KODEXX: Má to na tacho teď skoro 280k, takže co se týče nájezdu, tak nejmenší úplně není... nicméně zase koupeno od aktivního člena SFC, který to koupil po prvním majiteli, takže servisy dodržovány, stočený tacho nebude a nezdá se, že by cokoliv na tom se chystalo dělat problémy (AT řadí plynule, necuká, neprokluzuje, motor neklepe a jezdí to úplně fantasticky). Když jsem pročítal ty thready na fóru, tak se tam pár měsíců nazad lidi rvali o H6 s o 100k vyšším nájezdem :-) Nějaké chybky tam jsou - je horší těsnění víka ventilů (měřitelně to neubývá, ale když to stojí delší dobu na místě, tak pod sebou udělá flíček), nejde kompresor klimačky (náhradní byl v ceně, jenom to musím někde nechat vyměnit), tlumič výfuku je orezlý (snad by měl stačit udělat přebal), nekontroloval jsem ještě, ale prý by se měly vyměnit kosti stabilizátoru (a pak asi nechám udělat geometrii, přišlo mi že lehce táhne do strany; nejspíš jsem tomu už pomohl tím, že jsem vzal někde díru) a za těch pár dnů jsem dorazil zadní destičky na kov :-D Ale to jsou vcelku všechno prkotiny :)