• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    4PTO: Jo, ale je dobry to umet ridit. :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    WILDENBURY_SQ: sti je jiná liga :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    WILDENBURY_SQ: vystavil jsem ho nekde na sc a stejne jsem pak nikomu neodepsal :))) dnes 4h po polskejch okrskách a nevim v čem jiným bych to chtěl jet, fakt ne..
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    4PTO: Jezis tys ho furt neprodal? Geezus, ze bych se zkratil cekani na wrx sti a na gétéčku se aspon naucil zachazet se čtyřkoulí...

    Ne, musim bejt silnej, ommmm ommmm....
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    CHARVYBURGER: zalistuj tu v hostorii. nekdo tu OTB relativne nedavno nabizel...
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    NIGHTHUNTER: Jsem prave otevrenej vsemu se sesti hvezdickama a velkym kufrem. (tech 1,1 mice teda asi nesezenu =)), ale jinak se nebranim LPG a objem motoru me celkem netankuje. Nechci to ze zacatku moc limitovat.
    4PTO
    4PTO --- ---
    CHARVYBURGER: Vedel bych o super gt :))))
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    CHARVYBURGER: A co by sis tak asi představoval? Resp. kolik na něj máš? Dá se sehnat různej od 35.000 Kč do 1.099.000,- Kč, takže by chtělo aspoň upřesnit požadavky třeba na motor (2.5i, 3.0 H6, nebo máš na 2.0D?). Chceš LPG, nebo by vadilo, případně spotřebu neřešíš? Automat nebo manuál? Nějaký prvky minimální výbavy? Pak už můžou lidi radit, že něco podobného bude prodávat známý, nebo je teď zveřejněno na fórech v inzerci apod.

    Pro představu o cenách a možnostech můžeš začít třeba na www.sauto.cz
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    Zdravim, shanim Subaru Outback, moje 17 let stary dojezdilo. Tesneni pod hlavou je v haji a oprava uz nema cenu. Kdybyste o necem vedeli, prosim napiste mi do zpravy. Diky!
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    NAILER: Ano. A jak!!!
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    Subaru Impreza WRX STI on mud pit ( WCSS 2013 )
    https://www.youtube.com/watch?v=MyRRJyEEjac
    NAILER
    NAILER --- ---
    IKSIK: hliníkový disky můžou zreznout? (sorry za blbej dotaz)...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    NAILER: To bych viděl spíš na orezlý ráfky. Zvenku můžou vypadat jak nový, ale v místě styku ráfku a pneu může být nějakej binec. A nebo můžou být v háji ventilky. Zkus si nechat ty gumy zout, vyměnit ventilky a vypucovat ráfky. Bude tě to stát pár stovek a nejspíš budeš mít klid.
    NAILER
    NAILER --- ---
    Na OB2000 mi pomalu uchází obě levý gumy (cca 1 PSI denně) - to je skoro tak, že asi nenajdu ani ve vaně. Chtěl bych tam nalejt takovou tu tekutinu s vláknama, co ty leaky sama zastavuje, nemůže to AWD nějak uškodit? Nebo rozhodit geometrii a tak?
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    WILDENBURY_SQ: Ano. Až po zahřátí motoru. A nejlíp při zastavení na křižovatce. Když to nechám běžet na místě a zahřát to až se zapne a vypne ventilátor chladiče, tak se to tváří jakoby nic a otáčkoměr je jak přibitej. :-/
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    IKSIK: Já tohle jednou řešil na Scorpiu asi rok a musel jsem poupravit aretaci šroubku, po nalezení správné aretace jsem to něčim zakápnul a byl pokoj.

    Dělo se to nejčastějc až po zahřátí motoru, jinak se to tvářilo OK.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    WILDENBURY_SQ: Cpt. Obvious jsem já. Po volnoběžným ventilu jsem šel "najisto". Jenže ono to tím nebylo. Myslíš, že hlavní klapka má být aspoň malinko pootevřená? On je tam totiž dorazovej šroubek, kterej brání úplnýmu zavření klapky. Zbývá tam ale taková škvírka, že jí sotva projde světlo. Ten šroubek je zakáplej nějakou barvou, asi že se s tím nemá hejbat. Ale třeba už je za ty leta zaklepanej a bylo by dobrý ho malinko zašroubovat a tím klapku malinko pootevřít. Ale je divný, že to začlo dělat takhle najednou.
    Ještě zkusím prostříkat váhu vzduchu nějakým čističem a zkusím odhalit falešný sání. A pak už nevím...
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    IKSIK: Nevim jak u Subaru, ale u Fordu (ale i jiných) má tohle na svědomí volnoběžnej ventil, případně přímo čudlík ("zarážka") páčky plynu (od který vede plynový lanko normálně), které je aretováno šroubkem nebo jiným štelovatelným mechanismem. Když se zašroubuje moc dovnitř, páčka si sedne moc nízko, moc to přiškrtí plyn a takhle to blbne.

    Pokud teda nejsem cpt. Obvious nebo nemáš na mysli něco jinýho...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Už se vám někomu na starším Súbu stalo, že vám na volnoběh začaly lítat otáčky mezi 1500/min a skoro chcípnutím furt dokola?
    Jak vlastně čistíte MAF???
    FOGH
    FOGH --- ---
    Uz jste se kochali kompletnim okruhem WRX na Isle of Man TT?

    Subaru WRX STI Isle of Man: Flat Out - The Full Lap
    https://www.youtube.com/watch?v=t7gmbQ8KxM4&feature=youtu.be
    STUART
    STUART --- ---
    PIPLA: parádní fotky, na několika jsem se taky našel (hned na té první :))

    tady něco z mého snažení, fotky od Martina Sznapky





    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam