• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    COMMANCHE: do pristi zimy budou nekteri zdejsi kaskaderi dost mozna zas bez auta!
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Tak pristi zimu zorganizujeme sraz na nejakem zledovatelem parkovisti a vyzkousime :).
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    AXTHEB: Já taky ne, bohužel ..
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    T_MAX: Neměl sem příležitost v marastu porovnat.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    AXTHEB: a v porovnání s MT?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    T_MAX: V reálu je subaru s AT na sněholedu ovladatelný, kdežto škodovka s haldexem v pankejtě.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    JESSE_MORENO: jasně, chtěl jsem napsat AT, sorry :)

    selskej rozum mi říká, že když už ty zadní kola proklouznou, je pozdě i na to, aby se připojovaly pomalu .. ale třeba se mýlím, nikdy jsem v AT subu smyk nedostal, ani jsem s nim nejel v břečce do kopce ..
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Já si myslím, že Jesse má pravdu. Subaru AT ten zadek připojuje plynule pomocí viskozní spojky. Haldex je napěchovanej elektronikou a otáčky kol neustále měří a jakmile dojde k rozdílu otáček vepředu/vzadu nad nějakou mez, tak to vcukuletu připojí zadek. A při vybírání nedotáčivýho smyku řidičovi asi moc nepomůže, když mu najednou ujede zadek. :)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    T_MAX: za prve jsi asi myslel u toho druheho odstavce spis AT zejo :o)

    a za druhe si myslim ze nemas uplne pravdu... jestli jsem to pochopil spravne tak problem tech radobyctyrkolek jak pises je ten ze jedou standartne jen na predni napravu a az teprve pri prokluzu pripojuji tu zadni kdezto subaru s AT jede 90:10 ve prospech predni napravy a postupne presouva pri prokluzu vice a vice pomeru na zadek... rozdil bych videl v tom ze u Suba nedojde k nahlemu kopanci kterej te nakonec spis v zatacce jeste vyhodi ze silnice a navic pri stoupani do rozblaceneho kopce si kola nez se sepne zadek nestihnou vyhrabat takovej dulek pod sebou....

    ale treba jsem jen spatne cetl... jsem jen prosty pobijec much :o)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    COMMANCHE: To víš, co bys chtěl, konec světa se blíží :) Evropani zachvilku budou líní jak amíci, budou žrát jen fástfůdy a koblihy a jezdit v automatech (když si sednou do MT auta, tak se rozpláčou bezradností a zavolaj si odtahovku) - škoda, že si vždycky vyberem jen to nejhorší ..

    Mimo to se celým MT systémem subaru degraduje na úroveň všech rádobyčtyřkolek s viskózou alá vochcáfka supertuning 4x4, volvo kopecnevyjeduanizasucha V70, atd. :)
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Lemry :).
    Ja si rizeni bez kniplu nedokazu moc predstavit, ukrutna nuda :).
    A to jsem zkousel Outback AT.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    IKSIK: přesně, já už bych klacek v autě nechtěl. Leda tak v sti na hraní.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Doufám, že mi naše Súbo vydrží ještě dlouho (zvlášť když jsem teď do něj vrazil tolik peněz), ale příští auto bych už chtěl s AT. Kdo má furt kvedlat s tim klackem...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    4PTO: Mě se s tím starým 85kW dvoulitrem jezdí skvěle. Holt to má jiný kvality než výkon.

    COMMANCHE: Nevim jak 2004+, ale ty starší AT měly za normálních podmínek 90/10 a při prokluzu předních kol se jim to na viskózní spojce plynule měnilo na 50/50. Ono to taky nebylo špatný. A symetrickej pohon u MT taky není všespasitelnej, pokud nemá LSD taky na nápravách.
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Co vim, tak AT nema klasicky AWD 50/50, ale 90/10 a elektronicky rizeny diferencial. Alespon co se tyce Legacy/Outback 2004+.
    4PTO
    4PTO --- ---
    2,0 + AT je pro mě nepoužitelný auto, aspoň v té krávě 09 forstru co máme doma.. to je s tím mrtvola.
    IKSIK:nn, chyba je v tom že s MT by podřadil už před zatáčkou tak jak je to normální :)))
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    ja bych se priklonil na stranu AXe pokud bych v bubaru nemel tempomat... to je jedinej duvod proc kazdej den nenadavam jako u minuleho auta ze jsem zas poridil kvedlacku... to a taky ze nastesti zacpy kterejma projizdim me zdrzej max cca 5 - 10 minut


    Je pravda ze s bubarem se obcas diky tomu manualu pobavim, fakt ze muze odejit tak akorat spojka kterou si umim vymenit sam me tesi a tempomat kreje tu votravu na dalnicich a okruzich... jinak souhlasim ze do auta na denni jezdeni zvlast pokud to obsahuje velkou cast mesta proste patri automat :o)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    IKSIK: Ne na barumkách, ale na nokianech. A je to zejména pečlivým výběrem cesty na chatu (je tam úplně úžasný tříkilometrový úsek neudržované staré asfaltky na kterou když napadne sníh ...)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    AXTHEB: Jestli se svým dvoulitrem 85kW a AT lítáš často bokem napřed, tak by mohla bejch chyba v těch tvejch barumkách. ;-)
    CROSS
    CROSS --- ---
    SCOOBY: no čet jsem na subarufanclubu debatu, jak se lidi nuděj za volantem na dálnici, nerozumim tomu. Mně to baví i na tý dálnici. Samo alpský průsmyky jsou alpský průsmyky a sníh je sníh, ale fakt se mi nestává, že bych se za volantem nudil.

    Spolujezdkyně je ošemetná věc, ta moje má tendenci v serpentinách zvracet. ;-]
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    SCOOBY: Já nepotřebuju porno, já mám spolujezdkyni v sukýnce.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam