• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    Subaru představilo fantastickou Imprezu Sedan – Novinky.cz
    http://www.novinky.cz/auto/386889-subaru-predstavilo-fantastickou-imprezu-sedan.html

    Hmmm.... :D :D
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Neni nad to se vecer po praci projet svou Subaru klikatymi silnicemi k pobrezi na zapad slunka.. :)

    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    No u tech prvnich generaci dieselu jsem taky neslysel nic dobreho - ze tak ruzne praskaly hlavy a tak... Dokonce ted kolega z prace vykladal, ze se to stalo na OTB r.v.2010 jeho znamymu za jizdy nekde na dalnici. Oprava pry 270000, to chces...
    NILOR
    NILOR --- ---
    CROSS: jednoduse mám rád diesel i kdyz je problematičtější ... a ano měl by zvládnout delší trasy...
    CROSS
    CROSS --- ---
    NILOR: tak z inzerátu to nepoznáš, ale jestli s tim najel 270k, tak se asi staral. Proč chceš naftu, budeš s tim jezdit delší trasy?
    NILOR
    NILOR --- ---
    CROSS: co sem tak našel nahodile je toto http://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/forester/16601524?goFrom=list nevim co si mám myslet jestli majitel dodržoval staral se...
    CROSS
    CROSS --- ---
    NILOR: jasný, jen mi to nedalo. (Upřímně mně by se beztak moc nechtělo řešit papírování s vývozem.)

    Jinak teda o těch prvních ročnících naftových boxerů se na fórech mluví dost pochybovačně (můj je rv 2010 a nemůžu o něm říct křivé slovo).
    NILOR
    NILOR --- ---
    CROSS: moc strop je tak 199
    CROSS
    CROSS --- ---
    NILOR: měl bych jeden o 100k dražší a ve švajcu, ale za týden půjde protiúčtem k dealerovi
    NILOR
    NILOR --- ---
    neprodává někdo forester 2.0 nafta rok 2009 vejš ? kolem 160000 ?
    PANDAMON
    PANDAMON --- ---
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Tady je zrychleni po:

    Subaru Legacy 2.0gt B-Spec, MY2007
    https://www.youtube.com/watch?v=4O-hdymndqA&feature=youtu.be

    Imho 0-100 za ~6 vterin
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LEHUOK: Výjimečně jsem měl pravdu, že to byla prkotina. :))))
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    LEHUOK:
    TOMBRIDER:
    IKSIK:

    Tak co se vykonu tyce, byla to kombinace mega zasranyho vzduchovyho filtru (kdyz jsem na nej po ocku koukal neprisel mi tak spatnej, ale jak jsem to videl vyndany..) a trosku unikal vejfuk blizko u motoru. Filtr novej, upgradnuta downpipe, dneska zmerim 0-100 znova, ale jen z jizdy ze servisu domu jsem citil obrovsky narust vykonu, je to uplne jine auto. Ta downpipe tomu taky dala o neco lepsi zvuk, turbo znatelneji syci, no co budu povidat, jsem nadsenej.

    Min nadsenej uz jsem byl z ceny vseho dohromady - vyse jmenovane, svicky, olej+filtr, nove predni kotouce, celkovy health-check motoru, a jsem v tom v prepoctu za 26k (pravda 11 byla ta downpipe).

    Nicmene brdy jsou dulezity, a rozhodne je to ted o 26k vic auto, takze jsem happy :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Jinak naše starý Lego žere tak 0,5l/1000km ale jede pořád báječně.
    A btw, jezdím teď na Liqui Moly MoS2. Řekl bych, že super. Jenom nevím, jestli se na to příště nevykašlat a nelít tam Sunoco Marathon. Je to skoro za poloviční cenu a jede to s ním taky parádně. Total 10W50 nebyl pocitově tak dobrej. Mělo to divnej zvuk. Jako by tam něco dřelo na sucho. Ale nevím, sluchová diagnostika mi nikdy moc nešla.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LEHUOK: Tipuju to spíš na nějakou prkotinu, která se třeba bude těžko hledat, ale finančně snad nevykrvácíš. :)

    TOMBRIDER: OK. Já taky šoupu nohama. Hele, nevíš jak to bylo s těma ročníkama H6, který žraly olej už skoro jako nový? Subaru tehdy snad experimentovalo s nějakou slitinou na písty nebo co. Ale netuším, kde by se kvůli tomu ztrácel olej.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Diky..

    Poreferuju az bude po servisu, na brzdu se mi to nezda, to bych imho i slysel kdyz jedu se stazenym okynkem.. ale samozrejme clovek nikdy nevi.. :)
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    IKSIK: Když jsou rozdílný/spadnutý tlaky lehce, tak to olej ještě znatelně nežere ale na výkonu už je to znát.. Teda mám zkušenost se starym vw benzínem.. nevím jak u boxeru tam šoupu nohama :) Ale znát tlaky se vždycky hodí..
    Každopádně jestli to bere k profíkovi tak on bude sám vědět nejlíp kam se nejdřív podívat...
    Stačí třeba když turbína tlačí o něco méně.. opotřebením či díky neznatelné dirce v hadici.. To sem měl třeba já u volva, projel to mechanik a divil se že to nějak nejede na to jak by mělo (já sem byl do té doby spokojenej a ničeho si nevšiml), Pak našel šikovnou dirku u hadice, ani nevydávala žádnej třeba pískavej zvuk. Vyměnil za novou a helec jak to jelo sakra moc :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LEHUOK: Že by nějaký čidlo? Nebo ti nějaká brzda přibržďuje?
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    TOMBRIDER: To by asi i žralo olej, ne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam