• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    CROSS
    CROSS --- ---
    co by na to asi řek Petter Solberg ;-]
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    No, zjevně máme jinej přístup k věci. Už několikrát když sem někam letěl bokem sem byl hodně rád, že můžu točit volantem oběma rukama a podřazuje to samo ;)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    AXTHEB: Já tak kolem 20 tis. km a dokud mi nebude 100 let a budu moct na nohy, tak si v subaru nechám manual. Atomat v subaru je degradace všeho krásnýho !
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    pár tkm, automat leda u druhýho auta s ospravedlněním pro provoz v momentě nefungující končetiny....
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    SCOOBY: Ololol. Kolik si toho s automatem najezdil?
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    AXTHEB: ty dědku! :-D
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    SCOOBY: Automat > manual.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    JESSE_MORENO: zrovna u Kofilky mě to překvapuje, co si pamatuju byl to jeden z těch, co o subaru něco opravdu věděli, třeba to fakt jde, což by bylo luxusní! Až na ten automat...
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOOBY: zas bych to nerad zakrik ale mel jsem fakt pocit ze kofilka shanel otika s trilitrem plynem a automatem s tim ze to tomu chutna ale to neznamena ze to musi bejt nutne spravne...
    RODWY
    RODWY --- ---
    TOMYK: tak holandsky subaru dava origo bi-fuel vcetne 2.5
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    JESSE_MORENO: teda nevim jestli se pletu, nebo jsme se nepochopili, ale kontroverzní diskuze kolem turbo+lpg je a byla vždycky a bohužel se většinou točila kolem JPP a nepřispívalo do ní dost lidí s vlastní zkušeností, aby měla větší váhu, než JPP....poslední dobou na cluby moc nelezu, tak jsem neregistroval, že by 3.0 lítalo víc spokojeně na plyn, naposledy si pamatuju dva, možná tři outbacky co měli dva lidi a velkou diskuzi o tom, že subaru samo říká ne-e, do 3.0 (to bylo myslim u 180kw verze Spec B) plyn je špatně.... nicméně pokud v tomhle nastal obrat a uživatelský zkušenosti jsou dobrý tak mám radost jak prase a začínám hledat objeť k zplynování. :-D
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    o jsem slyšel já v Subaru DE, tak pro SG všechny motory nad 2.0 atm mají s plynem problém, díky vyšším teplotám. Proto jej origoš dávají jen do 2.0 ATM.
    CROSS
    CROSS --- ---
    RODWY: já jsem byl taky jedinej a první majitel, klidnej provoz po dálnicích. Jako na Subarufanclubu jsem zaznamenal, že se teď po něčem podobným pár lidí shání, ale ti mají většinou jinou představu o ceně. S tím jarem je to taky fakt.

    Ale tak jestli na to nespěchá... (tak si nakonec prodej ještě rozmyslí) ;-]
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    T_MAX: Hahaha :-/
    RODWY
    RODWY --- ---
    IKSIK: treba 2.5 outback 2006 nahoru...to jest 16V,daval se snad aj do forestru.)celkove jakejkoli 16V se dost blbe udrzuje v plynu!
    a navic ty km.)ja kdybych resil prestavbu tak si radsi priplatim za min km..


    CROSS: jeden majitel/starsi pan...ale taky jsem rikal.ze se na jare bude spatne prodavat.)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOOBY: myslim ze to trochu pletes, kontroverze co jsem cetl na subarufanclubu atd. jsou vzdy kolem turba... naopak trilitry atmosfery jezdi na plyn velmi casto a ochotne.... ohledne te americke 2,5 to nevim, to bych kecal.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    SCOOBY: 3.0 špatný na plyn?? jsem slyšel vždy opak.
    4PTO
    4PTO --- ---
    Sti jsem na lpg videl :) ale to i evo :))
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    já taky nejsem technicky vzdělanej, ikdyž pokud vím, tak kromě kontroverzních diskuzí kolem turba+lpg to byly 2.5 110kw a všechny 3.0, o poslední generaci 2.5 už nic nevím.... škoda hlavně toho 3.0, vím, že na clubu je někdo kdo to jezdí, stejně nakonec lidi narvou plyn do čehokoliv včetně Sti.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    IKSIK: třeba 2.0D ? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam