• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    IKSIK: tohle auto bude ze zurnalu uz jen v pripade ze koupim uplne novy narazniky, tu plastovou listu spojujici zadni svetla, novej interier a hodim to cely do matne cerne barvy a postavim to na ty hliny :)

    coz me stale trochu laka :P
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    KODEXX:
    JESSE_MORENO: On spíš ten ukazatel funguje hodně nelineárně. Sice mi to i v zimě vyskočí na provozní teplotu asi po 2km, ale na teplotě vzduchu z topení to skoro není znát. Navíc se mi to z benzínu na LPG přepíná při dosažení teploty 40°C a to se stane až když je ta ručička skoro na provozní teplotě.

    Až někdy budu mít málo práce, tak tam snad vrazím skutečnej teploměr vody i oleje, ať vím jak to je doopravdy. :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    JESSE_MORENO: Tak ono když to umeješ a dáš čistý kola a novou žárovku H7 ;-) a srovnáš ten nárazník, tak z toho bude auto jak ze žurnálu. :-)))
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    AXTHEB: No...taky mi přijde, že mi to žere víc než by mělo. Na benzín jsem se málokdy dostal pod 11. Teď na plyn jezdíme skoro konstantně za 12 bez ohledu na trasu a styl jízdy.
    Rekord mám 9,5 na trase Praha-Chrudim-Praha když jsem natankoval Vervu 100 a pedálu jsem se sotva dotýkal.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    IKSIK: To mně překvapuje, sem myslel že ten automat bude víc poznat (jezdím dlouhodobě kolem deseti - jedenácti)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    IKSIK: jezis ja se tesim az na to obuju ty letnaky pekny, to auto tak prokoukne!
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    KODEXX: jj to jsme resili vcera s Iksikem, forestr mi cca po dvou az trech ujetych kilometrech skocil nad to teplotni minimum a pak behem dalsi minuty vyskocil vicemene na provozni teplotu

    H6 v otikovi se na tu provozni teplotu splha poctive pekne pomalinku cca 5 kilometru
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Ještě jsem se nepochlubil naší jízdní soupravou s fungl novým žebřiňákem a jak jsem si v garáži trochu zatruhlařil. :-)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    IKSIK: obluda na tebe mrka jednim mrtvym svetlem a sklebi se jednou stranou narazniku takze vopatrne! :oD
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    JESSE_MORENO: prej někdo od freye jezdil s Forestrem pod 8.. prej.. :-).. ja se s nim nikdy nedostal pod 9 podle me.. ale mam automat.. a mit tedle 4-kvalt v H6 si neumim predstavit... jinak co jsem cet, tak boxer motor ma 5 klikovejch hrideli a ty roztacet je narocny.. takze zacpa pro H6 ideal :-)... co je asi vyhoda toho 2.0 ze se rychle ohreje... to me docela prekvapilo...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    CROSS: Můj starej dvoulitr atmosféra žere to samý co Morenova obluda. :-|
    CROSS
    CROSS --- ---
    JESSE_MORENO: já to tady psal už několikrát, se 2.0 116kW Forestrem SG jsem najezdil 140 tisíc a měl jsem dlouhodobý průměr 8,5 v létě a 9,5 v zimě.

    Pod 7 se držim s nafťákem, ale i to je předevšim pomalu po dálnici.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    CROSS: jj nejnizsi subaru spotreba co jsem mel byla ve forestru 92kw to jsem tu trasu do vrchlabi umel v zime bez klimy za 8,4 a to uz mi prislo fakt slusny...

    buhvi jak jsou na tom dlouhodobe ty mensi motory... mam pocit ze kamarad ma tu sestnactku v ty novy impreze a ta by mozna pod 8 mohla umet jit ale zas to bude eccorallye a kvedlacka
    CROSS
    CROSS --- ---
    jako za 7,5 nejezdí ani dvoulitr atmosféra (ve Forestru). Tak možná kdyby z tý H6 vyndali dva tři válce ;-]
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    KODEXX: myslim ze tam jsou dost velke rozdily v tom automat/manual a pak samozrejme ten styl jizdy... ja uz to tu asi psal ale pro kratke opacko:

    nejniz se umim dostat na 10,5 - 11/100l a to kdyz jedu Praha - C.Budejovice nebo Praha - Vrchlabi.... v aute kocar 40kg pes, manzelka dite a hadry a bordel na vikend + klima - jezdim vetsinove se zapnutym tempomatem okreska 90 - 100

    D1 se stejnym settingem jako vejs akorat s rychlosti 110 - 120 na tempomat, toci to myslim kolem 2600 otacek 11 - 12 podle toho kolik nastane situaci kdy se dostanu mezi takove debily ze me to donuti kratkodobe zrychlit na 160 abych jim ujel a opet se zaradil do praveho a 110 :)

    Cista Praha denni provoz skrz zacpy a cesty 3 - 5km tzn vypinam par minut po uplnem zahrati motoru jsem jezdil za 16,5 - 17 :oD

    Cista Praha ted po prestehovani takze jezdim cesty 8 - 10km 16/100

    posledni dve nadrze ciste Prahy jsem se pokusil se krotit tak moc ze nikdy nenecham otacky vystoupat pres 2000/min a to jsem se poprve dostal na spotrebu 15 (podle technicaku ma byt 14,5) uplne prazdnej s klimou.... teoreticky kdyz bych tohle drzel hodne dlouho dostanu se na tu technicakovou


    Kdyz bych ale mel reagovat na ty spotreby pod 9 litru, tomu verim fakt jen u manualu nebo mozna leda 2007+ s tim SI drive automatem ... vim ze nemam nejlehci nohu ale nebude mi nikdo tvrdit ze s tim 210 konovym zverstvem ktery ma jen 4 kvalty v automatu dokaze jezdit pod tovarni prumery :)
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    Ja mam po mesici a pul prumer 13.1, kombinace mesto-80%, mimomesto-20%...ale nesetrim to, proc taky ze jo... :D
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    KODEXX: Tak to je... Všecky benzínové Subárka Ti při podobném stylu jízdy žerou víceméně stejně +- litr až dva. Takže třeba pokud člověk hledá lego, nebo oťase a netrvá na LPGčku, tak je lepší jít spíše do třílitru, než do dvouapůly, nebo dvoulitru, i když pak samozřejmě při opravdu klidné jízdě ustálenou rychlostí může ten dvoulitr, nebo dvouapůla jet prostě o litr až dva méně, než ten třilitr, no... Ale v reálném světě při běžném ježdění jako jo... víceméně nastejno...
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    J3RRYNA: Známej mi právě povídal, že jezdil s outbekem H6 tech 10-12.. A to ho měl jako služebáka.. Tak mě zajímalo jak moc to je ojedinělej úkaz.. Protože to jezdim více méně s foresterm..
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    KODEXX: Já jsem s H6kou měl dlouhodobý průměr 13,2. Nejmenší spotřeba se pohybovala okolo 8,2 - 8,8, to je když se líně táhneš na šestku (měl jsem Spec.B) kilem, sto dvacet po dálnici. Nejvyšší jsem měl 55L/99,9km na sněžném okruhu v Lungau. Sunday morning hoons byl okolo těch 15 - 20 na sto, sem tam k pětadvaceti, to když bylo dlouhé stoupání s hodně vracákama...

    Ovšem na SubaruFanClubu jsou lidi, co s H6kama v AT jezdí dlouhodobě pod devět. Takže asi takhle - opravdu platí, že je to jen o tom, jak těžkou máš pravou nohu ;)
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    A za kolik s tim teda jezdite? :-) dostanete se na 10? 12?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam