• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    ja bych se turba nebal.. dneska stoji opravna sada na ihi/garretta kolem 60-80usd, dynamicky vyvazeni v cz dela asi 10 firem..
    pokud bude turbo jo v haji, koupit novej housing vyjde na 100usd, popripade cely novy turbo za 15..
    CROSS
    CROSS --- ---
    PETRPEDROS: to jsou teda fóry :-]

    Ve druhé generaci (v první si nejsem jist) Subaru do Foresterů přímo plyn montovalo, nevim jestli to měl na triku výrobce, nebo importér, ale bylo to ofiko, takže ty dvoulitrový motory (podle mě dvoulitry bez turba) jsou pro to zcela jistě vhodný. Pak už záleží, jestli je to originální zástavba nebo nějakej aftermarket.

    K zadním tlumičům: mně vydržely cca 130 tisíc km, pak výměna, cenu ani neuvádim, neměnil jsem to v ČR.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    SCOOBY: Spíš vyzvýdám různě po fórech...
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    PETRPEDROS: 2.5 se objevila až na konci další generace forestrů, zadní tlumiče můžou být nivomaty, takže v první řadě bude auto sedět na zadku, pokud nejsou nivomaty je to obyč díl za normální peníze. Fakt by mě zajímalo kdo ti radí... Tchán, kterýmu jsi sebral jedinou dceru? :-D
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    No ty zadní tlumiče se dají zjistit podle toho když vytočíš kola a pojedeš do kolečka tak ti bude zadek uskakovat.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Jo tak pardon asi je to ten 2.5i
    DBR
    DBR --- ---
    PETRPEDROS: jak pise SCOOBY Forester v 3.0i je nesmysl navic pocitej s tim ze v tomhle najezdu bude turbo pred smrti a pradepodobne budou hodne utahany zadni tlumice jestli nebudou taky mrtvy
    a to turbo z odkazu bude docela nenazrany, krom toho bych se trochu bal i automatu v tehle kilometrech ......
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    PETRPEDROS: forester 3.0 nikdy neměl, zapřemýšlel bych o důvěryhodnosti toho zdroje...
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Něco takového, akorád mě odradili od toho 2.0i a všichni radí 3.0i v plynu...

    Subaru Forester 2.0 S-turbo automat - Sauto.cz
    http://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/forester/14316611?goFrom=list
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Takže scháním forester r.v. cca 2001, 3l v plynu. Máte někdo nějaké odkazy?
    FOGH
    FOGH --- ---
    nekteri uz videli v HDRI diskusi, tem se omlouvam :)

    (auto kamarada)
    BUFFY
    BUFFY --- ---
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    CROSS: Ok, tak to jsou ty, který se upevňují na zadku kola... Proto jsem kupoval ty zepředu. Diky
    CROSS
    CROSS --- ---
    ad AXTHEB: tak jsem kouknul do manuálu a jedna věta tam skutečně říká, že se maj dávat pouze na přední kola, aby se zabránilo poškození karosérie a tlumičů (?).
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    TOMYK: Nevim. Manual sem mel v nemcine a videl sem ho naposledy pred 4 rokama :) Ale byly tam obrazky.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    AXTHEB: Musím se teda do nej mrknout.. Ale nejak si nepamatuju, ze bych tam nekde o tom videl zmínku. Nevíš kapitolu náhodou?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    TOMYK: Nevim, matne si to pamatuju z manualu.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    AXTHEB: Proc by to mel byt problém na zadek? Pornofilm jsem retezy Thule k summit, ProToze obcas se Potrebuju vyskrabat v rozbredlem sněhu do kopce a chtěl bych je nasazovat prave proto na zadní napravu..,
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CROSS: Bordel to nedela (a myslim ze v manualu je vyslovne zakazano davat retezy na zadni kola)
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    4PTO: ok, v tom pripade ma Nailer vyjimku
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam