• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    IKSIK: ok, díky. Teď ještě čtu na nějakym německym foru, že se ve 105 tisících mění jen řemen a při 200 tisících i kladky, pumpa atp.. to mi přijde trochu divný... No, zatím mám 70k najeto, tak snad rok to řešit nebudu..
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    TOMYK: Řetěz maj třílitrový šestiválce. Výměna řemene ale žádnej oprc neni.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    CROSS: díky, brožurku totiž nemám:-) A někde jsem slyšel, že určitý motory a ročníky mají řetěz. Nevíte o tom? jinak co sem slyšel, tak výměna řemenu je prej pěknej oprc, musí se sndat komplet motor atp..
    CROSS
    CROSS --- ---
    TOMYK: podle brožurky :-] výměna rozvodového řemene po 105k.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    boys, Gruezi mittenand:-) Co rozvodu? Subaru Forester? Kdy je dělat? Díky
    CROSS
    CROSS --- ---
    T_MAX: je to tu poněkud offtopic, ale takhle - dělám v Ženevě, žijem ve Vaudu kousek od Lausanne, takže čistě frankofonní oblast. Na cestování po Švajcu neni němčina třeba, ještě se mi nestalo, abych se nechyt s angličtinou (jistě by se hodila, kolik řečí znáš... ale dá se to).

    Jak jsem tu už asi psal, servisáci u Freye v Ženevě teda jazykama moc nevládnou, ale s trochou domácí přípravy se to dá zvládnout. Teď mě čeká 105 tisíc, zrovna přemejšlim, jestli to bude další lekce francouzštiny, nebo to vyjde někdy kolem vánoc, až budem v Čechách.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    CROSS: Že ty si vybereš zrovna ten nejfrancouzštější kanton :) to se pohybuješ jen kolem Ženevy, že tě němčina netrápí?
    CROSS
    CROSS --- ---
    T_MAX: Tady kolem Ženevskýho jezera si na němčinu moc nepotrpíme. :-]
    (Tim nechci říct, že moje francouzština stojí za řeč. ;-])
    T_MAX
    T_MAX --- ---

    CROSS: Jak neumíš německy? Já myslel, že žiješ ve švajcu ?
    CROSS
    CROSS --- ---
    KROTITEL: ani ja nemecky neumim, ale pritel google translate poradil - zvolil jsem nemcinu, kdyz jsi mluvil o Rakousku.
    Proste to vypada, ze Mud & Snow na zimu je to pravy.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    CROSS: německy neumim, ale tak nějak z toho cítím že to klapne.
    mam pravdu že jo? 4mm budou určitě, když jsou nový. :))
    Ď za radu
    CROSS
    CROSS --- ---
    KROTITEL: In Österreich muss deshalb ein Winterreifen neben einer M&S-Kennzeichnung auch noch mindestens 4 mm Profiltiefe aufweisen.

    nebo

    M+S
    Matsch + Schnee-Reifen, Winterreifen (das sagt jedoch nichts über die Wintertauglichkeit aus, da keine geschützte Bezeichnung)

    Povidala k tomu wiki v nemcine teda. (M+S je M+S i nemecky.)
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    NIGHTHUNTER: hlavně aby to brali i na hranicích. potřebuju jet do rakouska a nerad bych se na hranicích otáčel a jel z5.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    T_MAX: divný..!
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    KROTITEL: typíčo .. mělo to vcelku odpich :D
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    KROTITEL: Takto označená pneumatika je dle legislativy brána jako zimní, vyhoví tedy nové vyhlášce pro povinnou zimní výbavu platnou od 1.11. do 31.3. Takto jsou označeny i celoroční pneumatiky. Opravdovou zimní pneu poznáte podle symbolu sněhové vločky. Tyto pneumatiky jsou určeny speciálně pro provoz na zasněžených vozovkách.

    více na: http://pneumatiky.heureka.cz/poradna/jak-vybirat-pneumatiky/
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    OT: potřebuju na offrouda koupit pneu a potřebuju zjistit jestli jsou pneu s označenim M+S braný i jako zimáky. Ď.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    T_MAX: zabavit a přijet ke mě a u nás pořádně okrosit :))
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    PALMEX: ou...
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    CHARVYBURGER: S tim brždením je to svatá pravda...pokud intenzivně brzdíš a zahřeješ kotouče a s těma zahřátejma kotoučema pak někde zastavíš, začnou nepravidelně chladnout (v místech u brzdových desek pomaleji než všude okolo) výsledkem je že se zkroutí a pak ti to klepe při brždění jak stará Karosa....
    Mluvim z vlastní zkušenosti, letos přes léto u nás předělávali silnice snad na všech stranách a vždycky úseky pod kopcem - řešili to semaforem a kyvadlovým provozem. Takže mam totálně dojebaný kotouče, který jsem na jaře koupil
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    dneska se jedu mrknout ke Carpentrovejm na OTB 3,0 2008 pro kolegu .. docela se těšim, až to projedu :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam