• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    COMMANCHE: To víš, co bys chtěl, konec světa se blíží :) Evropani zachvilku budou líní jak amíci, budou žrát jen fástfůdy a koblihy a jezdit v automatech (když si sednou do MT auta, tak se rozpláčou bezradností a zavolaj si odtahovku) - škoda, že si vždycky vyberem jen to nejhorší ..

    Mimo to se celým MT systémem subaru degraduje na úroveň všech rádobyčtyřkolek s viskózou alá vochcáfka supertuning 4x4, volvo kopecnevyjeduanizasucha V70, atd. :)
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Lemry :).
    Ja si rizeni bez kniplu nedokazu moc predstavit, ukrutna nuda :).
    A to jsem zkousel Outback AT.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    IKSIK: přesně, já už bych klacek v autě nechtěl. Leda tak v sti na hraní.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Doufám, že mi naše Súbo vydrží ještě dlouho (zvlášť když jsem teď do něj vrazil tolik peněz), ale příští auto bych už chtěl s AT. Kdo má furt kvedlat s tim klackem...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    4PTO: Mě se s tím starým 85kW dvoulitrem jezdí skvěle. Holt to má jiný kvality než výkon.

    COMMANCHE: Nevim jak 2004+, ale ty starší AT měly za normálních podmínek 90/10 a při prokluzu předních kol se jim to na viskózní spojce plynule měnilo na 50/50. Ono to taky nebylo špatný. A symetrickej pohon u MT taky není všespasitelnej, pokud nemá LSD taky na nápravách.
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Co vim, tak AT nema klasicky AWD 50/50, ale 90/10 a elektronicky rizeny diferencial. Alespon co se tyce Legacy/Outback 2004+.
    4PTO
    4PTO --- ---
    2,0 + AT je pro mě nepoužitelný auto, aspoň v té krávě 09 forstru co máme doma.. to je s tím mrtvola.
    IKSIK:nn, chyba je v tom že s MT by podřadil už před zatáčkou tak jak je to normální :)))
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    ja bych se priklonil na stranu AXe pokud bych v bubaru nemel tempomat... to je jedinej duvod proc kazdej den nenadavam jako u minuleho auta ze jsem zas poridil kvedlacku... to a taky ze nastesti zacpy kterejma projizdim me zdrzej max cca 5 - 10 minut


    Je pravda ze s bubarem se obcas diky tomu manualu pobavim, fakt ze muze odejit tak akorat spojka kterou si umim vymenit sam me tesi a tempomat kreje tu votravu na dalnicich a okruzich... jinak souhlasim ze do auta na denni jezdeni zvlast pokud to obsahuje velkou cast mesta proste patri automat :o)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    IKSIK: Ne na barumkách, ale na nokianech. A je to zejména pečlivým výběrem cesty na chatu (je tam úplně úžasný tříkilometrový úsek neudržované staré asfaltky na kterou když napadne sníh ...)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    AXTHEB: Jestli se svým dvoulitrem 85kW a AT lítáš často bokem napřed, tak by mohla bejch chyba v těch tvejch barumkách. ;-)
    CROSS
    CROSS --- ---
    SCOOBY: no čet jsem na subarufanclubu debatu, jak se lidi nuděj za volantem na dálnici, nerozumim tomu. Mně to baví i na tý dálnici. Samo alpský průsmyky jsou alpský průsmyky a sníh je sníh, ale fakt se mi nestává, že bych se za volantem nudil.

    Spolujezdkyně je ošemetná věc, ta moje má tendenci v serpentinách zvracet. ;-]
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    SCOOBY: Já nepotřebuju porno, já mám spolujezdkyni v sukýnce.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    CROSS: viď! Až mě bude řízení nudit a na head up display poběží porno v hd, začnu o tom automatu pomalu přemejšlet.... :-)
    CROSS
    CROSS --- ---
    SCOOBY: já si z toho teda srandu dělám, malej flejmík je neškodnej. ;-]
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    já myslel, že si z toho celou dobu děláme srandu a vy najednou taháte takový kalibry jako flame, tak to prrr! :-D
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    SCOOBY: Vzhledem k ostatním rozdílům je to úplně jedno.
    CROSS
    CROSS --- ---
    AXTHEB: nechci nějak přiživovat tradiční flame na téma AT/MT, jen jsem chtěl naznačit, že jisté argumenty stojí i na straně příznivců MT.

    Jinak já bych se automatu ve svém současném dieselu nebránil, kdyby ho tam kluci japonský dávali, aspoň by s tim mohla jezdit i manželka. Ale na druhou stranu, zvyk je prostě železná košile a kvedlání šaltpákou mě nijak neobtěžuje a baví mě to.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    AXTHEB: má manuál? :-)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CROSS: Myslíš toho co padá v rallye do příkopu? Vidím mezi ním a kolegy tady z fóra několik drobných rozdílů...
    CROSS
    CROSS --- ---
    co by na to asi řek Petter Solberg ;-]
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    No, zjevně máme jinej přístup k věci. Už několikrát když sem někam letěl bokem sem byl hodně rád, že můžu točit volantem oběma rukama a podřazuje to samo ;)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    AXTHEB: Já tak kolem 20 tis. km a dokud mi nebude 100 let a budu moct na nohy, tak si v subaru nechám manual. Atomat v subaru je degradace všeho krásnýho !
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    pár tkm, automat leda u druhýho auta s ospravedlněním pro provoz v momentě nefungující končetiny....
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    SCOOBY: Ololol. Kolik si toho s automatem najezdil?
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    AXTHEB: ty dědku! :-D
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    SCOOBY: Automat > manual.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    JESSE_MORENO: zrovna u Kofilky mě to překvapuje, co si pamatuju byl to jeden z těch, co o subaru něco opravdu věděli, třeba to fakt jde, což by bylo luxusní! Až na ten automat...
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOOBY: zas bych to nerad zakrik ale mel jsem fakt pocit ze kofilka shanel otika s trilitrem plynem a automatem s tim ze to tomu chutna ale to neznamena ze to musi bejt nutne spravne...
    RODWY
    RODWY --- ---
    TOMYK: tak holandsky subaru dava origo bi-fuel vcetne 2.5
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    JESSE_MORENO: teda nevim jestli se pletu, nebo jsme se nepochopili, ale kontroverzní diskuze kolem turbo+lpg je a byla vždycky a bohužel se většinou točila kolem JPP a nepřispívalo do ní dost lidí s vlastní zkušeností, aby měla větší váhu, než JPP....poslední dobou na cluby moc nelezu, tak jsem neregistroval, že by 3.0 lítalo víc spokojeně na plyn, naposledy si pamatuju dva, možná tři outbacky co měli dva lidi a velkou diskuzi o tom, že subaru samo říká ne-e, do 3.0 (to bylo myslim u 180kw verze Spec B) plyn je špatně.... nicméně pokud v tomhle nastal obrat a uživatelský zkušenosti jsou dobrý tak mám radost jak prase a začínám hledat objeť k zplynování. :-D
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    o jsem slyšel já v Subaru DE, tak pro SG všechny motory nad 2.0 atm mají s plynem problém, díky vyšším teplotám. Proto jej origoš dávají jen do 2.0 ATM.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam