• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    WIROZA
    WIROZA --- ---
    Vlastní zkušenost nemám, ale už to nějakou dobu sleduju a všichni říkají to stejný... H6 s lpg je špatně, protože seřizování ventilů nejde udělat s motorem v autě.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    IKSIK: No co jsem koukal tak vetsina 3.0 v inzerci co je z ciziny ma lpg....a co to vsude resi v klubech tak si dost pomahaj primazavanim ventilu aditivama...rozhodne jsem jeste necetl o nikom komu by po tom "explodoval" motor. Spis si stezujou na lajdactvi urcitych firem a spatnym vyladeni systemu...se si rikal jestli naaahodou nekdo z nyxu nema vlastni zkusenost.....
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    KEDUEL: Hele, ale moc se mi tomu nechce věřit, že by se to dalo seštelovat jenom třikrát... To by se ty ventily musely při provozu na plyn postupně zaklepat o několik milimetrů a na benzín skoro vůbec. To mi fakt nehraje.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Ale taky jsem časem zaregistroval, že LPG se dělá nejvíc na 2,5l.
    Přitom můj dvoulitr SOHC s hydroštelama by na to měl bejt nejvhodnější.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    KEDUEL: hmmm to teda clovek moc neusetri....no na tahani infa mam jeste par let :) Ale 6ti box je nadmiru rajcovni zalezitost.......sakra
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    KEDUEL: Pokud vim, tak na 2.5 si jen tak v garáži ani nevyměníš svíčky, natož abys vyndaval podložky zpod vaček. Obecně tyhle boxery DOHC jsou dost k prdu co se týká prací na hlavách - ať Subaru nebo Alfa Romeo 33 1.7 a kdoví kdo to ještě dělal.
    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    TOMBRIDER: čau, na 3.0 1) se musi štelovat vůle ventilů s motorem na stole každých 30tis km, u 2.0 a 2.5 to jde v autě a neomezeně km, 2) prý to jde seštelovat 3krát a pak generálka hlav, 3) výrobce to nedoporučuje vůbec dělat. Momentálně jsem taky obnovil Subaru garáž a přesně toto jsem googlil 2měsice a nakonec sem pořídil 2,5 a chci to taky začít krmit autogenem :)
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Se poptam.....na LPG se u nas ofiko delaji 2.0 A 2.5.....Procpak ne 3.0? V inzerci vydim par 3.0 s lpg dotahnutych z ciziny.....je takova predelavka v pohode nebo by jste se ji radeji vyvarovaly a proc? Dik
    PANDAMON
    PANDAMON --- ---
    LOST_DOG: to me mrzi, tak at to dopadne, naseho hned druhej den nekdo na porkovisti odrel naraznik, samo, ze nove nalakovanej.
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    Tak mě dneska v noci nějaký ožrala naboural forestříka na parkovacím místě. Schytalo to moje levé přední kolo, disk a trochu bok. Naštěstí to ten blbec narval i do obrubníku tak, že si poškodil kolo a zůstal stát dvacet metrů ode mě, starý totálně rozmrdaný mercedes. Nechal to tam a utekl. Vypadá to, že kradené to nebylo, tak doufám, že si ho policie najde a jeho pojišťovna zaplatí.
    Paradoxem je, že minulý rok na stejném místě nabořil nějaký jiný ožralec otcovo volvo a ujel.
    CROSS
    CROSS --- ---
    nejvyšší čas na třílitrovej diesel :-]
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    SCOOBY: co naděláš, OTB v 3.0 H6 má krásný zvuk a jede nádrherně to jo! Ale nechat v něm skoro trojnásobek v penězích za benzím se mě fakt nechce.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    RUFF23: VIF, neslyšel jsem, že by něco fungovalo líp... smutná doba, řešit v subaru auditku naftový aditiva.:-D
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    RUFF23: Leju do toho Shell a nebo Globus a zatim žádnej problém .. najeto 89 tis.

    Celkově maximální spokojenost ..
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    Tak díky ID NIXIMOR jsem přesedlal na naftu, OTB 2009 :) tak doufám, že to neprokleju skrzeva ty vstřiky. Raději ho krmím Vervou na Benzině. Nějaký tip na aditivum?
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    2008, tesne pred faceliftem.
    PANDAMON
    PANDAMON --- ---
    NIXIMOR: Tak at slouzi, co je to za rok?
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Tak jsem si vcera konecne privezl sveho vysneneho lesnika diky jednomu mistnimu diskutujicimu :) Tak doufam, ze si s nim uziju spousty krasnych kilometru :)
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    Co si pamatuju, tak před pár roky vyšla statistika počtu ukradených aut v poměru k přihlášeným a sůbo bylo někde za 40. místem. Kradli se většinou oturbený verze imprez, sem tam něco jiného. Jaká je aktuální situace po příchodu diseaslu mi není známo, neb někdy tou dobou dostala réza ránu a od tý doby jen slintám, když slyším někde bublat boxera a v kontaktu s komunitou a situaci úplně nejsem... Ale nepředpokládal bych, že na tom budou subárka hůř, než většina japonský produkce.
    Ad nivomaty, můj aktualní (bohužel?!) nesůbo povoz je má taky, jsou fajn a taky jsou pomalu to nejdražší co se na tý ojetině může vysypat, konverze na klasiku stejně jako u forestra je možná a není to "zase taková rána".
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam