• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    DBR
    DBR --- ---
    J3RRYNA: fakt ? hmmmm ja si tak matne pamatuju ze tohle bylo v manualu ale uz je to dlouho

    ja ji za 8 let pouzil tak 2-3x ...... ted uz ji na poslednich 2 autech nemam
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    BISCUIT: redukce. radit lze kdykoliv (pokud je to subaru ;) ) , staci seslapnout spojku. (jen si clovek musi hledat otacky, aby nevyletel do cervenejch ..) maj to (snad) vsechny subaru imprezy co nemaj turbo (protze v nizkech otackach motor moc netahne ...)
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    DBR: Za klidu? Já myslel, že ta redukce je synchronizovaná...
    DBR
    DBR --- ---
    BISCUIT: redukce, řadit ( zapnout) za klidu ne za jizdy maximalni doporucena rychlost s redukci do 70km/h
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    BISCUIT: já jsem teda ještě nikdy žádný Subaru neměl, ale jen co jsem vykoukal z inzerátů, tak to mezi řadičkou a ruční brzdou je redukce a ty tlačítka jsou vyhřívání sedaček ;-)
    BISCUIT
    BISCUIT --- ---
    pordite mi nekdo na co je ta packa vedle radicky? redukce nebo diferencialy? a pak jsou tam jeste takovy tlacitka vedle rucni brzdy...

    diky
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    Diky za rady. Brace yourself, financni šok jiz odezniva, ponakupni servis, ondulace a leštemí se blizi.... Vrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmm!
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    WILDENBURY_SQ: koukals na kapalinu serva? když je jí málo tak při plnym rejdu servo klade odpor a tak jakoby vrní...(typicky při parkování)
    cvakání při plnym rejdu a rozjezdu je homokloub. Jednou jsem to nechal na svym starym Legu dospět až do bodu kdy se rozpadl. Auto pak prostě přestalo jet, neboť diferák točil jen tim rozpadlym kloubem a zbytek kol stálo. Oprava do 5tis...tenkrát, na Legacy 92 GT
    4PTO
    4PTO --- ---
    PRZZI: Krasavec
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    Na nástěnku prosím

    Subaru Outback 2008 2.0D 110kW
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    Zdravím, nevíte, kolik se tak reálně spotřebuje při výměně oleje do převodovky (manuál) a zádního dif. u Forestera 2.0x? Jednou za dlouhou dobu jedu do místního servisu nechat vyměnit kapaliny a až když jsem odjel tak jsem si všiml, že mě naúčtovali 10litrů oleje do převodovky. Teď čtu v manuálu 3,5l. Chtěl jsem vyměnit i brzdovku a tu nevyměnili vůbec. Jak jsem pospíchal, tak jsem si toho nevšiml a myslel jsem, že cena je za všechno. Problém je, že tady je jeden servis horší, jak druhý. Fakt nechápu, že jim stojí za to mě obrat o takovouhle částku, když tam teď přestanu jezdit, přijdou o daleko víc...
    Fotku na nástěnku dodám, až to někde hezky vyfotím .)
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    DBR: Jo tak to ne, mne tam nic necvaka.

    Ja to ukazu Scottovi a myslim, ze mi poradi a rekne, co a jak, nechci plasit :)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    Cvakani při vytocenejch kolech co si pamatuju z jinejch aut bejval homokinetak ne?
    DBR
    DBR --- ---
    WILDENBURY_SQ: to cvakani neni dobre uz si to nepamatuju ale zjistim co to je .....
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Tak mně sice nic necvaká ani neodporuje, ale při rozjezdu do couvání mi zadní dif dělá hroznej kravál. Po výměně oleje se to trochu ztišilo. Divný je, že to začalo najednou.
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    A dale jsem nasel na netu jeste jeden nesvar, ktery na svym aute citim:

    Pri napr. parkovani , kdy pomalu s vytocenymi koly zajizdim nebo couvam, citim urcity odpor (jako by neco pribrzdovalo) a slysim i pravidelne "cvakani" (spis takove tlumene nejasne).

    Taky pri parkovani / couvani citim mirny odpor, musim poradne nakoukat, co (a v jake mire) je u 4x4 normalni feature a co uz znamena brzkou investici do načatýho dilu :)
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    J3RRYNA: Myslim si, ze spojku poznam a tudiz, ze to byla spojka a ne viskospojka, ale smrad spaleny viskozy neznam. A bylo to bohuzel az po zarazeni jednicky a kick-downu. Jakoze mi situace pripominala tohle:

    Subaru Fórum :: Zobrazit téma - Smrad ze spojky
    http://www.subaru.com.cz/viewtopic.php?t=908
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    WILDENBURY_SQ: A zasmrdělo Ti to jen při tom, když šla do záběru, nebo resp. těsně poté? Nebo to náhodně zasmrdělo až při akci. To je jasné, že ani na suchém asfaltu Ti nebude smrdět, když to zrovna neurveš clutch-kickem ;) Prostě když už je spojeno, tak by teoreticky neměla mít důvod smrdět, páč míra prokluzu by se v takové situaci měl limitně blížit nule... Což mě napadá - a jseš si jistý, že to byla "vůně" spojky? Teoreticky to mohla být i viskóza... Ale ta "voní" jinak, než spojka...
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    J3RRYNA: Nn, nežužlal, nejsem Niki Lauda, ale kretén taky ne :)

    Načatá už asi trochu bude, mno, ale jindy jinde mi zatim nezasmrděla (ani při driftování na suchym asfaltu paradoxně). Tohle bylo na suchý louce bez větších hrbolů, ale celkem do kopce, chtěl jsem trochu zablbnout, ale dostala fest, taxem toho taky nechal.
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    WILDENBURY_SQ: Mě to na čemkoliv, kde to mělo možnost relativně volně se točit (tráva, sníh, blátíčko apod.) nikdy nezasmrdělo, pokud jsem tu spojku pustil do záběru dostatečně rychle. Na mokrém asfaltu a na dalších površích směrem k lepší adhezi už smrděla při opravdu ostrém odpalu skoro vždy, a to i když byla úplně nová - takže toho jsem nechal... Ale rozjezd s protočením všech kol na površích s nízkou adhezí by spojce nemělo dělat problém. Podle mě jsi tu spojku buď nešikovně požužlal v záběru, nebo už je načatá...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam