• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    T_MAX: Je to volvo nejaky rozbity :)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    COMMANCHE: Taky si myslim :) To je prostě fyzika a selskej rozum - když proklouznou přední, už to zadní nezachráněj (případně opačně) ..
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    T_MAX: Vsak ja vim a to video jsem videl jeste driv, nez jsem si poridil Subaru :). Slo mi prave o porovnani s Volvem, jakoze Haldex jako Haldex :).

    I kdyz, udajne nejake nove generace uz maji byt lepsi, ale to je mozna jen marketingovy trik.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    COMMANCHE: on je haldex obecne uplne nahovno ;) to neni ani napul ctyrkolka. Mrkni na to video, co jsem vcera postoval ..
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    CROSS: S Outbackem 2.5i mi spotreba v Nemecku naskakuje az nepekne, pri jizde 160-180 km/h. Je hodne znat, ze chybi 6. kvalt...
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    TOMYK: Co je spatnyho na Scoutovi? Ma stejny haldex jako Volvo a jen o polovinu levnejsi. To, ze to ma trochu drevorubeckou palubku, asi zas tolik nevadi. Na druhou stranu to ma bezkonkurencne nejvetsi kufr.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    TOMYK: furt porovnáváte jabka s hruškama .. nedá se srovnávat stálej pohon 4 kol s čímkoliv jným .. nic jinýho to nenahradí, žádná elektronika ..

    kufr mám stejnej jak ochcáfka


    KOC256: 2.0D je na český silnice živej až dost, nemám problém kdekoliv cokoliv předjet a do kopce akceleruju svižně i s plným autem lidí ..
    CROSS
    CROSS --- ---
    KOC256: ten diesel je zivej dost, jezdil jsem doted 4 roky s 2l benzinem (116 kW) a oproti nemu se ted s dieselem pomalejc rozjizdim z krizovatek (dvojka mi prijde kratka, ale taky je to tim, ze jsem se jeste uplne neszil se spojkou), ale jinak to jezdi pekne, i kdyz papirove ma o par koni min - ale zase vetsi kroutak. Dynamicke zrychleni pri predjizdeni rozhodne neni problem, ani ti to nalozeny nebude v kopcich chcipat. :-]

    K ty spotrebe - kdyz jsem z Prahy na Rozvadov prijel (pravda s prumerem asi 140 podle GPS) za nejakych 9,5 litru na sto, trochu jsem se podivil, ale to dela hodne ten kopcovitej profil a taky Forester ma asi vetsi odpor vzduchu nez Outback (no to jen hadam). V reichu se to pak srovnalo.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    TOMYK: Máš spoustu lidí, co nedaj na Fauvé nebo Forda dopustit. Nemluvě o francouzskejch autech. :)
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    KOC256: chtěl jsem jen říct, že tyto auta nemůžeš v parametrech, které si udával, srovnávat....ano, subaru bude asi na cestovní náklady trochu dražší, má "horší"design interiéru ( i když u škodovky je teda dost strašnešj, tam asi ne) atp..
    No offence, vyber jak myslíš..
    do tvého výběru bych tedy dal i BMWX3-5, volvo xc60-70. Ty jsou kvalitou na stejné úrovni jako subaru. ... trochu dražší, ale dobrý!
    KUGa a SCOUT sou opravdu to nejhorší, cos mohl vyjma Sangyongu vybrat..
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    KOC256: No, myslim, ze to jede fakt dobre. Nalozeny to asi nebude trhat asfalt, ale kroutak to ma slusny a do kopce akceleruje :).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    COMMANCHE:
    a je to s tim zakladnim motorem 2,0D umerne zive. nechci rict ze to ma trhat asfalt na krizovatce ale jestli to jede do kopce i kdyz jsme umerne nalozeny a tak...
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    KOC256: Nezachazel bych tak daleko, abych tvrdil, ze skodovky jsou spatne. Jsou jine. Jsou vic evropske, mozna pohodlnejsi a maji vetsi kufry. Horsi je to z priplatkovou vybavou a samozrejme nemaji plnohodnotny AWD. A co se tyce staleho phonu vsech kol u Subaru, jak rika Cross, ocenis ho vsude. Vykon motoru se prenasi stale na obe napravy a v mistech, kde se jina auta utrhnou, Subaru jede jako pribite. Outback neni terenak a ackoliv je oplastovany a vysoky, neni staven do drsneho terenu. Ale i na silnici je s nim sranda, zvlast v zime. Obzvlast velkou radost mi dela, kdyz bez nejmensich problemu vyjedu do kopce po ledove silnici, zatimco ostatni auta se ani nehnou a klouzaji zpet.

    Co se tyce spotreby 2.0D, kolega ma uz dva roky dlouhodobe neco pres 7 litru, ale jede opravdu hodne agresivne. Pry by dokazal jet i za 6, ale udajne je to nuda :).
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    CROSS: já mám takovou spotřebu při totální kombinaci .. někdy jedu po městě podle předpisů a po dálnici 120 a jindy to peru co to dá, protože pospíchám a jde mi o minuty..
    CROSS
    CROSS --- ---
    K tomu počítači, u mě se liší průměr tak o půl litru (na poslední nádrži naměřil 6,8, výpočtem to vychází na 7,3).

    Koukám Forestr žere víc než OTB? Fakt je, že jezdim poslední dobou spíš svižně.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    KOC256: 5,4l kombinovaně s tím, že mám podezření, že počítač kecá tak o 10%, takže reálně jezdím za 6 - 6,5 litrů.

    Mám 7/2009, najeto 65 tis., zatím do toho leju jen naftu a chodím na pravidelný prohlídky.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    T_MAX:
    díky!
    No zajimala by me treba konkretni spotreba, a vubec provozni naklady za rok ve vazbe na to kolik rocne najezdis. jaky mas rok vyroby? Toto jsou konkretni cisla ktera nasledne mohu porovnat s necim co znam...
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    KOC256: jinak full time AWD využíváš i při normální jízdě - průjezdy zatáčkama jsou úplně o něčem jiným a to nemusíš jezdit jak Niki Lauda ..
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    KOC256: Pokud máš nějaký konkrétní dotazy, tak se ptej, já S-OTB 2,0D mám .. Recenzi ti tu vypisovat nebudu, na kokrétní dotazy odpovím :)

    Jinak nelze porovnávat AWD od Subaru a 4x4 od VW, nebo Fordu. VW a Ford mají 4x4 asi tak, jako že Tuzemák je Rum :)

    rozdíl mezi full time a part time AWD je hezky vidět například tady (ikdyž se jedná o volvo, ale systémy mají stejnou funkci).

    Subaru Outback versus Volvo XC70 - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=De0RstOO_iY
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TOMYK:
    jo presne takovym komentarum jsem se chtel vyvarovat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam