MARIHAI: No, co se týče benzinových motorů v téhle generaci, tak všechny (2.0, 2.5, 3.0 H6) jsou atmosferické bez turba. Jestli se nepletu, tak u 2.0 a 2.5 tam byla nějaká obměna a zvedl se jim o kousek výkon, ale pořád atmosféra. Ohledně automatu říká se, že na to 2.5 a méně jsou slabé, ale nemůžu posoudit :-) Jinak by tam měl být 4 rychlostní automat s hydroměničem (H6 v téhle generaci měla 5 kvalt). Nevím jak moc se ty převodovky lišily mezi generacema / motorama, já mám H6 z minulé generace, kde je 4 kvalt, ale obecně ty převodovky se nijak zvlášť nesraly a fungovaly ok, poku se tomu pravidelně měnil olej. Druhá věc je, že by to obecně nějakou tu rychlost navíc sneslo. Třeba pod plynem, když se to točí do maxima, tak to při přeřazení srazí o 2000 otáček; takže obecně by to auto dokázalo asi jet ještě rychleji, kdyby se lépe drželo ve stanovených otáčkách. Nicméně to si u Subaru nevybereš, až ty novější modely měly CVT, který tenhle problém řeší :-) A jinak jenom takovej komentář ohledně H6 - ono to už o moc víc než 2.5 nežere :-) Ale jezdí to famózně.