• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    CROSS
    CROSS --- ---
    T_MAX: Tady kolem Ženevskýho jezera si na němčinu moc nepotrpíme. :-]
    (Tim nechci říct, že moje francouzština stojí za řeč. ;-])
    T_MAX
    T_MAX --- ---

    CROSS: Jak neumíš německy? Já myslel, že žiješ ve švajcu ?
    CROSS
    CROSS --- ---
    KROTITEL: ani ja nemecky neumim, ale pritel google translate poradil - zvolil jsem nemcinu, kdyz jsi mluvil o Rakousku.
    Proste to vypada, ze Mud & Snow na zimu je to pravy.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    CROSS: německy neumim, ale tak nějak z toho cítím že to klapne.
    mam pravdu že jo? 4mm budou určitě, když jsou nový. :))
    Ď za radu
    CROSS
    CROSS --- ---
    KROTITEL: In Österreich muss deshalb ein Winterreifen neben einer M&S-Kennzeichnung auch noch mindestens 4 mm Profiltiefe aufweisen.

    nebo

    M+S
    Matsch + Schnee-Reifen, Winterreifen (das sagt jedoch nichts über die Wintertauglichkeit aus, da keine geschützte Bezeichnung)

    Povidala k tomu wiki v nemcine teda. (M+S je M+S i nemecky.)
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    NIGHTHUNTER: hlavně aby to brali i na hranicích. potřebuju jet do rakouska a nerad bych se na hranicích otáčel a jel z5.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    T_MAX: divný..!
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    KROTITEL: typíčo .. mělo to vcelku odpich :D
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    KROTITEL: Takto označená pneumatika je dle legislativy brána jako zimní, vyhoví tedy nové vyhlášce pro povinnou zimní výbavu platnou od 1.11. do 31.3. Takto jsou označeny i celoroční pneumatiky. Opravdovou zimní pneu poznáte podle symbolu sněhové vločky. Tyto pneumatiky jsou určeny speciálně pro provoz na zasněžených vozovkách.

    více na: http://pneumatiky.heureka.cz/poradna/jak-vybirat-pneumatiky/
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    OT: potřebuju na offrouda koupit pneu a potřebuju zjistit jestli jsou pneu s označenim M+S braný i jako zimáky. Ď.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    T_MAX: zabavit a přijet ke mě a u nás pořádně okrosit :))
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    PALMEX: ou...
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    CHARVYBURGER: S tim brždením je to svatá pravda...pokud intenzivně brzdíš a zahřeješ kotouče a s těma zahřátejma kotoučema pak někde zastavíš, začnou nepravidelně chladnout (v místech u brzdových desek pomaleji než všude okolo) výsledkem je že se zkroutí a pak ti to klepe při brždění jak stará Karosa....
    Mluvim z vlastní zkušenosti, letos přes léto u nás předělávali silnice snad na všech stranách a vždycky úseky pod kopcem - řešili to semaforem a kyvadlovým provozem. Takže mam totálně dojebaný kotouče, který jsem na jaře koupil
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    dneska se jedu mrknout ke Carpentrovejm na OTB 3,0 2008 pro kolegu .. docela se těšim, až to projedu :D
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    AXTHEB: super, díky. ještě mě napadlo, mám LPG, tak jestli to st ím nějak nesouvisí. Je pravda, že na benzín jsem to nezkoušel, jestli to klape. Dej vědět, jak to máš ty.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    TOMYK: Ja se zamyslim a ozkousim jeslti mi to nahodou nedela taky, ale moc bych to neresil.
    TOMYK
    TOMYK --- ---

    AXTHEB: od šaltpáky.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    TOMYK: Odkud se presne to cvakani ozyva?
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    T_MAX: jojo, tohle taky dělám, tak doufám, že ok. Při zařazení z D na 3 si to výrazně přibrzdí motorem...
    Ale jinak díky za reakce..
    Cvakání nikdo neví?
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    CHARVYBURGER: no já nevim, já si teda (když jsem nějakou dobu s AT jezdil) podřazoval při brždění i brzdil z kopce motorem (což na klasickej režim nemáš šanci) a v servisu říkali, že pohoda .. že to k tomu přece je tak udělaný :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam