IKSIK: je to jen to cos psal ty. ja jezdil s plynem 2 roky kdyz jsem byl mladej a nemel prachy na benzin. Byla to ta sama alfa co mas/mels ty :) mrdka i bez plynu. Furt se neco sralo. Servis lpg byl drahej. Porad "neco" stelovali. Tu odesla hadicka, tu vstriky lpg, tu svicky, pak i lambda a pak celej motor. Nemel jsem plyn od novoty takze se menila nadrz 10tis kc. Servis 10tis kc. Emise za benzin + dalsi za plyn. Riskovani v garazich vem cert. Diva se na to hezky kdyz se jezdi za 1,3kc km, ale nebylo to tak. bylo to moje druhy auto. A doat jsem mu slapal. Motor to odsral 1:1:1 lpg vs. ja- mlady pako vs. ze uz mel na lpg nalitany hodne. Proto jsem psal ze bys to mel zvazit sam. Imho kdybych nejezdil jak kkt a mel flashlube, tak vydrzi i ten posranej Ital dyl. U suba prave ze verim, ze nebude tak nachylny jako TS, tak by to mohlo byt pouzitelny. Ale tak jak tak. Najezdem 7k km, to za ten risk nestoji.