WILDENBURY_SQ: IMHO jedina atmosfera ktera ma u Subaru smysl(pro jakoukoli radost z jizdy) je H6, tu ale zas davaj do tezkech aut (Lego/OTB) takze to sice jede jak pichla svine ale ty kila navic jsou znat pokud chces nejakou dynamiku v nizsi rychlosti - tady bych rad jen pripomnel ze i nize zminovanych 121kw nejde uplne srovnavat s vykonama ktery clovek zna z aut ktery zenou jen jednu napravu a nedejboze maj turbo.
Protoze jsem sam pred 5 - 10ti lety vedel hovno co si pod sluvkama viz vyse mam predstavit zkusim priklady z praxe jak to chapu ja:
710kg vazici Opel Kadett C City o vykonu 60koni poslanych na zadni napravu produkovanych obrim motorem 1,2S (pozor na to S!!!!) s 3kvaltovym automatem z roku 1976 jsem pri prujezdu zatackou dokazal dostat do lehkeho pritom zabavneho smyku uz v cca 40 - 50km/h prostym skubnutim volantem do proti a pak ve smeru zatacky
1150kg vazici porsche 944 o vykonu 160koni, 2,5l 4valec umelo pri rozjezdu ze svetel udelat elegantni Uturn do protismeru pouze drazdenim jednicky spojkou, opet ladna zalezitost zanechavajici trochu toho hvizdu pneumatik a fajn pocit ze zvladnuteho manevru
1500kg vazici Otik 2003 o vykonu 220 koni oba vyse zminene manevry zvladne, bude u toho vypadat a znit dost nasrane, asi jako kdyz kopnes bejka do kouli, rozhodne to nebude vypadat ladne (dlouhej kombik se u toho divne zavlni) ac to projede pravdepodobne lepsi stopou nez obe predchozi auta diky 4x4 a protiprokluzu ale celkove z toho ziskas pocit ze pro denni jezdeni v provozu je to sice super kara ale pokud chces "blbnout" tim vyse zminenym zpusobem tak kdyz se dostanes k rychlostem resp. otackam ve kterych to s tim otikem s atmosferou pujde tak uz to budou rychlosti ktery kdyz ti to nevyjde muzou bejt docela fatalni jak pro auto tak pro tebe.
Toho Forestera turbo jsem doporucoval proto ze (ac jsem turbo neridil) 1400 kilo 170 koni a turbo ktery tomu zacne nakladat od relativne nizsich otacek v kombinaci s kratsim autem a hlavne rozvorem TUSIM by mohlo bejt bliz tem prvnim dvema zazitkum nez tomu poslednimu :) plus s foresterem mas fakt kratky presahy takze i na ten teren je zajimave pouzitelnej pokud nema tlumice po smrti.
LUBANCZ: uprimne ja uz mam pocit ze mam velkou cast upravovani aut mimo stock stav za sebou a radsi bych jezdil v necem hotovym tzn. musim pocitat s tema zakladnima vykonama +- 20 koni
penez bych na hracku mel do 200kKc problem je ze to uz mi umoznuje kupovat jeste uplne jiny picoviny jako vyse zmineny porsche 944 nebo 928 ktery obe jdou denne pouzivat taky ale maj trochu jiny chovani...
Jde mi ted o potvrzeni mych domenek... da se treba do tech 200k dostat k impreze ktera vlivem malych uprav (lehky kola, lehka haubna, sport.filtr,jinej vyfuk) bude mit pomer cca tech 220koni-240koni/1200 - 1300kg ?
Jestli ne, bal bych se ze to bude prilis podobny ty pichly svini popsany u outbacku a radeji bych jako denni auto na blbnuti hledal neco lehciho.... k tomu subaru me laka AWD a relativni jednoduchost technologii a nizka cena nahradnich dilu, porsche uz jsem si vyzkousel, samozrejme to ma nepomerne vic estetickych kvalit taky ale vyvazenejch mnohem horsi dostupnosti a cenou dilu a v zime s tim jezdit je vuci tomu autu uz docela osklivy :o)))