• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    1023: Skus pred tim kopcem zaradit za dve bez redukce, v mnoha pripadech to bejva lepsi napad. Jinak v takovydle situaci kdyz ti to podkluzuje tak s plynem lehce seslapnout i brzdu.

    A spalena guma bude asi pneumatika, to se obcas stane:)
    1023
    1023 --- ---
    Ještě jsem se chtěl zeptat jak se mám chovat k autu, pokud zařadím redukci a jedu do většího zasněženého kopečku viz foto níže. Zkoušel jsem to včera a asi jsem udělal nějakou blbost. Zařadil jsem jedna, zapnul redukci a pomalu se rozjel. Na konci kopce jsem najel na led a začalo podhrabovat přední pravé kolo a auto se pomalinku zastavovalo. Tak jsem trošku přidal plyn (vzhledem k tomu, že je to dost citliví, tak hodně) a auto se sice vyhrabalo, ale od předního pravého kola šel smrad po spálené gumně. Manželka říkala, že se i trošku kouřilo. Teď jde o to, jestli jsem debil a asi jsem (málem) něco zničil. A, nebo je to normální? Dále, pokud to začne hrabat, mám to nechat se prohrabat bez přidání plynu anebo mám přidávat. Já vim hloupé dotazy, ale lepší se dvakrát blbě zeptat, než pak vysolit nemalé peníze. U Fiesty, kteru sem měl předtím, to bylo jednoduchý, před kopcem se maximálně rozjet, plyn na podlahu a doufat, že to neklouzne.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Uf! Díky kluci!
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    IKSIK: jasný :)

    moje spojka má 215 tis. a furt to jde :D
    CROSS
    CROSS --- ---
    IKSIK: mne teda na forestru parkrat zasmrdela i pri beznym parkovani zadkem do kopce treba... je to procte citlivka hlavne pri zpatecce. Zatim mi nic neshorelo nicmene.


    ad 1023: mne se tyhle starsi libej vic nez ty novy (samo, technika je jina vec, ale takhle na pohled)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    T_MAX: Takže mam bejt klidnej, že se to hned tak nespálí?
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    IKSIK: jojo, subaru je na ten smrad ze spojky náchylný .. mě to v zimě taky smrdí furt :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    1023: Jestli se budeš registrovat na ten subaruclub.cz, tak tam nezapomeň dát nějaký fotky a údaje o autě! ;-)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Včera jsem se cpal do podélnýho parkovacího stání přes závěje a i s redukcí mi chvilku docela smrěla spojka, tak doufám, že to něco vydrží! Rád bych koupil nový letní gumy a ne spojku. :)
    1023
    1023 --- ---
    IKSIK: Super děkuji.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    1023: Super! Manuály v angličtině najdeš třeba tady: http://www.subaruclub.cz/ nebo tady http://subarufanclub.cz/ , ale musíš bejt zaregistrovanej.
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    1023: Vypada pekne, i kdyz je starsi typ, palec nahoru :).
    1023
    1023 --- ---
    Zdravím všechny, tak už jsem se taky přidal do klubu. Včera jsem si přivezl tohohle mazlíka Outback 2002 2.5l. Je to teda starší typ, než jsem chtěl, ale co

    Výjezd k baráku zvládl Otík na jedna. Jen tak pro představu

    Ještě jsem chtěl poprosit, neměl by jste někdo k tomuto autu český, a nebo alespoň anglický manuál třeba v PDF. Já jsem k tomu dostal jenom manuál v němčině a bohužel nešprechtim. A když to zadám do Google překladače, tak z toho vyleze ještě vetší zlo, než je v tý němčině.

    TOMYK
    TOMYK --- ---
    PALMEX: jojo, tenhle smích znám už moc dobře!:-)
    4PTO
    4PTO --- ---
    trochu v úletu..
    YouTube - Subaru Impreza WRX STI POV 1.5 action camera testing on road 116
    http://www.youtube.com/watch?v=JjtQNtYQZ24&feature=related

    a jinak tam má dobrý videa..
    + jejich web http://www.awdoc.cz/drupal/


    to samý auto ale už při RZ, nevíte co to je za HW a SW?
    YouTube - Rallycup 2010 - Rallye Strela Nemcovice - RZ9 HD
    http://www.youtube.com/watch?v=hpLWwINXwvk
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    Ke stěračům: zamrzají pouze při určité teplotě a vlhkosti...většiou to je takle při prvním sněhu, během zimy už se to pak neobjevuje...ale mrdka je to strašlivá.

    Nedotáčivost a přetáčivost vystihl krásně COMMANCHE:, prostě pořád pod plynem a pokud máš před zatáčkou dobře odbržděno tak trhnout volantem a šlapat plnej...

    Kůže - nejhorší věc...ještě jsem neseděl v koženejch židlích, který by neklouzaly, pokaždý jsem v tý židli vlál jak hadr na holi...pravda nenosim kožený gatě a nahej do auta taky nelezu...to by to možná drželo...
    Výhodou je asi fakt jen ta omyvatelost...je pravda že dětský blitky se z textilních dostávaj ven blbě.

    Vyhřívaný sedačky jsem vždy odmítal, ale je pravda že někdy to potěší...nevlastnim, o nákupu neuvažuju, ale kdybych to někdy v autě měl, asi bych to nevyndaval...

    a včera jsem se smál od ucha k uchu celý odpoledne....neni nad to když mužeš v kopci v klidu zastavit, zeptat se z okýnka kolem stojících pitomců v předohrabech s letňákama proč nejdedou a pak dát jedna a ukázat jim jen oblak bílýho prachu za sebou
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Tak, pred zatackou pribrdit, v zatacce uz mirne pod plynem.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    COMMANCHE: dobře.-) ale furt pod plynem.. jinak ti to klouže. to je jasná
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Chtelo by to nejake zasnezene parkoviste, protoze stale nemam dobrou predstavu o tom, jak se chova AWD v kritickych situacich :).
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Jinak, taky jsem si uzil jizdu v snehu. Vcera vecer byla pritelkyne dlouho v praci, tak jsem se nabidl, ze pro ni prijedu. Prece jen je kalamitni stav, na taxiky se cekaly velke fronty a MHD moc nejela. Vyrazil jsem po pul desaty z Cimic, zrovna v nejvetsim pekle - vitr a snih na planich na severni hranici Prahy, to je neco uplne jineho nez uprostred mesta :). Kazdopadne uz u Kobylis to zacalo vypadat nahnute - jel jsem po siroke hlavni silnici a bylo tam odhadem 10-15 cm snehu, tj. pluh tudy jeste nejel :). V Holesovickach bylo to same. A potkaval jsem pouze dva druhy ridicu - prvni strasne priposrany (i kdyz jeli treba v SUV), jeli 20-30km/h po prehledne rovince, druha skupina - klasicky hovada, co to hasili 60+km/h v hlubokaci (ve felicii) a lepili se kazdemu na zada.

    Kazdopadne, long story - short, u Vltavsky byl najezd na "dalnici" zablokovan uvizlym nakladakem a kolony byly presmerovany k nabrezi kap. Jarose. Tak jsem to otocil, pritelkyne jela metrem a ja ji vyzvedl na Kobylisich :).

    Kdyz zrovna nikdo kolem nejel, zkousel jsem si v zatackach drifty a dosel jsem k nasledujicim poznatkum:
    - kdyz zatacim "priposrane" bez plynu, se projevuje nedotacivost
    - kdyz na to slapnu v zatacce, tak to jde do pretaciveho smyku, ktery se da dobre srovnat a hlavne clovek ma z toho super pocit :)
    - je dulezite mit kola vzdy pohanena, kdyz jedu setrvacnosti, tak se snadno dostavam do smyku, ale jakmile kola zaberou, tak se to srovna
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam