto filmy znám, viděl jsem je na kompu ;).
XSOFT
---
---
10:54:10 8.7.2008
1 odpověď
Ne ne, to jen dotaz, jestli znas "jine" klasiky. S touhle otazkou to nesouvisi.
Btw, to kouzlo byla promnena v kralika.
THESTOUPA
---
---
10:54:07 8.7.2008
XSOFT
: tak jako, pohadku vim od zacatku. ale jako vzpomenout si jak to tam kouzlili, to mi nejde...
DAVESADE
---
---
10:53:17 8.7.2008
To jsou české pohádky z 1972 nebo jak jako?
XSOFT
---
---
10:49:58 8.7.2008
Ale Travnikare, Trona, WarGames .. to znat budes ne?
DAVESADE
---
---
10:48:48 8.7.2008
Ne, fakt ne, neznám prakticky nic z televize a už vůbec ne české ;).
XSOFT
---
---
10:48:08 8.7.2008
1 odpověď
Ta ceska pohadka je z roku 1972, to bys mohl znat ;)
DAVESADE
---
---
10:45:42 8.7.2008
Not fair, já na TV nekoukám od dětství ;).
XSOFT
---
---
10:45:14 8.7.2008
nope.
ale napovim ze to kouzlo bylo promnenovaci (zkuste klidne znovu)
DAVESADE
---
---
10:40:47 8.7.2008
Hocus Pocus? ;)
GUMBA
---
---
10:39:26 8.7.2008
XSOFT
: Abracadabra? :)
XSOFT
---
---
10:04:13 8.7.2008
1 odpověď
#43: Jaky nazev stare hry pripomina posledni slovo kouzelne formule pronesene v ceske pohadce na styl Harryho Pottera?
XSOFT
---
---
15:06:21 3.7.2008
ee
GUMBA
---
---
14:53:55 3.7.2008
Nemuze to byt UFO (Enemy Unknown)? Tam byla takova temna melodie na jednom tonu, akorat to teda myslim nebylo v intru, ale v misich.
XSOFT
---
---
14:31:00 3.7.2008
Dej MID a minutu kde to je a kouknu na to (jinak by to ono byt nemelo).
TRAGED
---
---
14:29:44 3.7.2008
V tompripade je to Manic Miner :]
XSOFT
---
---
14:29:23 3.7.2008
. .. -. -. . (by byla ruzna vyska - v pripade Xenon2)
no, kdyz nebudete zlobit tak vam dam vecer wav ;)
XSOFT
---
---
14:27:34 3.7.2008
Prave naopak, stejna vyska, ruzna delka.
DAVESADE
---
---
14:23:20 3.7.2008
TIP k 42:
- melodie znamenají různě vysoké tóny, ne různě dlouhé
- ne
XSOFT
---
---
14:17:44 3.7.2008
TIP k 42:
- nejedna se tak uplne o morseovku
- hledejte v tom spis melodii
- a tu hledejte v intru jedne hry
- hra je notoricky znama
INF1466
---
---
20:40:04 2.7.2008
DAVESADE
: tak hod dalsi otazku .)
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam