• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    CROSS
    CROSS --- ---
    NIXIMOR: Tady ve Švýcarsku ani náhodou, to by se všichni umávali.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    jinak zdravite ostatni subaristy na silnicich? Ja se snazim vzdycky mavnout, ale v Brne to v podstate nema cenu - odpovi tak kazdy desaty... zajimave je, ze se zvetsujici se vzdalenosti od vetsich mest se pravdepodobnost odpovedi zvysuje :))
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    4PTO: ja ti nevim, ale tady ty sportovni upravy Forestra mi prijdou takove divne... to ma byt auto do terenu, na sport ma byt Impreza :) (muj skromny osobni nazor)
    EZOP
    EZOP --- ---
    EZOP: Navíc tenhle automat nemá a ted abych to nazval správně VDC. To ma jen 3l model.
    Ten jsem tenkrát chtěl přednostně ale kdyz jsem narazil na 2,5 v krásném stavu tak jsem ho vzal.
    EZOP
    EZOP --- ---
    AXTHEB: Jeden cas jsem to tak resil ale hrozne to pak chlastá :)) ale zase leti..
    EZOP
    EZOP --- ---
    4PTO: Jakmile je ten 2,5 l vytocenej tak šlape pekne, problem ale je ze automat tam automaticky dává 4.. S manuálem si podradim počkám at me mine protijedoucí auto a nandavavam :)
    Bylo to nevyzpytatelné protože kdyz jsem jel 80-85 tak tam tu 2 poslal..
    Kluk s legacy 2.0 at mi tvrdil ze to dvojku da kdyz se pedál proslapne.. Na podlahu pustit a znova na podlahu, ale to uz jsem subo nemel tak jsem to nemohl vyzkoušet.
    4PTO
    4PTO --- ---
    EZOP: nn to souhlasi, ve forestru 2L mame taky ten 4st nesmysl.. chce to poradnej motor (3,0) a ne ty slaby mrchy mmm..
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    EZOP: Tak mas na power jezdit furt a je to:)
    EZOP
    EZOP --- ---
    4PTO: Možna jsem s AT neuměl zacházet, ale neuvěřitelně me vytacelo kdyz jsem jel 90 a chtěl jsem předjíždět, slap jsem do toho jako do rejče a AT podřadilo pouze na 3 a auto moc no spis vubec nezrychlovalo. Jakmile jsem tam mel režim power tak si poslalo za 2 a auto letelo jak raketa. Přijde mi ze ač ma relativne silnej motor je to zazdeny tou převodovkou. Nevím jak je na tom převodovka u 2004 a vejs, tam je vlastne uz 5 stupeň.
    4PTO
    4PTO --- ---
    btw krasavec ze vcera, to musi byt sranda auto, takovej kufr a takovy peklicko pod kapotou a na podvozku
    4PTO
    4PTO --- ---
    EZOP: pro zajimavost, proc MT?
    EZOP
    EZOP --- ---
    Ahoj všem.. už to jsou 3 roky co jsem prodal 2002 outbacka. Pořídil audi... :-( nic moc.. audi jde do světa a já si chci opět pořídit outbacka.
    Ideálně 2002-2003 2,5 manuál, ale nebránil bych se ani 2004 a výš
    Kdybyste věděli o nějakém v dobrém stavu dejte mi vědět do pošty prosím... Díky
    WIROZA
    WIROZA --- ---
    Vlastní zkušenost nemám, ale už to nějakou dobu sleduju a všichni říkají to stejný... H6 s lpg je špatně, protože seřizování ventilů nejde udělat s motorem v autě.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    IKSIK: No co jsem koukal tak vetsina 3.0 v inzerci co je z ciziny ma lpg....a co to vsude resi v klubech tak si dost pomahaj primazavanim ventilu aditivama...rozhodne jsem jeste necetl o nikom komu by po tom "explodoval" motor. Spis si stezujou na lajdactvi urcitych firem a spatnym vyladeni systemu...se si rikal jestli naaahodou nekdo z nyxu nema vlastni zkusenost.....
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    KEDUEL: Hele, ale moc se mi tomu nechce věřit, že by se to dalo seštelovat jenom třikrát... To by se ty ventily musely při provozu na plyn postupně zaklepat o několik milimetrů a na benzín skoro vůbec. To mi fakt nehraje.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Ale taky jsem časem zaregistroval, že LPG se dělá nejvíc na 2,5l.
    Přitom můj dvoulitr SOHC s hydroštelama by na to měl bejt nejvhodnější.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    KEDUEL: hmmm to teda clovek moc neusetri....no na tahani infa mam jeste par let :) Ale 6ti box je nadmiru rajcovni zalezitost.......sakra
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    KEDUEL: Pokud vim, tak na 2.5 si jen tak v garáži ani nevyměníš svíčky, natož abys vyndaval podložky zpod vaček. Obecně tyhle boxery DOHC jsou dost k prdu co se týká prací na hlavách - ať Subaru nebo Alfa Romeo 33 1.7 a kdoví kdo to ještě dělal.
    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    TOMBRIDER: čau, na 3.0 1) se musi štelovat vůle ventilů s motorem na stole každých 30tis km, u 2.0 a 2.5 to jde v autě a neomezeně km, 2) prý to jde seštelovat 3krát a pak generálka hlav, 3) výrobce to nedoporučuje vůbec dělat. Momentálně jsem taky obnovil Subaru garáž a přesně toto jsem googlil 2měsice a nakonec sem pořídil 2,5 a chci to taky začít krmit autogenem :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam