• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    RODWY
    RODWY --- ---
    IKSIK: treba 2.5 outback 2006 nahoru...to jest 16V,daval se snad aj do forestru.)celkove jakejkoli 16V se dost blbe udrzuje v plynu!
    a navic ty km.)ja kdybych resil prestavbu tak si radsi priplatim za min km..


    CROSS: jeden majitel/starsi pan...ale taky jsem rikal.ze se na jare bude spatne prodavat.)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    IKSIK: třeba 2.0D ? :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    IKSIK: nejsem technicky vzdelan nicmene co ctu, tak treba turbomotory z tyhle generace (tj. 2.5 litry), i kdyz i takovy jezdej. Co vim, u Subaru je vic motoru, u kterych se prestavba nedoporucuje.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    CROSS: Jakej motor myslíš, že nemá potenciál přestavby na plyn?
    CROSS
    CROSS --- ---
    RODWY: to nasadil docela ambiciózní cenu, ale jak se říká, každý auto má svýho kupce. Tohle má potenciál přestavby na plyn, na což v ČR kde kdo slyší.

    (Pro srovnání, moje 2007 2.0 MT Comfort se 139 tisíci šlo za 250k, což bylo cca o 30k víc, než by mi za něj v nejlepším případě dali u Freye.)

    TOMYK: jo tyhlety moderní technologie ;-]
    Já si vždycky představim, jak řešim defekt někde v rajchu s 600 km před sebou a zůstávám u klasiky.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    CROSS: Rezervu vubec nemám:-) Mám tam místo toho plynovou nádrž a opravnou sadu:-)
    Chci koupitz ty ramflety.
    RODWY
    RODWY --- ---
    spam...
    prodava znamej.)
    Subaru Forester, 2,0 ACTIVE WP MT, terénní a SUV, - inzerát (WY3NYG) | inzerce na ANNONCE.cz
    http://www.annonce.cz/detail/subaru-forester-2-0-18195741-wy3nyg.html
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    CROSS: :) myslim ze ne, ja mam ty lite disky taky z vyroby, ale rezerva je plech. Na napr. v OTB D mame v rezerve lity disk stejny jako zbyle 4ks.
    CROSS
    CROSS --- ---
    K tý rezervě jenom takovej postřeh - překvapilo mě, že jsem v autě našel plnocenný kolo na tom samým litým disku na jakých jsou obutý zbývající čtyři. U mýho předešlýho vozu byla rezerva na plecháči. Při tom, jak japonští soudruzi šetřej na interiéru... (samo je otázka, jestli to tak nebylo i u toho minulýho a pánové u Freye to kreativně nevyměnili).
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    CROSS: no vidíš rezerva mě nenapadla
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    4PTO: nebo kamufláž :) ...ale takto Subarka maji občas vypadat, ne? :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    kvalitní folie :D
    CROSS
    CROSS --- ---
    TOMYK: taky jsem měl tyhle kola a libíly se mi, byly na tom z fabriky. Vozil jsem je přes léto, na zimu jsem měl takový ty plechový pětilístky (nebo čtyřlístky?) co se dávaly na starší Forestery. Z praktických důvodů jsem vozil (a mám to tak i nyní) stejný rozměr pneumatik a ráfků v zimě i v létě, abych nemusel řešit rezervu jiného rozměru.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    RUFF23: A samozřejmě krasavec a díky za reakci!
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    RUFF23: tak tyhle přesně mám taky. ale chci pořídit ještě "letní" ráfky a neměnit jen gumy.. Ale asi zůstanu u tý 16ky. PO dnešní návštěvě u Emila(měnil mi přední sklo) jsem se asi rozhodl že koupim ty nový 16ky ( nový forester)
    4PTO
    4PTO --- ---
    RUFF23: Hezkej forestrik
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    TOMYK: osobně bych šel do 16", s 17"budes mít (kor u nás) tvrdší svezení, nehledě na to, že guma na 17" je dražší. Taky si zvýšíš valivý odpor, ale tak to je jasné. 17" bude vypadat na autě o chlup líp, ale praktičtější nebude.

    Ja mám 16" na Forestrovi - je to original SUBARU, ale myslím, že dnes je na trhu fakt z čeho vybírat a najdeš i lepší model za lepší peníz...

    TOMYK
    TOMYK --- ---
    4PTO: Díky!
    Cross: pošlu
    jinak je to psaný jen ve velkym TP, takže namátková kontrola nezjistí nic, pojišťovna už horší..STK přezout a jedině v zimákách:-)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    JESSE_MORENO: A abych odpověděl na tu otázku s homokloubama: Já to poznal tak, že při rozjezdu do zatáčky mi tam něco klapalo s frekvencí podle rychlosti. Když jsem jel rovně, tak nebyl problém. A pak jsem zjistil, že jedna manžeta je prasklá a uvnitř nalepený zrnka písku. Tak jsem ho radši vyměnil. A po rozborce jsem koukal, jak jsou ty kuličky krásně ohlodaný. Můžu vyfotit. Ještě je mám schovaný v garáži. A když už to bylo všechno venku, tak jsem radši vyměnil i ten druhej kloub a všechny manžety. A mám klid. Ony ty součástky na tyhle auta nejsou zas tak drahý, aby mě to zruinovalo. To mě dřív oškubou moje dvě dcery a manželka. Hlavně na to nemám čas, takže když už se k tomu dostanu, tak to vezmu z jedný vody na čisto. :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    JESSE_MORENO: Já tam mám tyhle klouby. Byly i s manžetama a tubou vazelíny.
    Homokinetický kloub SUBARU (2205563464) - Aukro - největší obchodní portál
    http://aukro.cz/homokineticky-kloub-subaru-i2205563464.html
    Vnitřní manžety jsem koupil u Automedika nějaký obyčejný. A taky byly i s vazelínou.
    Radši jsem to všechno opatlal grafitovou vazelínou, kdybych to náhodou musel znova rozebírat, tak aby to už nebyl problém.
    Kuláky stojej nějaký tři stovky kus. Na jejich demontáž jsem nakonec použil velkej šroubovák a kladivo. Žádnej stahovák mi nepomohl.
    Ono se to všechno dá udělat i na ulici, ale musíš mít po ruce všechny součástky a vercajk.
    A chce to momenťák. Zvlášť na těch nápravách se mi vyplatil. Některý věci se tam nedaj dotáhnout jen tak s citem. Musíš věřit příručce a utáhnout to všechno pořádně i když už si řikáš, že něco urveš.
    Kde to máš, že bych se přijel kouknout. ;-)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    a jeste k tem manzetam... ma smysl kupovat nejaky ty drazsi (dvojnasobne misto dvou set stojej ctyri stovky jedna) z termoplastu?
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    IKSIK:
    IKSIK:

    libi se mi tvuj styl a rekl bych ze jsem asi magor jako ty... problem je ze ty jak rikas mas aspon tu garaz a asi i trochu vic vybaveni... ja mam na pomery amatera docela dost naradi ale jeste to neni to co bych si predstavoval, 3/4 mam ale jak rikas, je to minimum s cim bych na tyhle veci sel a radeji rovnou palcovku ale tu jeste prave nemam... dalsi vec je ze momentalne ani nemam nejakej vhodnej cajk na ty kulace a kdyz o nich tak mluvis tak si uvedomuju ze cas od casu uz slysim trochu loupnuti takze musej stopro taky ven a tam uz je to uplne v haji to delat na zahrade bez poradneho lisu nebo aspon sveraku... kotouce, bubny, oleje, filtry, to vsechno si ted muzu sam v pohode... po tom co jsi mi tu rikal o tech rozvodech tak asi s nekym sikovnym k ruce bych si na ne tady taky uz troufl ale tohodle se ted fakt bojim ze by to byl moc velkej pank a nasledky ktere by to mohlo mit kdybych to dokurvil jsou pro me prilis velke riziko...

    jeste se zeptam, napada tebe nebo nekoho dalsiho jak zjistit ze jsou ty homoklouby pred smrti? kdybych to totiz delal sam tak to neresim a proste vymenim manzetu a budu cekat co se stane... kdyz za to ale nekomu budu platit, bojim se situace kdy mu dam za praci ktera je prakticky stejna, za pul roku se ozvou homokinetaky a mi z toho jebne ze se to bude delat cely znova :o) koukal jsem ze sada stoji 1900 s moji slevou u stangla coz se mi ted teda vubec nechce ale pokud bych dokazal zjistit a zjistil ze jsou kousek pred smrti tak to radeji udelam hned nez dvakrat...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    JESSE_MORENO: Jo a tlumič jít ven nemusí. Jenom je potřeba odšroubovat tu velkou matici v náboji a kulovej čep dole na rameni. Pak se celá ta těhlice i s tlumičem dá odklonit tak, že můžeš vysunout vnější konec poloosy, pokud tam není tak zatuhlej jako ten můj. Ten vnitřní je pak už brnkačka. Na tý impreze, se kterou jsem pomáhal tomu klukovi, to šlo celkem dobře.
    A ještě doporučuju koupit hned při tom i ty kuláky. Zas tak moc nestojej a pokaždý jsem je zničil i když jsem použil jeden takovej hezkej "stahovák kulových čepů".
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam